HUOM! TEEN TUTKIMUSTA! Kuka julkkismies ei ole mielestäsi ollenkaan hyvännäköinen vaikka kaikki muut ovat ihan hulluna häneen? Sama myös toisinpäin.
Eli kenestä tykkäät vaikka kenenkään muun mielestä hän ei ole hyvänäköinen?
Kommentit (171)
Mä tykkään Kimi Räikkösestä, vaikka sitä täällä aina haukutaan.
Mikko Leppilampi ja Lorenz Backman eivät ole mielestäni mitään komeita. Syynä ehkä se, että ainakin Leppilampi on persoonallaan, niin ärsyttävä, että vaikuttaa myös sen ulkonäköön mun silmissä.
Ai niin ja Zlatan on ärsyttävän näköinen.
Benedict Cumberbatch ja Colin Firth ei oo yhtään mun makuun.
Toisinpäin en osaa sanoa.
Tuskin sellaista henkilöä on olemassakaan, jonka ulkonäöstä vain yhdellä ihmisellä olisi eriävä mielipide.
Channing Tatum, en oo ikinä käsittäny mikä tässä miehessä on niin maagista :D
Brad Pitt. Ei niin mistään päin kotoisin. Toisaalta minusta Martin Clunes on karismaattinen ja viehättävä, vaikka ei virallisten standardien mukaan ole komea.
Kaikki vähänkin harmaantuneet miehet. Ei vain kertakaikkiaan iske minuun.
George Clooney, Brad Pitt, Joseph Fiennes
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Hugh Grant
Siis ei iske, ällöttävä
En ymmärrä miksi Ile UUsivuori, Ilkka Villi Ja Tarmo Matomäki ulkonäköä ei kehuta
Adam Driver on öbaut yhtä komea kuin vasemman jalan kumisaapas.
Benedict Cucumberpatch on omituisen näköinen, vähän kuin Sid 'Ice Age':ssä.
Minulla ovat inhokit Brad Pitt ja Channing Tatum. En ole koskaan ymmärtänyt heidän suosiotaan. Toisinpäin pidän paljon Jimmy Fallonista ja hän on minusta tosi hyvännäköinen, josta muut eivät aina ole samaa mieltä...
Jussi Halla-Aho. Kuvottavan näköinen tyyppi. Olin varma, että näin väärin, kun joku kommentoi, että hän on komea ja seksikäs.
Myöskään Leonardo DiCaprio ei saa minulta puoltoääniä. Liian pyöreäkasvoinen babyface. Miellyttävän näköinen, muttei komea.
Minulla Brad Pitt ja George Clooney. En ole koskaan tykännyt kummastakaan, vaikka he kuulemma ovat jotain naisten ihannemiehiä.