Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
71141/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se positiivinen seuraus tällä hallituksen päätöksellä nyt on, että varmasti löytyy myös hallitusta tähän asti kannattaneista niitä, jotka pettyivät tähän päätökseen. Ei riitä, että Marin myöntää etukäteen, että tämä päätös voi olla väärään aikaan tehty. 

En ole PS kannattaja mutta kyllästynyt heidän huuteluunsa oppositiosta. Jospa nyt kerran sitten menisivät hallitukseen ja ottaisivat itse vastuuta asioista, kentän laidalta on aina niin helppo huudella kun ei itse ota osumaa.

Vierailija
71142/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee niin pahaa katsoa tuota tiedotustilaisuutta..

Tekee niin pahaa katsoa....

Ihme veivaamista. Avaamme rahat, mutta älkää menkö mökeille. Nyt ei ole mitään syytä mennä mökeille....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71143/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin valehtelee suorassa tv-lähetyksessä. Tautia on jo ympäri Suomea, EI OLE. Lapissa suhteessa asukasmäärään saman verran kuin pääkaupunkiseudulla. Marin ymmärtää, että muualla ollaan huolissaan. Mitä me hänen ymmärtämisellään ja suosituksillaan tehdään. EI PIDÄ ASIOIDA MÖKKIPAIKKAKUNNAN KAUPASSA. Olettaa, että hänellä on niin paljon vaikutusvaltaa, että kansalaiset tottelevat, eivät tottele.

Tampereen ympäristökunnissakaan ei ole sulun jälkeen koronatapaukset nousseet lainkaan, noin max 10 tapausta per kunta eli todella vähän. Ilman maskia on noilla määrin hyvin voinut vielä elää. Nyt kun kaikki rajat aukeaa, siitä se sitten lähtee taas nousuun. Ehkä oli tarkoituskin tartuttaa vähän tasaisemmin, eihän tätä oikein muutenkaan voi tulkita.

Vierailija
71144/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin niin nauttisin kun leviäisi oikeen kunnolla nyt..

Tosin eihän kukaan siitä joudu syytteeseen😅

Vierailija
71145/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa olla tänä aamuna kaikki Suomen walko-roska-av-keskustelijat pinkkeine pieruverkkareineen ja rasvaisine suupielineen kiljumassa kuinka hallitus on TAAS tehnyt kaiken väärin.

Palsta-pirkoissa on woimaa!

Aivan paras! Mä niin näen noi "pikkupossut" kiljumassa :)

Vierailija
71146/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan toiminut toisinpäin, eli jos muu Suomemme olisi ollut se tautinen osapuoli. Olisi kyllä suojeltu tarkkaan kallis pääkaupunkiseutu. Ei olisi ollut mitään asiaa sinnepäin pitkiin aikoihin, eikä mitään väliä eriarvoistumisella tai pahantahtoisella kyräilyllä, sitähän sataa niskaamme joka tapauksessa muutenkin.

Vierailija
71147/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaaksi olen ainakin elänyt. Olkoot vaikka se asia siinä, mutta jos rakkailleni tämän hallituksen päätöksestä käy jotain, käytän kaiken älyni ja osaamiseni asioihin, joita voi vain kuvitella. Syvää vihaa.

Vierailija
71148/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysy noissa kasvomaskilinjauksissa enää ollenkaan mukana. Onko tosiaan niin, että tässä asiassa mennään ihan täysin mutulla ja arpapelillä, eikä kenelläkään ole mitään konkreettista sanottavaa maskien todellisista hyödyistä ja haitoista? Tutkimusten mukaanhan kankaisetkin maskit blokkaavat pisaroita, joiden kautta tauti eniten leviää. Aasialaiset SARS-tutkijat myös suosittelevat maskeja ihan kaikille. Mutta länsimaissa maskeista on tullut jokin outo arvovaltavääntö. MINÄ sanon että ei käytetä, eikun MINÄ sanon että käytetään, MINÄ sanon ei, MINÄ että ei juu kyllä.

Vierailija
71149/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä paina poliisien resurssit osittain...

Kotikäynnit lisääntynyt rajusti kun porukat dokaa ja muutenkin pinna kireällä himassa kun kaikki sisällä ja lomautettuna?

Ei tarvii olla ennustaja kun perjantaina ruuhkaa pukkaa!!

Vaikeaa laittaa kameroita ja 100 000€ sakko hupiajelusta. Ainoastaan välttämätön rahti saisi liikkua. Nää vaan ei osaa mitään. On helpompaa kaivaa joukkohaudat kuin pitää karanteeneja ja motittaa tauti.

Vierailija
71150/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavinta tässä hetkessä on nyt se Trumpin päätös lopettaa WHOn rahoitus, eli meillä ei ole enää sitäkään tahoa, mihin verrata näiden suomalaisten "asiantuntijoiden" lausuntoja. 

Aikoo ohjeistaa hallintoaan lopettamaan rahoituksen luki uutisessa, eli ei kai yksin voi päättää? Onneksi sentään Britannia antaa 65 miljoonaa puntaa Wholle, joka uutinen julkaistiin aika lailla samoihin aikoihin kun pääministeri Boris pääsi teholta.

Vierailija
71151/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan toiminut toisinpäin, eli jos muu Suomemme olisi ollut se tautinen osapuoli. Olisi kyllä suojeltu tarkkaan kallis pääkaupunkiseutu. Ei olisi ollut mitään asiaa sinnepäin pitkiin aikoihin, eikä mitään väliä eriarvoistumisella tai pahantahtoisella kyräilyllä, sitähän sataa niskaamme joka tapauksessa muutenkin.

