Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Nyt kun ilmat taas heittelee, niin eiköhän kutsuta Bill Gates – Pekka Poudan tilalle – säitä ennustamaan. Näyttää osuvan aina ihan nappiin ... joskin on joskus aavistuksen epätarkka: marraskuussa 2019, Netflix’in ‘Explained’ -sarjan episodi nimeltä “The Next Pandemic” (seuraava pandemia) kertoi, kuinka koronaviruksen kaltainen virus leviää elävien eläinten toreilla. Tuossa jaksossa Bill Gates varoitti että ottaa vuosia löytää lääke uuden muotoisen viruksen kukistamiseksi. Tuon Netflix- jakson ”wet market” eli merenelävien tori oli Lianghua’ssa, Kiinassa. Nykyviruksen alkulähteeseen – Wuhanin meritoriin – eroa ei siis ole kuin paikannimi...
http://www.thepukki.fi/blog/post/jollet-ole-koronalaumaa-olet-lauman-vi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskallatteko jo matkustaa junalla tai bussilla pitkiä matkoja?
Jos olisi tarve, niin kyllä.
Ei, ei edes lähiliikenteessä, hsl.
Mullakin hsl. Jos tulisi tarve käydä esim verikokeissa, menisin tämän hetkisessä tilanteessa varmaan bussilla enkä taksilla. Puolitoista kuukautta sitten olisin mennyt taksilla.
Miksi näin. Päin? Kiinnostaisi tietää, nim. Hsl ja verikoe edessä olisi.
Uusien tartuntojen vähenemisen vuoksi. Aloin pitää kirjaa tartuntatilanteesta 12.5. ja esim 12.5. - 17.5. uusia tartuntoja oli 363, mutta viikolla 22.6. - 28.6. enää 55. Nämä ovat koko Suomen lukuja ja esim viime viikolla uusissa tartunnoissa HUS-alue eikä pääkaupunkiseutu ollut enää yliedustettuna kuten vielä toukokuun puolivälissä. Suunta on siis ollut koko ajan laskeva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<strong> kirjoitti:
Maskien käytöllä tämä olis täysin tukahtunut Suomesta mutta ei niin ei, mieluummin suljetaan taas syksyllä kaikki. Näytti eilen uutisissakin olevan näitä haastateltavia "on tätä odotettu, heti piti päästä tallinnaan".
Tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin väitteeseen. Maskit eivät ole missään päin Eurooppaa tukahduttaneet epidemiaa vaikka ovat monissa maissa pakollisia. Samaan aikaan tautitilanne on hallinassa mm. Suomessa, Norjassa ja Tanskassa joissa ei ole maskipakkoja ja vapaahtoinen käyttökin on aika vähäistä.
Who maski käyttö suositus on vahva asiantuntija lausunto.
Samoin eun suositus, että joukkoliikennevälineissä käytettäisiin maskia.
Suomen linja, maskittomuus, on mielestäni ihan oma välinpitämätön linjaus.
Oletan, että maskipakkoa ei voitu määrätä, koska kaikki liikenevät maskit tarvittiin/tarvitaan hoitohenkilökunnan käyttöön.
Maskin käyttö suosituksen ei tule perustua siihen, onko maskeja saatavilla vai ei.
Sen tulee perustua faktaan, että maksi suojaa.
Maskeja voi väsätä vaikka itse. Ei ole iso juttu.
Aika hankala on väsätä itse riittävän hyviä maskeja, kun harvalla lojuu kotona riittävän hyviä materiaaleja.
Jos taas unohdetaan tuo vaatimus, että maskin pitää olla riittävän hyvä ja mikä tahansa maski kelpaa, niin sitten ei tietenkään ole mitään estettä määrätä maskeja pakollisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roudaako nuo ulkomaalaiset työntekijät lapsensa päiväkoteihin? Osa toki asuu asuntolassa ja perhe ulkomailla, vaan ei kaikki! Onko 14 päivän karanteeni unohtunut?
Töissä saa toki käydä karanteenin aikana ja koulussa ja muissa välttämättömissä menoissa ja myöskin julkisilla saa liikkua jos ei ole omaa autoa. Riittää että pesee kädet vedellä ja saippualla lähikontaktien jälkeen.
