Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Nuo palaajat on suurimmalta osin juuri niitä mitkä märisevät Suomen ankeudesta ja kalleudesta.
Maitojunalla palaavat sankoin joukoin kotimaahansa ensimmäisen rasahduksen tullen. No, eikö meno maistu aurinkoisessa ja halvan kustannustason pyllynreiässä?
En kauheasti pysty arvostamaan.
Jos Suomella olisi munaa, tulisi näiltä periä 50 000 eur maahantulomaksu siltä varalta, että ovat sairaita ja joutuvat täällä hoitoon. Summa palautetaan jos vuoteen ei tarvitse yhteiskunnan palveluita.
Venäjältä edelleen pahoitteluita: oikeesti nyt putin yms. trolli vladimirit ovat rili pahoillaan, kun tällainen seurasi
Vierailija kirjoitti:
Jos Salminen ja Puumalainen thl:stä hakivat laumasuojaa pneumokokkirokotteella (kyseenalaisella tavalla), voi heidän haluttomuutensa tehdä who:n määräämällä tavalla johtua siitä, että jälleen haluavat kokeilla laumasuoja-teoriaansa.
Voiko olla mahdollista, että jopa haluavat kansainvälistä tutkimusmainetta kokeilemalla Suomessa laumasuojaan merkitystä. Kun se ei onnistunut pneumokokkirokotteella, niin sitten koronaviruksella. Eli motiivina olisi pääsy historian kirjoihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005738377.html
Minä kyllä luotan who:hon. Meidän tulisi toimia, kuten he neuvovat. Eli testata mahdollisimman paljon ja sitten eristää.
TÄMÄ!!! Tuo yksi spämmääjä yrittää hukuttaa tämän viesteillään ketjun syövereihin ettei kukaan ehdi lukea tuota!
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää oikeasti hamstratko niitä maskeja kun ei niistä ole teille mitään hyötyä. WHO kertoi tänään pressitilaisuudessaan, että hamtraamisen takia terveydenhoitohenkilökunta on vaarassa jäädä ilman suojavarusteita.
Mihin terveydenhoitohenkilökunta tarvitsee maskeja, joista ei ole mitään hyötyä?
Ruotsissa kohta tilanne kuka saa hoitoa kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi baarit saavat olla edelleen auki?
Siksi että jos ne määrättäisiin olemaan kiinni niin vakuutusyhtiöt joutuisivat maksamaan niille korvauksia.
Jaha, Spotifykin jo jakaa väärää tietoa! "Suojaa itsesi koronavirukselta. Katso luotettavat ja ajantasaiset tiedot THL:n sivuilta." 😠😠😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt teilatko mua, mutta vieläkö uskaltaa tilata pitsaa?
En usko, että itse pitsassa on virusta kun sen suoraan uunista ottaa... Mutta sitten et tiedä, onko pitserian henkilökunta rykinyt sen päälle sen jälkeen tai koskenut pakettiin/pitsaan.
Haluaisin tilata itsekkin ruokaa, mutta olen nähnyt miten lepsu suhtautuminen niin monella suomalaisella on, etten voi luottaa siihen että kaikki työntekijät ruokapaikoissa olisivat terveitä .
No sehän siinä mietityttää. Haluaisin viettää ihan normaalin illan, tilata pitsan ja katsella muksun kanssa leffan. Ehkä ihan vain oman mielenterveyden vuoksi. Mutta ei ehkä uskalla. Maanantaina meille pitäisi olla tulossa hurja ruokalähetys kaupasta, ehkä tehdään sitten itse.
Tehkää itse tai ostakaa pakastepitsaa.
Paitsi että sieltä kaupasta voi saada tartunnan ihan yhtälailla kuin siltä pizzakuskiltakin. Tehkää siis itse.
Paitsi että tartunnan voi saada siitä ruokalähetyksestäkin. :)
Itse kyllä uskaltaisin ennemmin hiljaista lähikaupasta hakemaan Oetkerin pizzan kuin tilaisin - pizzakuski tulee paljon lähemmäs kuin lähikaupan kanssa. Mutta itse pizzaa en juurikaan pelkäisi, sillä sen voi laittaa vielä kuumaan uuniin ennen syömistä. Puoli tuntia 100-asteisessa uunissa pitäisi tappaa viruksen eikä polta vielä pizzaa.
Joo ei tule kassa iholle, mutta siinä pakastealtaalla onkin voinut ennen sua hönkiä joku tartuttaja ja sä vedät ne virukset omaan keuhkoosi.
Tältä s¤¤tanan aikaansaannokselta on melkoisen mahdotonta enää suojautua täällä, kun tämä piti tieten tahtoen tänne käydä imuroimassa ties mistä viruslingoista. Estää tämän tilanteen olisi voinut jopa helpostikin, mutta kun kaikki oli Sannasta ylireagointia ja spektaakkeleita niin näillä mennään nyt.
Se oli tämänkin ketjun denialistien mielestä täysin mahdoton ajatus, että matkustaminen epidemia-alueilta olisi lopetettu ja kaikki niiltä saapuvat olisi asetettu karanteeniin. Kuinkas kävikään? Nyt on päällä paljon hankalammat, kalliimmat ja mittavammat rajoitukset, mutta enää niilläkään ei saa lähimainkaan sitä hyötyä mikä olisi saatu ajoissa toimimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Salminen ja Puumalainen thl:stä hakivat laumasuojaa pneumokokkirokotteella (kyseenalaisella tavalla), voi heidän haluttomuutensa tehdä who:n määräämällä tavalla johtua siitä, että jälleen haluavat kokeilla laumasuoja-teoriaansa.
Voiko olla mahdollista, että jopa haluavat kansainvälistä tutkimusmainetta kokeilemalla Suomessa laumasuojaan merkitystä. Kun se ei onnistunut pneumokokkirokotteella, niin sitten koronaviruksella. Eli motiivina olisi pääsy historian kirjoihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005738377.html
Minä kyllä luotan who:hon. Meidän tulisi toimia, kuten he neuvovat. Eli testata mahdollisimman paljon ja sitten eristää.TÄMÄ!!! Tuo yksi spämmääjä yrittää hukuttaa tämän viesteillään ketjun syövereihin ettei kukaan ehdi lukea tuota!
Tuo spämmääjä on satavarmasti se sama mitä ilmeisimmin vakavasti mielisairas luulo-peelo, perssuolinkais, ja pelko -jankkaaja, joka on häiriköinyt tätä ketjua alusta asti. Trollaa maanisesti ympäri vuorokauden, joten ei todellakaan ihan terveestä henkilöstä liene kysymys.
CIA-trolli yrittää tukahduttaa keskustelua näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä luotan who:hon. Meidän tulisi toimia, kuten he neuvovat. Eli testata mahdollisimman paljon ja sitten eristää.
Lisäksi ihan jo siksi pitäisi kaikki lieväoireisetkin testata, että jokainen tietäisi onko jo sairastanut viruksen ja saanut sen immuniteetin vai vieläkö pitää elää pelko prseessä, että koska se virus iskee omalle kohdalle.
Voisiko tää venäjän edustaja jo siirtyä omankielisille kanavilleen.
Yhdysvaltojen tilanne tulee olemaan katastrofi. Pari päivää Covid19 hoidossa aiheutti naiselle 35000$ laskun. Ei siellä ole suurimmalla osalla ihmistä varaa tähän. Vakuutukset eivät kaikilla kata tälläisiä hoitoja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006447761.html
Kallion pummeja vaan hyysätään, jopa tappvan vaarallisen tartuntataudin jyllätessä. Uskomaton maa, kyllä baarin viinaan on poikkeukseton oikeus, toisin ilmeisesti kun perheelläni turvalliseen elämään.
En ihmettele lainkaan epidemioita ihmisen tyhmyyden ehtymättömyyden vuoksi.
Ajatukset ovat jokaisen asiakastyötä tekevän mukana, on hän sitten kaupassa tai sairaalassa tai päiväkodissa ym. töissä. Kiitos, teette oman terveytenne vaarantaen tärkeää työtä jokainen! Ja erityinen ajatus siistijöille, kiitos.
https://yle.fi/uutiset/3-11268965
THL on valehdellut alusta alkaen ja aivan
kaikesta: Suojavarusteet ovat loppumassa - jo nyt. Voimme vain kuvitella mitä muuta puuttuu. Ilmeisesti sairaanhoidossa on eletty kädestä suuhun.
Maamme ei ollut millään tavoin varautunut katastrofiin. Minkäänlaista omavaraisuutta ei näytä olevan.
Sen vielä ymmärtää, että korona-testejä ei valmisteta Suomessa, mutta sitä ei enää, että paperisia suojavarusteita ei valmisteta Suomessa, vaan kaikki ovat ilmeisesti tuontitavaraa. Yle uutisoi, että suojavarusteet alkavat olla hoitohenkilökunnalla vähissä ja uusien hinnat pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää oikeasti hamstratko niitä maskeja kun ei niistä ole teille mitään hyötyä. WHO kertoi tänään pressitilaisuudessaan, että hamtraamisen takia terveydenhoitohenkilökunta on vaarassa jäädä ilman suojavarusteita.
Mihin terveydenhoitohenkilökunta tarvitsee maskeja, joista ei ole mitään hyötyä?
Jokainen tavan pulliainen, joka vähänkin seuraa maailman tapahtumia näki tulevan ja osasi varautua ostamalla AJOISSA maskeja. Mitä terveydenhuolto teki? Ei mitään. Heillä olisi ollut ihan samalla tavalla aikaa varautua, mutta ei. Nyt sitten itketään suojavarusteiden puutteista ja levitetään propagandaa, ettei ne tavan pulliaisia suojaa virukselta, mutta hoitohenkilökuntaa kyllä. Itse ainakin aion käyttää AJOISSA hankkimiani hengityssuojaimia kauppa-asioilla hyvällä omallatunnolla.
Mutta edelleen suomen terveydenhuolto on huippua. ketään ei ole suomessa kuollut koronaan (ainoastaan pihtiputaalla jarmo höräisi korona olutta väärään henkeen ja exotus seurasi)!