Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteesi selvinnyt pettämisestä?

Petetty
26.01.2020 |

Haluaisin tietää kuinka moni on aidosti päässyt yli kumppanin pettämisestä niin että on annettu anteeksi ja unohdettu. Onko se mahdollista että pettäminen ei vaikuta parisuhteeseen vuosienkin päästä? Oletko pystynyt täysin luottamaan pettämisen jälkeen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampaan kertaan petetty kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaikeuksia antaa anteeksi edes sitä että mun luottamus petettiin lukemalla mun kaikki viestit puhelimesta. Mitään salaista sieltä avomies ei löytänyt. Tuntuu vaan niin suurelta luottamuksen pettämiseltä lukea toisen viestit. Samalla mies sai tietää ystävieni asioita jotka eivät hänelle kuulu.

Onko jollain samanlaisia kokemuksia tämän tyyppisestä luottamuksen pettämisestä? Oletteko antaneet anteeksi?

Oletko itse pettäjä? Mikäli näin on ja kärysit esim. viesteistä tai sosiaalisesta mediasta, et ole valitettavasti ainoa kenelle tolleen on käynyt. Ota vastuu teoistasi ja kasva aikuiseksi.

Mikäli omaani luuria ronkittaisiin ja sieltä selviäisi et oisin pettäny, niin en todellakaan voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni sillä pettäjät ovat pettäjiä, useimmiten aina.

En ole pettäjä. Niin kuin sanoin niin puhelimestani ei löytynyt mitään salaista.

Mustasukkaisuuttaan mies ilmeisesti oli tutkinut puhelimen. Ja ennen kuin joku rupee sättimään siitäkin niin ei, en ole antanut mitään syytä mustasukkaisuuteen.

Hmm, miehelläsi siis on ollut epäilyksiä, mutta olet 100% varma olleesi uskollinen kumppani hänelle??

Nimittäin omakohtainen kokemukseni minkä vuoksi exäni joka on mies, jätti mut niin oli mun omaa typeryyttäni josta maksan vieläkin kovaa hintaa. En voinut kuvitella parempaa miestä rinnalleni kunnes menetin hänet lopullisesti omien töppäilyjen takia.

Kadun lopun ikääni hypättyäni vieraaseen petiin josta mieheni sai tietää. Aikaa tästä jo on, mutta itselleni en voi anteeksi antaa. Exälläni on jo uusi nainen nyt jo useamman vuoden ajan.

Tyhmyydestä sakotetaan ja pahimmillaan sitä jää murehtimaan lopun iäksi.

Taukki. Aika moni mustasukkainen mies on sitä täysin aiheetta.

Vierailija
22/24 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimmeko tehdä tieteellisen yleistyksen, että vain noin kaksi liittoa sadasta kestää pettämisen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimmeko tehdä tieteellisen yleistyksen, että vain noin kaksi liittoa sadasta kestää pettämisen? 

2 liittoa sadasta selviää pettämisestä.. Erittäin hyvin mahdollista. Kuka jääkään liittoon jossa kumppanilla on intressit pettää omaa ”rakastaan”.

Kyllä siinä on paljon pettäjiä katsomassa itseään peiliin, että mitä tuli tehtyä. Riippuu tietenkin katuuko tekoa tai tekojaan...

Vierailija
24/24 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista.

Näyttää siltä että suurimmalla osalla pettäminen on jättänyt pysyvät arvet suhteeseen. Ja usein vielä niin epäreilusti että pettäjä elelee elämäänsä tyytyväisenä kun taas petetty nuolee haavojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän