Tympii odottaa, kun perhe tulee vasta joskus 22 jälkeen. Ammattivalittaja
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Etkös jossakin avauksessasi kertonut, miten sulla ei ole ikinä omaa aikaa?
Mä valitin sitä että mulla on liikaa omaa aikaa. Joku teki siitä provon ja väitti, että valitan ettei mulla ole omaa aikaa. Minähän olen melkein aina yksin eli on liikaa omaa aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valitin sitä että mulla on liikaa omaa aikaa. Joku teki siitä provon ja väitti, että valitan ettei mulla ole omaa aikaa. Minähän olen melkein aina yksin eli on liikaa omaa aikaa. Ap
Ai, no sitten ymmärsin väärin.
Itse taas nautin, kun saan olla yksin pitkiäkin aikoja, nyt kun lapset ovat jo isoja, eikä tarvitse olla koko ajan saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, no sitten ymmärsin väärin.
Itse taas nautin, kun saan olla yksin pitkiäkin aikoja, nyt kun lapset ovat jo isoja, eikä tarvitse olla koko ajan saatavilla.
Joo, onhan siinä puolensa. Tänään olen miehen ja lapsen kanssa ollut n tunnin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä he ovat?
Peliä katsomassa tuolla kauempana ja menivät sen jälkeen mäkkäriin. Ap
Ja koko muun päivän olivat muita pelejä tässä lähi jäähallilla katsomassa. Syömässä käytiin yhdessä ja pikaisesti kävivät kotona ennenkuin lähtivät tuonne 60km päähän. Ap
Anteeks vaan, mutta valitit just siitä oman ajan puutteesta. Vastasitkin niihin kommentteihin, joten älä nyt valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he ovat?
Varmaankin saat Big Macin tuliaisiksi, joten odotus kannattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan, mutta valitit just siitä oman ajan puutteesta. Vastasitkin niihin kommentteihin, joten älä nyt valehtele.
Se ei ollut mun ketjuni. Mun ketjuni oli se, missä valitin liiasta omasta ajasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he ovat?
Eivät tuo. En mä näillä hampaillani pysty sellaista syömään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut mun ketjuni. Mun ketjuni oli se, missä valitin liiasta omasta ajasta. Ap
Juu ei pidä paikkaansa, seurasin nimittäin sitä mitä kirjoitit. Mut en seuraa enää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he ovat?
Mikä sun hampaissa on? Apua...mitä sitten voit syödä, jos hamppari on liian hankala.
Mutta onneksi sulla on kuitenkin ihan hyvä suhde miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he ovat?
Mikä sun hampaissa on? Apua...mitä sitten voit syödä, jos hamppari on liian hankala.
Mulla on paradontiitti ja sjögrenin syndrooma vienyt hampaat. Paljon puuttuu hampaita, loput lohkeilee ja heiluu. Syön helppoja ruokia mm puuroja, kastikkeita yms en mitään liian kovaa tai sitkeää. Ap
Johan sun on mentävä muutenkin nukkumaan, että jaksat herätä miestä palvelemaan aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Johan sun on mentävä muutenkin nukkumaan, että jaksat herätä miestä palvelemaan aamulla.
En mä sitä viikonloppusin palvele. Herään sitten kun viitsin. Viikolla on eri juttu. Ap
No niin, olisiko hauska asua yksin?! Siitähän sä aina haaveilet.
Vierailija kirjoitti:
No niin, olisiko hauska asua yksin?! Siitähän sä aina haaveilet.
Olisi, koska mä ottaisin taksin ja menisin kylille. Nythän mä en voi tehdä perheen takia oikein mitään. Ap
Pistä ovi takalukkoon ja varmuusketju päälle niin ei tarvitse odotella.