Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse eroon suhteesta narsistiin

Vierailija
25.01.2020 |

Koen sen vuoksi olevani heikko ja huono nainen :( vertaistukea vailla.. Mistä sitä voimaa saisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme lähdössä ystäväni isoihin juhliin toiselle paikkakunnalle. Juhlat sovittu jo ajat sitten ja minulle todella tärkeä ystävä. Tarkoitus oli jäädä kaupunkin yöksi, koska ei mitään järkeä tehdä toisin, iltajuhlat kun olivat. Sitten juuri ennen lähtöä koko päivän täysin terveenä ollut mies alkaa valittaa, että hän on tulossa kipeäksi, täytyy jättää juhlat väliin. Tässä kohtaa olin jo alkanut harkita eroa ja tämä juhlien tai minun kavereideni tapaamisten lähellä tulevat yllätysesteet olivat tulleet tutuiksi. En siis taipunut, harmittelin vain tilannetta ja sanoin lähteväni yksin sitten. No tämä ei tietenkään sopinut, sanoi, että lähdetään vaan ja menään hänen autollaan, hän ajaa (teki minut riippuvaiseksi hänen kyydistään).

Sitten automatkan aikana alkoi inttää, että hän ei halua jäädä yöksi, kun on tulossa kipeäksi. Siitä sitten kiisteltiin ajomatka, monta kertaa myös ehdotin, että hän lähtee ja minä jään yöäksi, mutta jälleen ei kelvannut. Olimme ajaneet 2h kyläpaikaan ja muutaman kilometrin matkan päästä sitten herralla palaa lopullisesti käämit. Kääntää auton ja sanoo, että nyt lähdetään kotiin, hän ei tule juhliin enkä minäkänä saanut mennä. Ei auttanut mitkään anelut tai itkut, ajoi vaan äänettä kohti kotia, ei suostunut päästämään ulos autosta, eli käytännössä kaappasi minut. Ajoimme taajamassa ja hän pian pysähtyi valoihin. Tässä kohtaa vedin käsijarrun päälle, hyppäsin ulos ja nappasin laukkuni takakontista. Hän tietenkin huutaa minulle, että olen hullu ja mihin olen menossa. Kävelin pois päin ja soitin taksin ja ajoin kaverin juhliin. Kun seuraavana päivänä palasin mies oli vaisu ja mökötti. Kuitekin kun kyselin miten loppuilta oli hänen osaltaan mennyt, kertoi menneensä parhaan kaverinsa kanssa baariin ja tulleensa sieltä vasta aamuyöstä. Että sellainen sairastuminen herralla.

Oho, väärä ketju, sori! Täällä on tänään kaksi narskuketjua, menee sekaisin...

22/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia eikä rahan himoa, niin kävelet vaan ovesta ulos!

Siinä kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain pöivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan