Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avopuolisoni kimpaantui kun leikkasin varpaankynteni keittiösaksilla

Vierailija
26.01.2020 |

Huuhtelin tietenkin sakset lämpimällä vedellä käytön jälkeen ja laitoin ne takaisin laatikkoon. Kumppani näki tämän ja raivostui. Olemme asuneet yhdessä noin puoli vuotta ja säikähdin millainen niuho raivoaja hänestä kuoriutui :O

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies sulla.

Vierailija
42/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään sakset vain pizzan leikkuun jälkeen.

On pakko, koska ne jäsähtää kiinni jo muutamassa tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun keittiösaksia on käytetty, ne pestään astianpesukoneessa. Kynnet on fiksuinta leikata kynsisaksilla. Meillä on ainakin 10 sakset.

Vierailija
44/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuola ennemmin sun doorikses oli hiilenä kun et osta pukua hautajaisiin. Nyt oot ehtiny jo varpaankynnet leikata.

Vierailija
45/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on kynsisakset, partasakset, paperisakset, ompelusakset, kuudet keittiön yleissakset ja kahdet tukevammat keittiösakset. Ja jokaista saksiparia käytän vain niille tarkoitettuihin toimiin. Yököttää ajatus likaisten varpaankynsien leikkelystä keittiösaksilla, joilla leikataan ruokaa.

Vierailija
46/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minulla on kynsisakset, partasakset, paperisakset, ompelusakset, kuudet keittiön yleissakset ja kahdet tukevammat keittiösakset. Ja jokaista saksiparia käytän vain niille tarkoitettuihin toimiin. Yököttää ajatus likaisten varpaankynsien leikkelystä keittiösaksilla, joilla leikataan ruokaa.

Minäkin olen mies, mutta en ole koskaan kuullutkaan keittiösaksista, tosin minulla on neljä terävää keittiöveistä ja teroitin. Täytyykin varmaan ostaa sakset varoiksi, jos sattuis tartteen.