Paljonko maksan dieseliä 40 km matkasta?
Kommentit (44)
Ja tätä kysyn siksi, että miekkonen tulee yöksi ja minulla on vain yksi pyyhe. Mietin että haenko pyyhkeen 20 km x 2 matkan päästä vai kodin vierestä. En minä noin yleensä mitenkään pihistele, mutta kun minulla ei ole muuta akuuttia tarvetta kuin se pyyhe. Niin en nyt ihan typeriä matkoja viitsi tehdä, kun ne kuitenkin maksavat jonkin verran.
TAJUTKAA NYT JO ETTÄ AJAN OMALLA AUTOLLANI.
AP
AP
AP
AP
Miksi huudat.
Kaltaisesti kysyjä tuskin ansaitsee vastausta. Mutta eräs kommentoija kylläkkin jo vastasi sinulle, joten ole hyvä ja lue viestit uudelleen.
Mene polkupyörällä jos et osaa laskea.
En ole sanonut etten osaa laskea. Luuletteko, että auton näytössä ilmoittama kulutus on absoluuttinen totuus XDDDDD.
Verottajan mukaan viime vuonna kilometrikorvaus on oman auton käytöstä on 0,25€/km eli sen mukaan 40km matka omakustannushinta on 10€
Enkä minä laske dieselin hintaa tankatessa. Ap
pyyhe maksaa kaupassa muutaman euron...en lähtis hakemaan kauppaa kauenpaa
Vierailija kirjoitti:
VTTU STNA OLEN AJAMASSA OMALLA AUTOLLANI. MAKSAN ITSE DIESELINI. KYSYIN PALJONKO 40 KM KULUTTAA EUROISSA.
Polttoaineen kulutukseen vaikuttaa millainen auto sinulla on, millaiset renkaat, matkustajien paino jne.
Myös dieselin hinta vaihtelee, ostatko kylmäasemalta vai huoltossemalta.
Veikkaan kulutuksen olevan 4-11 litran väliltä/100km, se riippuu millainen auto sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät. Ei tarvitse laskea kun se mittari kertoo loppusumman.
Sinun pitää antaa kaikki yli 1 600 euron kuukausirahasi Kulmunin ilmansäästörahastoon. Kuskiksi lähtenyt on velvollinen maksamaan kaikki reissun kulut ja käyttämään sinut (viina)kaupassa.
T: palstan lakimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät. Ei tarvitse laskea kun se mittari kertoo loppusumman.
En kiinnitä siihen huomiota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää antaa kaikki yli 1 600 euron kuukausirahasi Kulmunin ilmansäästörahastoon. Kuskiksi lähtenyt on velvollinen maksamaan kaikki reissun kulut ja käyttämään sinut (viina)kaupassa.
T: palstan lakimies
Minä olen oman itseni kuski, edelleen.
Ap
Mikä autossani on vikana, kun kuskin penkinlämmittimen merkkivalo sammuu aina hetken kuluttua eikä tunnu toimivan lämmitys muutenkaan kuskin puolella. Apukuskin puolella toimii. Radion näyttö väreilee hieman. Joku sähkövamma mutta mikä? Tuskin alan korjailemaan tuollaisia. En osta autoa koskaan sillä ajatuksella, että ajan sillä seuraavat 10 vuotta XD.
Minä olen oman itseni kuski, edelleen.
Ap[/quote]
No ei kyllä uskoisi.
Nykyinen auto on ollut minulla viitisen kuukautta. Ehkä voisin valmistumisen jälkeen silmäillä uutta menopeliä. Tämä on tällainen väliaikainen, lähinnä kilometriensä puolesta. Noin muuten on kyllä komea iso auto ja kyllä minut aina huomataan, kun kaarran kaupan pihaan arvokkaasti XDD.
Ap
Jos jonkun kyydissä pääsisin matkustamaan 40 km, niin maksaisin 20-30€.
Autossa on muutakin kuin polttoainekulu, ainakin vielä jos ei itse tarvitse ajaa.