Tämä on huvittavaa. Eikös tässä Thaimaan ulkoministeri soitellut Niinistölle että miksi teillä on niin rumat kuolinluvut koronassa. Thaimaassa kun valvottu karanteenikeskus kuten Vietnamissa. Siellä ei tähän tautiin kuolla eikä se leviä.
Pekka Haavistolle ainakin oli ihmetellyt että johtuuko siitä kun ei käytetä maskeja. Viet. ja Thai. molemmissa maskit.
Vierailija kirjoitti:
Hsl joukkoliikenteeseen toivoisin maski pakkoa. Se suojaisi oireettomien kautta tapahtuvilta levittämistilanteilta viattomat kanssamatkustajat.
Kaikilla ei ole varaa omaan autoon pääkaupunkiseudulla. Joukkoliikennettä käyttää myös riskiryhmäläiset, vanhukset, työikäiset sairaat jne. Myös heillä on oikeus turvalliseen joukkoliikenteeseen. Ja mennä bussilla terveyskeskukseen, töihin, vapaa ajan matkoihin.
Nyt riskit ovat liian suuret.
Toivoisin hsl. Ltä suunnanmuutosta.
Terveys edellä - asennetta.
Eu ei ole "väärässä" suosittellessaan maskia joukkoliikenne välineisiin.Virus leviää ensisijaisesti ilmateitse.
Ja onhan se vähän niinkin, että vaikka kaikilla olisi varaa yksityisautoiluun, niin Helsingissä ei ole tilaa kaikkien yksityisautoilulle.
Siinäkin mielessä olisi jo ihan asiallista alkaa miettiä tätä. HSL on alueen kaupunkien firma, joten sen päätöksentekoon pystynee myös kaupungit? Eikös tilanne ole nyt se, että rajoitukset ovat pitkälti muutenkin kuntien vastuulla tartuntatautilain nojalla?
Olipa nyt tosin kenen vastuulla hyvänsä, niin toivottavasti syksyä ajatellen asia alkaa olla jo valmiiksi mietitty niin, että se tarvitsee vain potkaista käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä sitten tavallista tyhmempi, mutta minkä takia minusta tuntuu, että nuo uudet tartunnat voitaisiin kertoa hieman selvemmin uutisissa (jos ne nyt ylipäätään katsotaan uutisoinnin arvoisiksi mitä hyvin harvoin nykyään tapahtuu).
äskenkin Ylen uutisista painotettiin että Suomessa ei ole tänään yhtään uutta Corona kuolemaa. Hyvä juttu! Sen jälkeen ilmoitettiin ainoastaan kokonaistartuntojen määrä. Tätä ihmettelen! Mielenkiintoisempaa olisi tietää uusien tartuntojen määrä. Luulisin, että hyvin harva taitaa olla asiasta niin kiinnostunut , että pitää itse kirjanpitoa tästä kokonaismäärästä ja miinustaa sitten tämän päivän luvusta edellispäivän luvut.
Miksi pitää tehdä asiat näin hankaliksi?
Minä olen pitänyt 12.5. alkaen :D Juhannukseen asti julkaisin tilastoa blogissani, mutta enää en ole viitsinyt. Voin toki julkaista edelleenkin, jos se jotain kiinnostaa.
Viisi tartuntaa. 4 HKI, 1Kauniainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä sitten tavallista tyhmempi, mutta minkä takia minusta tuntuu, että nuo uudet tartunnat voitaisiin kertoa hieman selvemmin uutisissa (jos ne nyt ylipäätään katsotaan uutisoinnin arvoisiksi mitä hyvin harvoin nykyään tapahtuu).
äskenkin Ylen uutisista painotettiin että Suomessa ei ole tänään yhtään uutta Corona kuolemaa. Hyvä juttu! Sen jälkeen ilmoitettiin ainoastaan kokonaistartuntojen määrä. Tätä ihmettelen! Mielenkiintoisempaa olisi tietää uusien tartuntojen määrä. Luulisin, että hyvin harva taitaa olla asiasta niin kiinnostunut , että pitää itse kirjanpitoa tästä kokonaismäärästä ja miinustaa sitten tämän päivän luvusta edellispäivän luvut.
