Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan vastaa, että mitä tapahtuu kun eri maiden karanteenit puretaan? Lähteekö virus taas elämään omaa elämäänsä? Onko karanteeneista mitään hyötyä, vai ollaanko kuukausitolkulla koko maailma karanteenissa?
Hyvä kysymys tuokin.
Idea on se, että saadaan alku jarrutettua. Ettei tule piikkiä.
Sitten myöhemmin voidaan rajoituksia varovasti purkaa.
Ja sitä paitsi rokotetta kehitetään koko ajan.
Usa yrittää osta rokotteen itselleen ja vain itselleen. Saksa kerää vastatarjousta. Voisiko Suomi ryhtyä myös kilpailemaan. Nyt pitäisi saada rahaa jostakin (lainata?, onko Suomella joku kunnollinen vararahasto, kuten usalla oli!?)
Taitaa olla sellaisista summista kyse, että ei edes Suomen valtion budjetti riittäisi. On järkevintä, että oikeudet myydään maahan (Kiina, USA) , jossa sitä tehokkaasti voidaan valmistaa niin paljon, että riittää kaikille tarvitseville ( tietysti myymällä, ei mikään rokote ole ilmainen ollut muuta kuin sen saajille, jos valtio maksaa. )
Höpsistä.
Kyse oli jostain "jopa miljardista".
EU tuon ostaa tietenkin. Ellei sitten poikkeuslain nojalla määrätä, ettei siitä mitään tarjouksia edes oteta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
vapaavuoret ja marinit haluavat että yhteiskunnasta poistuvat vanhukset sekä muutenkin sairaat mahdollisimman runsaslukuisesti. Säästyneet eurot voidaan käyttää parempiin kohteisiin sen jälkeen.
Älyvapaa Ruumisvuori halunnee että SanaHelinä Marin tekee tuon päätöksen ihan koko Suomen osalta, koska se on pääministerin päätettävissä ja vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Italian luvut totta? Että 368 ihmistä kuolee vuorokaudessa. Ja määrä lisääntyy joka päivä.
Propagandaa. THL:n perusteella meidän pitäisi välttää panikoiminen. Siis ihan muuten vaan Kiina rakentaa sairaalan viikossa ja käytännössä koko maailma sulkee koulut yms ja laittaa rajat kiinni. Kaikki hyvin hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jo mainitsikin holokaustin. Tämä valtiotason välinpitämättömyys suomalaisten turvallisuutta kohtaan saisi itse Aatunkin hyrisemään tyytyväisyydestä. Kyllä p e r k 3 l e riittää sympatiaa ja rahaa afrikan kansalaisille, ja julistetaan itsenäisyyspäivänä Helsinkiä ilman natuseja, mutta kun on oma kansa kyseessä niin voivotellaan että ihmisiä nyt vaan yleensäkin kuolee, sori vaan. Se, että hyväksytään tilanne, jossa lääkärit joutuu valitsemaan kuka hoidetaan, ei kuulkaa eroa lainkaan Aatun aatteista. Se, että perustervettä ei kiinnosta että astmaatikot ja yli 60 vuotiaat kuolee, on täsmälleen samanlaista ideologiaa mitä 40-luvulla saksassa harjoitettiin. Tukehtukaa tekopyhyyteenne vihreät, vasurit ja sdp.
Ihmisen elämällä ei tunnu olevan suurta arvoa näinä päivinä. :( Tämä on historiallinen tapahtuma joka jättää jäljen jokaiseen suomalaiseen.
No ei tietenkään ole, Kiina ja USA näyttävät esimerkkiä, että ainoa joka ratkaisee on raha.
Suomessakin on näitä samoja typeryksiä, kuten tämäkin ketju osoittaa.
Sanna Marinilta pitäisi nyt kysyä kuinka te kehtaatte?
Vain amerikkalainen voi olla näin pösilö!
Kehittää biologisen aseen ja vapauttaa sen liikkeelle, mutta eivät kehittäneet lääkettä tai rokotetta *face palm*
Taattua sekoilua. Ja samaa sarjaa kuin edellisen kerran kun käyttivät joukkotuhoaseita siviilejä vastaan.
Voisin lyödä aika suuren summan vetoa, että koulut tullaan vielä sulkemaan Suomessakin koronaviruksen vuoksi. Oma kysymykseni on, että miksi se pitää tehdä vasta sitten, kun ko. toimenpiteen suurin hyöty on jo auttamattomasti menetetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on varmaan niskat ja selkä jumissa, vaikka sitä ei huomaakaan, mulla ainakin.
Ja kun näin on, se haittaa joskus hengitystäkin. Jumpataan siis sitäkin osaa kuntoon koska pienikin apu nyt tarvitaan.,
Itse teen aina kun muistan, nyt useammin, tätä liikettä:
Selkä seinää vasten, kantapäät, takapuoli, yläselkä ja pää kiinni seinään. Kädet sivuille 90 asteen kulmaan niin että sormet osoittaa kattoon. Olkapäät, kyynärpäät ja sormet pitää olla koko ajan kiinni seinässä, mielellään ranteetkin (mä en saa lähellekään).
Siitä sitten sihuttelet seinää pitkin ylös ja takasin.
Mä kun oon oikein jumissa, tuo liike salpaa hengityksen. Kun jatkaa pitkään niin hengittäminen helpottaa.
Sihuttelet? Eli teen mitä..? Sorry etten ymmärrä.
