Avopuolisoni kimpaantui kun leikkasin varpaankynteni keittiösaksilla
Huuhtelin tietenkin sakset lämpimällä vedellä käytön jälkeen ja laitoin ne takaisin laatikkoon. Kumppani näki tämän ja raivostui. Olemme asuneet yhdessä noin puoli vuotta ja säikähdin millainen niuho raivoaja hänestä kuoriutui :O
Kommentit (46)
Meillä pestään sakset vain pizzan leikkuun jälkeen.
On pakko, koska ne jäsähtää kiinni jo muutamassa tunnissa.
Aina kun keittiösaksia on käytetty, ne pestään astianpesukoneessa. Kynnet on fiksuinta leikata kynsisaksilla. Meillä on ainakin 10 sakset.
Tuola ennemmin sun doorikses oli hiilenä kun et osta pukua hautajaisiin. Nyt oot ehtiny jo varpaankynnet leikata.
Olen mies ja minulla on kynsisakset, partasakset, paperisakset, ompelusakset, kuudet keittiön yleissakset ja kahdet tukevammat keittiösakset. Ja jokaista saksiparia käytän vain niille tarkoitettuihin toimiin. Yököttää ajatus likaisten varpaankynsien leikkelystä keittiösaksilla, joilla leikataan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja minulla on kynsisakset, partasakset, paperisakset, ompelusakset, kuudet keittiön yleissakset ja kahdet tukevammat keittiösakset. Ja jokaista saksiparia käytän vain niille tarkoitettuihin toimiin. Yököttää ajatus likaisten varpaankynsien leikkelystä keittiösaksilla, joilla leikataan ruokaa.
Minäkin olen mies, mutta en ole koskaan kuullutkaan keittiösaksista, tosin minulla on neljä terävää keittiöveistä ja teroitin. Täytyykin varmaan ostaa sakset varoiksi, jos sattuis tartteen.
Hieno mies sulla.