Minä olen pitänyt 12.5. alkaen :D Juhannukseen asti julkaisin tilastoa blogissani, mutta enää en ole viitsinyt. Voin toki julkaista edelleenkin, jos se jotain kiinnostaa.
Onko blogiisi mahdollista saada osoitetta? Ymmärrän kyllä, jos et halua täällä julkaista ja saada trolleja sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko blogiisi mahdollista saada osoitetta? Ymmärrän kyllä, jos et halua täällä julkaista ja saada trolleja sinne.
Voin mä sen laittaa. On sen joku joskus tänne linkannutkin, koska yhdessä vaiheessa huomasin, että blogiini oli tultu AV:ltä. Tuskin blogini sisältö muilta osin kiinnostaa palstalaisia. Itselleni huvikseni kirjoitan päiväkirjaa ja on siellä jotain osuuksia, joita olen tiennyt muiden polven tekonivelleikkauksiin menevien lukeneen. Teen varmaan tänään illalla tai huomenna päivityksen, johon laitan noi koronatilastot juhannuksesta tähän päivään asti. En ehkä päivitä blogiani ihan joka päivä, mutta aika usein kuitenkin. Mutta siis blogin osoite on https://safkaajashamanismia.blogspot.com/
Osastohoitoon joutuneiden määrissä rajua nousua. 30.6. plus neljä, noista voi osa joutua jatkossa teholle, ikävä kyllä. Korona ei katoa toivomalla, bilettämällä eikä aurinkoa ottamalla.
Kaksi viikkoa niin räjähtää, ihmisparat eivät ymmärrä ja osaa taistella näkymätöntä vihollista vastaan. Se koituu monen kohtaloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä linkistä voi myös katsoa Ruotsin korona lukuja : https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd402994…
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi Worldometersissä ei vieläkään näy Ruotsin tuloksia?? Tosi usein ei näy mitään... Enkä valitettavasti usko nollatulokseenkaan :/
Aftonbladetin sivuilta luin, että Ruotsi ei enää ilmoita tuloksia päivittäin. En muista montako kertaa viikossa ilmoittavat.
En gång i månad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin mä sen laittaa. On sen joku joskus tänne linkannutkin, koska yhdessä vaiheessa huomasin, että blogiini oli tultu AV:ltä. Tuskin blogini sisältö muilta osin kiinnostaa palstalaisia. Itselleni huvikseni kirjoitan päiväkirjaa ja on siellä jotain osuuksia, joita olen tiennyt muiden polven tekonivelleikkauksiin menevien lukeneen. Teen varmaan tänään illalla tai huomenna päivityksen, johon laitan noi koronatilastot juhannuksesta tähän päivään asti. En ehkä päivitä blogiani ihan joka päivä, mutta aika usein kuitenkin. Mutta siis blogin osoite on https://safkaajashamanismia.blogspot.com/
Oletko joskus kirjoitellut kaksplussan keskustelupalstalle ja lisännyt ruokakuvia? Näyttää jotenkin tutulta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus kirjoitellut kaksplussan keskustelupalstalle ja lisännyt ruokakuvia? Näyttää jotenkin tutulta :)
Joo :) Mummeliisan, Bootyn ja muutaman muun kanssa laitettiin ruokakuvia. Oli oma ketjukin niille.
Onko missään kerrottu mikä päiväkoti Helsingissä, jossa koronaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo :) Mummeliisan, Bootyn ja muutaman muun kanssa laitettiin ruokakuvia. Oli oma ketjukin niille.
Tulipa lämmin olo jotenkin :) Muistan kun 18-20 -vuotiaana katselin ruokakuviasi aina himoiten :D
Kiina se tuhoo koko maailman!!
Tutkijat varoittavat: Kiinassa löydetty sikainfluenssaa muistuttava virus, jossa on pandemian ainekset!
https://yle.fi/uutiset/3-11425234
Vierailija kirjoitti:
Osastohoitoon joutuneiden määrissä rajua nousua. 30.6. plus neljä, noista voi osa joutua jatkossa teholle, ikävä kyllä. Korona ei katoa toivomalla, bilettämällä eikä aurinkoa ottamalla.
