Ikäero + sinun ja hänen ikä suhteen alussa
Kiinnostaa tietää millaisia ikäeroja porukalla on ja minkä ikäisiä olitte suhteen alussa?Millaisia yhteen törmäyksiä suhteen aikana?
Kommentit (59)
Oltiin kumpikin 20, nyt 39. Monenlaisia kausia tässä on ollut, ollaan kasvettu aikuisiksi, on ollut rahapulaa, syntynyt lapsia, rakennettu talo, muutettu maasta, ihastuttu toisiin ja sitten taas toisiimme... kaikenlaista sitä ehtii sattua parissakymmenessä vuodessa. Ollaan aika eri ihmisiä nykyään kuin suhteen alussa. Jollain konstilla ilmeisesti kasvettu samaan suuntaan eikä erilleen.
21 ja 41. Edelleen yhdessä 25 vuoden jälkeen, kolme lasta maailmalla, neljäs (toinen kaksosista) tekee vielä lähtöä.
28v oltiin kumpikin suhteen alussa. Ikäero 2 vrk, mies nuorempi. Yhdessä on oltu yli 20 vuotta. Moni on yllättynyt, kun kuulee, ettei meillä ole ikäeroa. Luulevat, että olen paljonkin nuorempi kuin mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Tavatessamme 51 ja 59, nyt molemmilla kuutisen vuotta enemmän ikää. Ei varsinaisia yhteentörmäyksiä, mutta ikäero mietitytti kyllä kumpaakin. Toinen olisi nyt periaatteessa eläkeiässä (mutta haluaa vielä tehdä töitä), toisella vielä jopa kymmenen vuotta työelämää edessä. Sitten kun minä nuorempana pääsen eläkkeelle, on hyvin epävarmaa, onko kumppanistani enää lähtijäksi matkailemaan maailmalle tai asumaan sinne.
Hehheh lähinnä miestä mietitytti että oletko liian vanha
Minä 17 ja mies 23. Nyt 31 ja 37.
Ei yhteentörmäyksiä, ei ole oikein missään vaiheessa tuntunut kummoiselta ikäerolta.
35 ja 50, viitisen vuotta oltu yhdessä.
Mies 19v, minä täyttämässä 33 vuotta. Nyt on 27. yhteinen vuosi menossa.
Ikäero oli alussa sama kuin nytkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 38v ja mies 29v. Ollaan oltu yhdessä 6v.
Luullaanko sinua usein miehesi äidiksi? Viitsiikö näyttäytyä kanssasi julkisesti?
Oliko sinun äitisi 9-vuotias saadessaan sinut?
Suhteen alkaessa olimme 25-vuotiaita molemmat.
Meillä on vain kolmen päivän ikäero.
Yhdessä yli 20 vuotta.
Vuosi ikäeroa, suhteen alkaessa 21 ja 22.
Suhteen alussa minä 16, mies 25. Nyt 31 ja 40.
27 ja 54, nyt 53 ja 80. Edelleen rakastuneita.
Ikäero on noin 2 kuukautta. Suhteen alussa olimme molemmat 20, nyt 37.
Minä olin 32, mies 20 kun tavattiin. Ollaan oltu nyt naimisissa kohta 20 vuotta.
Ikäeroa 23 vuotta, minä eli nainen vanhempi. Yhdessä olemme olleet 9 v.
Minä 33v, mies 26v. Hyvin ol toimeen tultu eikä ikäero näy missään.
Minä 46,mies 39