Onko täällä ketään, joka kävi tänään Hyvinkään uffissa?
Kommentit (17)
Onko täällä ketään, joka vihelteli tänään Partisaanivalssia?
Onko täällä ketään, joka ylitti tänään Aurasillan Turussa?
Onko täällä ketään, joka kävi tänään Oriveden Alkossa?
Onko täällä ketään, joka hyppäsi Siilinjärveen?
Onko täällä ketään, joka kompastui ja kaatui rähmälleen tänään Kampin kauppakeskuksessa?
Minä näinkin ap:n siellä. Harmillista, että et huomannut minua ja miehustaani tungettuja hansikkaitani. Olisit päässyt kanssani moottorisänkyyni, mutta ei kiinnostanut - ei. Nuoremmat roikkuvapunttiset oli vaan mielessä, mutta ehkäpä opit jossain vaiheessa arvostamaan rautaista kokemusta ja hellää herrasmiehen kosketusta etkä Axen tuoksua...?
T: Hopeakettu
Heh. Hopis, Hyvinkään kauhu. Nyt tietää kaikki Suomen nuoret naiset pysyä poissa niiltä kulmilta!
Olisin saattanut ollakin jos en olisi ollut muualla.
Oliko kukhaan eilen Kolarin Pubissa?
Onko täällä ketään, joka meloi kanoottirallissa?
Kukas oli alkuillasta Hulibumbassa? Rollossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään, joka kompastui ja kaatui rähmälleen tänään Kampin kauppakeskuksessa?
Eikö kelpaa Haapavesi ja eilinen illansuu. Minä nimittäin kompastuin oikopolulla betoniesteeseen ja kaatusin pitkälleni, ostokset lens sinne ja tänne. Jalkaan sattui niin peevelisti, mutta kukaan ei onneksi nähnyt, oli niin pimeä kohta siinä, siksihän minä en sitä estettä huomannut.
Ei kerrota miun lapsille, net on kieltäneet siitä kulkemasta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin saattanut ollakin jos en olisi ollut muualla.
Selevä ”läheltä piti” -tilanne!
Miksi Mellstenin uimaranta oli tänään täynnä ihmisiä.? Eihän tänään ollut mikään hiekkarantailma. Oliko siellä joku tapahtuma. Espoo Haukilahti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin, kuinka niin?
Ostitko Adidaksen verkkatakkia? Harkitsin sitä ja meni sivu suun kun kävin Prismassa välillä. Ap
Ei täällä ole uffia. Hyvinkääläisillä on rahaa ostaa uuttakin.