Kaksi viikkoa niin räjähtää, ihmisparat eivät ymmärrä ja osaa taistella näkymätöntä vihollista vastaan. Se koituu monen kohtaloksi.
Taas kaks viikkoo :D Ei katoa aurinkoa ottamalla juu, mutta ei myöskään tartu, sillä virusta ei oikeastaan ole tällä hetkellä Suomessa. Ei nyt, eikä kahden viikon kuluttua. n.2kk päästä koittaa toinen aalto alkaa, vaan ei lähde nousuun täällä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetta toivon, että se tulisi nopeasti jakeluun.
Onneksi maailman parhaat tiedemiehet ja tutkijat tekevät 24/7 töitä rokotteen saamiseksi tähän virukseen.
Toivossa on hyvä elää.
Bill Gates säätiöineen, Anthony Fauci sekä GAVI liittyvät yllättävän tiiviisti yhteen: sen lisäksi että ovat näkyvästi ”monessa mukana” (GAVI esim tuomassa sellaista rokotetta, jonka mukana ihmiseen laitetaan globaali tunniste, ID2020), niin ovat myös samaa organisaatiota.
Gates- säätiön sivusto (https://www.gatesfoundation.org/Media-Center/Press-Releases/2010/12/Glo… ) kertoo, että tämä herra Fauci kuuluu säätiön johtokonsiiliin – ja GAVI:n tj Helen Evans ko. steering- eli ohjausryhmään.
Gates- säätiö ja GAVI ovat siis syytteessä rokoterikoksista: Susanne Poselin raportti totesi: ”Tutkimuksessa saatiin selville, että GAVI käytti testaamattomia rokotteita ... GAVI:a syytettiin Pakistanissa 10 000 lapsen kuolemasta, kun he tulivat maahan ja antoivat poliorokotteita, jotka johtivat näihin uhreihin." Ja Gates-säätiö siis myös rahoittaa voimakkaasti GAVI:a.
... enpä ainakaan noilta mitään rokotteita odottelisi - saati sitten ottaisi ...
HYVÄ KIRJOITUS tosiasioista. Kun kuukausia sitten Faucin ja Gatesin hämäristä kuvioista mainittiin täällä tuli vain haukkumista,alapeukkua. Älykäs tietoa arvioimaan kykenevä ihminen kertoo asioita auttaakseen näkemään rokotteiden vaarat ja median valheet niin hän on typerien lauma lampaiden naivin vihan kohde koska sokeana uskovat puppuun mitä,heille on syötetty ja syötetään. Usassa tulee vielä paljon julki monia asioita jotka voi järkyttää. Trumpin hallinto tietää Faucin taustat,kytkökset ym. ja kun asiat tulee julki kuten nyt ihmiset näkee rikokset,petolliset. "Älä keskeytä vihollista kun hän tekee virheitä ja paljastaa itsensä kaikille"." Älä kerro,näytä heille." Salaliittohanke,Media mukana Trumpin kautta vastaan alkoi 2015 Obama ja kumpp. Wuhan labra ja Covid19 jonka tarkoitus on edistää NWO YK21 ja 2030,agendaa ihmiskunnan alistamiseksi täysin yhdenvallan ja sotilaiden tyränniaksi. Agendojen sisältö löytyy netistä. Meidän ihmisten tulee estää globalistien aikeet.
Tuolla Tapiolassa kahluualtaalla on siis monena päivänä viime viikolla joku ollut altistamassa muita. Onko tällä sitten ollut oireita jo pidempään ennen kuin on hakeutunut testeihin, kun yleensähän noin vuorokausi ennen oireiden alkua vasta katsotaan henkilö tartuttavaksi.
Tämä on huvittavaa. Eikös tässä Thaimaan ulkoministeri soitellut Niinistölle että miksi teillä on niin rumat kuolinluvut koronassa. Thaimaassa kun valvottu karanteenikeskus kuten Vietnamissa. Siellä ei tähän tautiin kuolla eikä se leviä.