HUOM! TEEN TUTKIMUSTA! Kuka julkkismies ei ole mielestäsi ollenkaan hyvännäköinen vaikka kaikki muut ovat ihan hulluna häneen? Sama myös toisinpäin.
Eli kenestä tykkäät vaikka kenenkään muun mielestä hän ei ole hyvänäköinen?
Kommentit (171)
Ällötys on Tom Cruise, hyihyihyi. En katso yhtäkään leffaa missä hän keikistelee. Ihana on Jude Law.
Mammat ei antaisi Pitt:lle. On tämä lopun aikaa
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Tom Cruise, Leonardo di Caprio, Robert de Niro, Al Pacino ovat ns. metriheikkejä. Lyhyet miehet on epämiehekkäitä, vaikka roistoroolissa.
Pitää olla vähintään 185 cm.
Leonardo on 183cm.
Johnny Depp on epäsiisti eikä millään tavalla komea.
Naismagneetti Vesa-Matti Loiri vetää voiton kaikista ällöttävyydellään.
Mä en pidä näistä pliisuista ja arkisen näköisistä miehistä, joita mun kaverit pitää älyttömän komeina.
Colin Firth, Daniel Graig, Jason Isaacs, Matt Damon..
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt ja Hugh Grant, joista täällä jaksetaan vouhkata.. Pitt on komea, mutta sellaista komeutta mahtuu 15 tusinaan. Ei sitten niin mitään persoonallista hänessä. Grant on yksinkertaisesti ällöttävä. Yläluokkainen snobi, joka on täysi pervertikko kulissien takana - niinkuin brittien paremmissa piireissä on hyvinkin yleistä.
Hugh Grant nimenomaan ei ole ällöttävä. Hänen rehellisyytensä on verrattoman virkistävää viihde-elämän karmean pintaliitoelämäntavan keskellä. Hän on vielä vanhana ukkona rohkeampi, hauskempi, nopeampi ja arvokkaampi kuin yksikään nuoremmista leading miehistä. Toinen hyvä on Travis Fimmel, joka ei ole yhtä nopea, mutta on kuitenkin huumorintajuinen ja rehellinen, ja tekee aina selväksi, että on viihdebisneksessä yksinomaan rahan takia.
Tommi Evilä näyttää ihan Frida Kahlolta 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä Tom Hardy on ainoa hyvännäköinen lyhyt mies. Sillä on jotain karismantynkää kuitenkin. Toinen melko lyhyt ja vanttera mies, joka on silti kyseenalaistamatta miehekäs, on Travis Fimmel.
Brad Pitt oli nuorena kaunis.
Itse tykkään jostain syystä William Fichtneristä kuin hullu puurosta, vaikka häntä näkee aniharvoin romanttisessa roolissa (oli jossain sitcomissa tosin pyörätuolissa ja silti romantic interest, ja se toimi).
Travis Fimmel lyhyt ja vanttera? En tiedä, minkälaiset hongankolistajat makuusi ovat, mutta hän on yli 180 cm eikä kyllä edes erityisen "vanttera".
On se ruumiinrakenteeltaan työmiestyyppiä varsinkin nyt keski-ikäisenä. Mutta hyvännäköisesti siis! Upea mies.
Matt Damonin näköisiä miehiä tulee jokaisella Prisma-reissulla vastaan monta. Ei mikään erityinen komistus, vaikka ihan ok tietysti. Toki hänen ulkonäkönsä on varmaan Ameriikassa eksoottisempi kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei antaisi Pitt:lle. On tämä lopun aikaa
mies51v
Ylläripylläri, myös miehillä on 'parasta ennen'-päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Ryan Goslingin ulkonäössä ei ole mitään itseäni miellyttävää. Sellaset naiselliset kasvot.
Ja ennen kaikkea ne kapeat, vaaleanpunaiset huulet. Yäk.
Nämä ovat miehissä ulkonäöllisesti kaksi asiaa, mitkä saa mulla niskakarvat negatiivisessa mielessä pystyyn:
kaulaparta ja vaaleanpunaiset huulet.
Johnny Depp, en ole koskaan ymmärtänyt mitä hänessä oikein nähdään
Mille yliopistolle teet ja minkä tasoista tutkimusta?
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp, en ole koskaan ymmärtänyt mitä hänessä oikein nähdään
Nuorena oli söpö, sittemmin sönkkäävä alkoholisti.
Roope Salminen ja Joel Kinnaman. Luihun näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi. Jotenkin lipevä äijä.
Johtuisikohan hänen rooleistaan?
Itse ruma kirjoitti:
Jussi Halla-Aho. Kuvottavan näköinen tyyppi. Olin varma, että näin väärin, kun joku kommentoi, että hän on komea ja seksikäs.
Myöskään Leonardo DiCaprio ei saa minulta puoltoääniä. Liian pyöreäkasvoinen babyface. Miellyttävän näköinen, muttei komea.
Halliksella on meisselin lutkuttajan suu.ihana.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen ja Joel Kinnaman. Luihun näköisiä.
Roope Salminen nyt ei mitenkään ole verrannollinen Joel Kinnamaniin (joka on mun ihannemies!) Ihana Joel Kinnaman! Hiton kiihottava mies!
Inhokkeja Ryan Gosling, Jason Momoa, Vin Diesel, Adam Sandler.
Vierailija kirjoitti:
Leonardo Di Caprio - ei hyvännäköinen.
George Clooney ja Brad Pitt - ei erityisen hyvännäköisiä.Paul Newman oli nuorena hyvännäköinen. Yleensäkin vanhan ajan Hollywoodista löytyi tosi komeita herroja.
Totta, Gary Grant, Clark Cable jne. Tähän riviin lisäisin Tauno Palon. Suomessakin oli muinoin useitakin hottiksia kun vertaa tähän päivään.
Ihmiset pitävät usein hyvännäköisinä niitä, joilla on hiukan samanlaiset piirteet kuin itsellä. Eli mies- tai naispuolinen versio itsestä. Näkyy parinvalinnassa ja varmasti myös tässä asiassa. En itsekään kapeakasvoisena viehäty jostakin DiCaprion pallinaamasta:D