Joo sori, bauroin kun luin ton tekstini. En tiedä mitä sanaa hain :D
Mutta siis hivuttelet, niin kuin hinkkaat sitä seinää pitkin ylös alas käsiä siinä asennossa.
Kiitos, minä kokeilen.
Italia 368 kuollutta tänään, Etelä-Korea 3. Suomi valitsee Italian linjan. MIKSI??
Mitkä olivat italian tämän päivän lukemat? Näin vaan, että numero pomppasi melkein 25 000 tarttuneeseen ja 1809 kuolleita
Vierailija kirjoitti:
Kehittää biologisen aseen ja vapauttaa sen liikkeelle, mutta eivät kehittäneet lääkettä tai rokotetta *face palm*
Taattua sekoilua. Ja samaa sarjaa kuin edellisen kerran kun käyttivät joukkotuhoaseita siviilejä vastaan.
Aika hauskaa, että manipoju oli nopeasti alapeukuttamassa tätä sun viestiä.
Varmaan on Stubbin hampaista juliste seinällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku jo mainitsikin holokaustin. Tämä valtiotason välinpitämättömyys suomalaisten turvallisuutta kohtaan saisi itse Aatunkin hyrisemään tyytyväisyydestä. Kyllä p e r k 3 l e riittää sympatiaa ja rahaa afrikan kansalaisille, ja julistetaan itsenäisyyspäivänä Helsinkiä ilman natuseja, mutta kun on oma kansa kyseessä niin voivotellaan että ihmisiä nyt vaan yleensäkin kuolee, sori vaan. Se, että hyväksytään tilanne, jossa lääkärit joutuu valitsemaan kuka hoidetaan, ei kuulkaa eroa lainkaan Aatun aatteista. Se, että perustervettä ei kiinnosta että astmaatikot ja yli 60 vuotiaat kuolee, on täsmälleen samanlaista ideologiaa mitä 40-luvulla saksassa harjoitettiin. Tukehtukaa tekopyhyyteenne vihreät, vasurit ja sdp.
Ihmisen elämällä ei tunnu olevan suurta arvoa näinä päivinä. :( Tämä on historiallinen tapahtuma joka jättää jäljen jokaiseen suomalaiseen.
No ei tietenkään ole, Kiina ja USA näyttävät esimerkkiä, että ainoa joka ratkaisee on raha.
Suomessakin on näitä samoja typeryksiä, kuten tämäkin ketju osoittaa.
Miten niin Kiina?
Kiina teki valtaisat ponnistelut kustannuksia säästämättä, että saivat homman pysäytettyä. Nyt ovat tarjonneet heidän kokemuksia mm. Italiaan avuksi ja neuvoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo Italian luvut totta? Että 368 ihmistä kuolee vuorokaudessa. Ja määrä lisääntyy joka päivä.
Valitettavasti ovat. Italia elää nyt karmeaa painajaista, joka valitettavasti on monella muulla Euroopan valtiolla vasta edessä.
USA:aa ei saa haukkua, sieltä tulee kaik ki parhaat ideat ja mani on tärk einjtä!
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta olisi pahempi antaa Kiinan talouden nousta ja astua jenkkiläisten egon päälle. En minäkään ajatellut, että tuo olisi tullut suomeen asti. Naurettiin vaan asialle, mut nyt ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisyritys pitkällä koronarokotteen kehittämisessä – Trump yrittää ostaa Yhdysvalloille yksinoikeudet
Yhdysvaltain ja Saksan välille on puhkeamassa kiista lupaavan koronarokotetutkimuksen oikeuksista, kertoo saksalaislehti Welt am Sonntag. Valkoisen Talon väitetään tarjonneen saksalaiselle CureVac-lääkeyhtiölle huikean summan, jos yhtiö siirtyy kehittämään rokotetta Yhdysvaltoihin ja vain Yhdysvalloille.
Berliinin hallituslähteet ovat vahvistaneet Welt am Sonntag -lehdelle (WamS), että presidentti Donald Trump tekee kaikkensa saadakseen koronarokotteen Yhdysvaltoihin ja nimenomaan vain USA:n käyttöön.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/saksalaisyritys-pitkalla-koronarokot…
Mahtaa Rumppi olla itte kippeenä. Siksi panikoi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit maailman ainoalta valtiolta, joka on ikinä käyttänyt joukkotuhoasetta? Kertoo jotakin moraalista siellä...
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Suomesta tuli näin kylmä maa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on varmaan niskat ja selkä jumissa, vaikka sitä ei huomaakaan, mulla ainakin.
Ja kun näin on, se haittaa joskus hengitystäkin. Jumpataan siis sitäkin osaa kuntoon koska pienikin apu nyt tarvitaan.,
Itse teen aina kun muistan, nyt useammin, tätä liikettä:
Selkä seinää vasten, kantapäät, takapuoli, yläselkä ja pää kiinni seinään. Kädet sivuille 90 asteen kulmaan niin että sormet osoittaa kattoon. Olkapäät, kyynärpäät ja sormet pitää olla koko ajan kiinni seinässä, mielellään ranteetkin (mä en saa lähellekään).
Siitä sitten sihuttelet seinää pitkin ylös ja takasin.
Mä kun oon oikein jumissa, tuo liike salpaa hengityksen. Kun jatkaa pitkään niin hengittäminen helpottaa.
Sihuttelet? Eli teen mitä..? Sorry etten ymmärrä.
En ole kirjoittaja, mutta ymmärsin, että seinää ylös ja als?? Kuuluu sihu sihu :)