Tämä pääkaupunki seutu pitää sisällään 29% Suomen kansasta, suurella asukastiheydellä. Lisäksi Uusimaa vastaa 32% Suomen bruttokansantuotteesta. Tämä antaa Uudellemaalle tietynlaisen erityisaseman Suomessa.

Vierailija
71152/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus haluaa, että tauti leviää nopeammin, siksi rajoituksia puretaan. Hallitus ymmärtää, että tämä saa ihmiset suhtautumaan muihinkin rajoituksiin välinpitämättömämmin. Saadaan epidemia leviämään nopeammin ja sairaaloiden kapasiteettia kuormitettua tehokkaammin.

Mutta hallitus varmistaa selustansa "suosittelemalla" välttämään turhaa matkustamista. Sanna Marin tietää aivan hyvin, etteivät ihmiset kuuntele "suosituksia".

Sannakaan ei lähde Tampereelle kun pitää rajoittaa turhaa liikkumista. Koti on nyt Kesärannassa.

Vierailija
71153/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisko sitä tilata ja syödä hampurilaisaterian?

Vierailija
71154/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo varautunut tähän Uudenmaan rajojen purkuun ja tilasin lavallisen Corona-kaljaa ja 200 kg Camping-maggaraa sekä Auran sinappia myös. Terveisin K-lähikauppiaasi Mäntyharjulta!

Tuo nyt on vähän rankempaa huumoria. Toki jos makkaraa syö ja palan painikkeeksi coronaa joka pvä ja BMI yli 35 niin kalpaten voi käydä.

Vierailija
71155/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavinta tässä hetkessä on nyt se Trumpin päätös lopettaa WHOn rahoitus, eli meillä ei ole enää sitäkään tahoa, mihin verrata näiden suomalaisten "asiantuntijoiden" lausuntoja. 

Aikoo ohjeistaa hallintoaan lopettamaan rahoituksen luki uutisessa, eli ei kai yksin voi päättää? Onneksi sentään Britannia antaa 65 miljoonaa puntaa Wholle, joka uutinen julkaistiin aika lailla samoihin aikoihin kun pääministeri Boris pääsi teholta.

Okei, no hyvä, en tiennytkään. Jotain lohtua sitten. 

Vierailija
71156/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotiaaksi olen ainakin elänyt. Olkoot vaikka se asia siinä, mutta jos rakkailleni tämän hallituksen päätöksestä käy jotain, käytän kaiken älyni ja osaamiseni asioihin, joita voi vain kuvitella. Syvää vihaa.

Sairas olet henkisesti, olisi tuohon ikään luullut jotain oppineen elämästä. Kannattaa varmaan alkaa terrorismillä ym. uhkailemaan täällä...

Vierailija
71157/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, että olisi hyvä valtion tienata vappuna. Ulkonaliikkumiskielto ja sakot rangaistukseksi. Lisätään sakkopoliiseja.

Vierailija
71158/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siellä Audeihin pakataan tavaraa ?

Vierailija
71159/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus haluaa, että tauti leviää nopeammin, siksi rajoituksia puretaan. Hallitus ymmärtää, että tämä saa ihmiset suhtautumaan muihinkin rajoituksiin välinpitämättömämmin. Saadaan epidemia leviämään nopeammin ja sairaaloiden kapasiteettia kuormitettua tehokkaammin.

Mutta hallitus varmistaa selustansa "suosittelemalla" välttämään turhaa matkustamista. Sanna Marin tietää aivan hyvin, etteivät ihmiset kuuntele "suosituksia".

Kyllä, laumasuoja, laumasuoja - Soininvaara kiittää ja ihastelee kuuliaisia opetuslapsiaan yli puoluerajojen. Ei väliä vaikka laumasuojaa ei saada aikaan, pääasia että testataan teoriaa, joka on osoitettu mahdottomaksi jo usean, maailman arvostetuimman yliopiston toimesta. Joku rikastuu, kun eihän Suomessa ole korruptiota, eiku ...

THLn Tervahauta eilen ilmoitti oman kantansa maskien suhteen, miksi? Huomasiko, ettei hän kuulu voideltavien piiriin, vai pyrkiikö varmistamaan selustaansa, kun ymmärsi vihdoin ettei laumasuoja voi toimia, kun tartuntavauhti on hitaampi kuin immuniteettisuojan todennäköinen kestoaika. Vai alkoiko pelottaa että virus jää seuralaiseksi, ehkä jopa lopouelämän ajaksi ja puhkeaa sairautena aina tilaisuuden tullen uudelleen?

Vierailija
71160/176779 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se positiivinen seuraus tällä hallituksen päätöksellä nyt on, että varmasti löytyy myös hallitusta tähän asti kannattaneista niitä, jotka pettyivät tähän päätökseen. Ei riitä, että Marin myöntää etukäteen, että tämä päätös voi olla väärään aikaan tehty. 

En ole PS kannattaja mutta kyllästynyt heidän huuteluunsa oppositiosta. Jospa nyt kerran sitten menisivät hallitukseen ja ottaisivat itse vastuuta asioista, kentän laidalta on aina niin helppo huudella kun ei itse ota osumaa.

Veikkaan, että seuraavaan hallitukseen halutaan keskusta ja kokoomus. Halla-aho ollut liian hiljaa, jotta heidät sinne seuraavaksi valitaan.

Ketju on lukittu.