Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avopuolisoni kimpaantui kun leikkasin varpaankynteni keittiösaksilla

Vierailija
26.01.2020 |

Huuhtelin tietenkin sakset lämpimällä vedellä käytön jälkeen ja laitoin ne takaisin laatikkoon. Kumppani näki tämän ja raivostui. Olemme asuneet yhdessä noin puoli vuotta ja säikähdin millainen niuho raivoaja hänestä kuoriutui :O

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen "keittiösakset". Mitä saksilla siellä tekee? Leikkaa lihapiirakkaa?

Perkaa kalan, leikkaa tillin jne

Vierailija
22/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeluolissa tapahtuu pahempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin leikkaan miehen varpaankynnet keittiösaksilla ja seuraavaksi pilkon hänen ruokansa. 

Helppoa ja kätevää.

Vierailija
24/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkaan keittiö saksilla varpaan kynnet ja alapään karvat 🙈

Hyi helv3tti sentään.

Sä varmaan myös sitten peset alushoususi vedenkeittimellä?

Vierailija
25/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen "keittiösakset". Mitä saksilla siellä tekee? Leikkaa lihapiirakkaa?

Minä pilkon tuoreyrtit keittiösaksilla. Hyi jos niitä käytettäisiin varpaiden leikkaukseen.

Vierailija
26/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Hyvät) sakset ovat monesti paljon kätevämmät kuin (huono) veitsi. Monet ruoka-ainekset on paljon helpompi silputa saksilla kuin veitsellä. Saa paremmin karsittua myös pois kaikki "ei-toivotut" osat esim. yrteistä.

Ja meillä myös on omat sakset kynsille, keittiöön ja ompeluun. Jälkimmäiset pidän piilossa mieheltä, koska hän myös tarttuu ensimmäisiin saksiin, mitkä ovat saatavilla.........

Vierailija
27/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv3tti sentään.

Sä varmaan myös sitten peset alushoususi vedenkeittimellä?

Mites toi tuli SULLE mieleen...?😁

Vierailija
28/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies voi leikata keittiösaksilla ihan mitä tahansa rautalangasta varpaankynsiin. Siksi minä en niitä saksia käytä lainkaan. Olen joutunut piilottamaan kaikki kangas-, paperi-, kynsi- ja muutkin sakset ihan siksi, että miehelle sakset on vain sakset, niillä voi leikata mitä tahansa. Jos unohdan kangassakset keittiöön edes 15 minuutiksi, niin voin olla varma, että niillä jo leikellään jotain eristenauhaa. Mies on jopa pari kertaa pyytänyt, että tarvitsisi "ne hyvät sakset, joilla leikkaa mitä tahansa" ja minä olen joutuntu toteamaan, että keittiön laatikossa on 8 kpl pilaamiasi saksia, ota sieltä sopivat. Mutta mitkään niistä ei käy, kun ne ei ole enää teräviä!

Jos mies olisi fiksu, hän veisi tylsyttämänsä sakset suutarille terotettavaksi.

Vierailija
29/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki. Varmaan hän antaa kynsisakset läksiäislahjaksi.

OPETTELE HYGIENIA SÄÄNNÖT!

Vierailija
30/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies voi leikata keittiösaksilla ihan mitä tahansa rautalangasta varpaankynsiin. Siksi minä en niitä saksia käytä lainkaan. Olen joutunut piilottamaan kaikki kangas-, paperi-, kynsi- ja muutkin sakset ihan siksi, että miehelle sakset on vain sakset, niillä voi leikata mitä tahansa. Jos unohdan kangassakset keittiöön edes 15 minuutiksi, niin voin olla varma, että niillä jo leikellään jotain eristenauhaa. Mies on jopa pari kertaa pyytänyt, että tarvitsisi "ne hyvät sakset, joilla leikkaa mitä tahansa" ja minä olen joutuntu toteamaan, että keittiön laatikossa on 8 kpl pilaamiasi saksia, ota sieltä sopivat. Mutta mitkään niistä ei käy, kun ne ei ole enää teräviä!

Kädetön mies. Sakset voi teroittaa yhtä lailla kuin veitset, puukot ja kirveet. Vaimon kaverit kantaa minulle teroitettaviksi keittiövälineitä ja saksia, kun ei oma mies osaa tai viitsi. Ne miehet taas tuo ne kirveet ja puukot.

Vierailija
31/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kädetön mies. Sakset voi teroittaa yhtä lailla kuin veitset, puukot ja kirveet. Vaimon kaverit kantaa minulle teroitettaviksi keittiövälineitä ja saksia, kun ei oma mies osaa tai viitsi. Ne miehet taas tuo ne kirveet ja puukot.

Ei kai nyt kukaan mies ryhdy saksia teroittamaan sillä hetkellä, kun niillä pitää leikata! Ja terävät saksethan saa, kun jaksaa aikansa tonkia vaimon kaappeja ja laatikoita.

Vierailija
32/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oletus on, että kynsisakset erikseen. Jos muilla saksilla leikataan, ne pitää todella desinfioida kunnolla jälkeen päin. Perusteellinen pesu, kuivaus ja käsittely desinfiointiaineella on vähintä, mitä itse edellyttäisin.

Bakteerikammo aika vahvana tässä.

Vierailija
33/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelit? Hyi helv. Ei sulla sen vertaa järki pakota, että peset saippualla ja ne saippuat huuhtelet. Ääliö olet, ja taisi asia valjeta kumppaniparallekin.

Vierailija
34/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju taas osoittaa kuinka ylihygienisiä osa ihmisistä on. Sinkkutaloudessa varmasti suurin osa käyttää yksiä sakseja kaikkeen leikkaamiseen eikä koskaan puhdista saksia.

Vierailija
35/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle erilliset kynsisakset ei ole niinkään hygieniajuttu, vaan kokokysymys. En pystyisi tavallisen kokoisilla saksilla leikkaamaan kynsiäni turvallisesti mitenkään. Pakko olla sellaiset pienet.

Vierailija
36/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmet sakset keittiössä. Aina kun niillä tehdään jotain: esim leikataan lohimedaljonkeja niin ne laitetaan astianpesukoneeseen. Kynsisaksia on kahdet ja niitä putsaillaan käsidesillä tai huuhtomalla. Kyllä keittiökamoilla on oltava tarkka hygienia, vaikka muuten oltaisiin suurpiirteisiä. Kynnenaluset on ihmisen likaisin paikka!!!!!

Vierailija
37/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä oletus on, että kynsisakset erikseen. Jos muilla saksilla leikataan, ne pitää todella desinfioida kunnolla jälkeen päin. Perusteellinen pesu, kuivaus ja käsittely desinfiointiaineella on vähintä, mitä itse edellyttäisin.

Bakteerikammo aika vahvana tässä.

Ennemminkin kynsisienikammo. Ja ihan aiheesta.

Vierailija
38/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä saksia voi terottaa. Mutta teroittamalla niistä ei saa enää yhtä hyviä kuin uutena. Ainakaan teroitettuna ne eivät enää pysy yhtä kauaa terävänä kuin uutena. Siksi kannattaa pitää huolta ettei saksia tarvitsisi turhaan terottaa, Eli hiussaksilla leikataan vain hiuksia, ei ikinä ainakaan ennen ensimmäistä teroitusta edes paperia. Sitten kun sakset on jouduttu teloittamaan ei enää ole niin tarkkaa koska ne on jo osin pilattu.

Vierailija
39/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdys sanat. Naps naps.

Vierailija
40/46 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että koronat leviää, jos hygenia on tätä tasoa.