Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LähiAlepan wcpapruhylly oli tyhjä.
Talouspaperia oli pari pakettia.
Vieressä k.ssa oli kaikkia laatuja.Mitään muuta tavaraa ei ollut tyhjennetty.
Mun takana tuli mies pikkulasten kanssa.
Sillä oli pari pikkujuttua ja 4 pakettia
wc.paperia.Joku juttu tässä nyt on selvästi.
Lopeta nuo salaliittoteoriat, vai missä kuplassa oikein elät? Nyt on pandemia. PANDEMIA.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että kyseessä voi olla biologinen ase.
Ajatteluni ei perustu yhteenkään salaliittoteoriaan. Se perustuu ajatteluun ja päättelyy sekä lakonisiin johtopäätöksiin.
Se kuka säilyy hengissä, voi sitten miettiä lisää- nyt pitää eristäytyä.
Näin totean. Uskokaa jo.
Hei, oletko ihan terve?
Kirjoitin VESSAPAPERISTA.
Onko sulla joku psykiatrinen diagnoosi?
Jos ei, niin olisi hyvä mennä lääkäriin.
Vähissä on. Niinpä corriere laittanee sunnuntain lehteen muutaman tyhjän sivun...
Voi vtun koronapelkurit! Ei saanut kaupasta yhtä vessapaperipakettia, kun kaikki on hamstrattu. Tajuatteko va-ja-kit, että te vaikeutatte muiden normaalia elämää tuolla paskavammaisella pelkuruudellanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tilasin lisää jemmaan Bronchosania, Karvakorvaa, Propolista, sinkkiä, magnesiumia, c-vitamiinia ja d-vitamiinia.
Nuo luontaistuotetipat ovat auttaneet mua hengenahdistuksen kanssa nyt kun mulla on ollut kolme kuukautta ihan kauhea yskä/hinkuyskä/astma/mikä hitsi lieneekään.
Laitan inkiväärimehutilkkaan noita sallitut määrät samaan aikaan ja auttaa oikeasti.
Samoin meillä on tankattu nyt noita vitamiineja ja sinkkiä.
Myös magnesiumin oon kuvitellut auttavan jonkin verran keuhkojen toimintaan.
Oon ottanut aika paljon Puhdistamon magnesiumia ja sinkkiä.
Auttaako Propral? Mulla on sitä. Super Sinkkiä on myös.
Muistakaa se nac myös, tuo tappaa täyttämällä keuhkot limalla ja nac pitää sen liman juoksevana.
Ainakin siinä on mahdollisuus, että se voisi auttaa.
Itselläni se lopettaa tavalliset flunssat heti alkuunsa.
Mikä on nac? Anteeksi tietämättömyyteni.
Tuossa on wikisivu siitä-
https://fi.wikipedia.org/wiki/Asetyylikysteiini
Sitä saa tosiaan suomessa esim. mucomyst nimisenä, itse tilaan sitä puhtaana jauheena netistä.
Jos sitä ei ole täysin jo hamstrattu apteekeista, niin kannattaa ostaa varalle.
Miten siis tuota käytät normaalisti ja miten käyttäisit koronan kanssa?
Kiitti jos jaksat selittää.
T. ap
Käytän tuota joka päivä pienen annoksen, koska se piristää, mutta koronassa kokeilisin ottaa isompia annoksia, jotta hengitystiet pysyisivät auki.
Kiitos! Laitoin tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsissä kuollut 32-vuotias nainen.
Ja 38 vuotias.
Sveitsi on nyt siinä missä Saksa viime sunnuntaina.
Kylmäävää.
Kaikkien päätöksenteko jähmeää, 100 %
demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavalta taholta kuultua: hoitohenkilöiden suojavarusteita ei ole riittävästi, tehohoitopaikat ilmoitettu rajusti yläkanttiin.
sehän on ilmoitettu selvästi että 300 ensimmäistä pääsee pääkaupunkiseudulla koneisiin ja loput kuolee.
Hoitovarusteitahan, mm. maskeja, yritettiin myös hankkia helmikuussa. Jostain ihmeen syystä tuloksetta...
Huh? Eikö siitä kohtuullisen vasta uutisoitu, että useampikin EU-maa olisi kimpassa ollut niitä tilaamassa, ja pyysivät Suomea mukaan. Tööllö ministeri nosteli nokkaansa ja tuhahti että meillä niitä varusteita riittää, älkää soittako meille...
Oisko tuo tapahtunut ennen kuin huomasivatkin että oho, osa varastoiduista naamareista olikin jo vanhentuneita... Myöhemmin sitten lisäsivät että ovat testailleet ja niitä voi silti käyttää, ei hätää. Samalla tosin yrittivät turhaan löytää maailmalta uusia.
Sellaista.
Luin jostain että influenssa-aalto on hiipumassa, johtuu luultavasti koronasta. Positiivistahan että porukka on alkanut nyt oikeasti pestä käsiä ja käyttää käsidesiä. Koronakin saadaan taltutettua jos kaikki noudattvat hygienia- ja toimintamallisääntöjä. Mutta. Kun pitää ottaa riskejä, matkakin varattu, en muuta elämääni jne ihmisten itsekkyys asettaa meidät kaikki vaaraan. Kuten se sydänkururgi, hullua mennä töihin heti kun palaa epidemia-alueelta! Jos ollaan näin pöllöjä kaikki niin korona taatusti jatkaa leviämistään. Tyhmästä päästä kärsii koko kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LähiAlepan wcpapruhylly oli tyhjä.
Talouspaperia oli pari pakettia.
Vieressä k.ssa oli kaikkia laatuja.Mitään muuta tavaraa ei ollut tyhjennetty.
Mun takana tuli mies pikkulasten kanssa.
Sillä oli pari pikkujuttua ja 4 pakettia
wc.paperia.Joku juttu tässä nyt on selvästi.
Lopeta nuo salaliittoteoriat, vai missä kuplassa oikein elät? Nyt on pandemia. PANDEMIA.
Edelleenkin olen sitä mieltä, että kyseessä voi olla biologinen ase.
Ajatteluni ei perustu yhteenkään salaliittoteoriaan. Se perustuu ajatteluun ja päättelyy sekä lakonisiin johtopäätöksiin.
Se kuka säilyy hengissä, voi sitten miettiä lisää- nyt pitää eristäytyä.
Näin totean. Uskokaa jo.
Hei, oletko ihan terve?
Kirjoitin VESSAPAPERISTA.
Onko sulla joku psykiatrinen diagnoosi?
Jos ei, niin olisi hyvä mennä lääkäriin.
No niin Taneli. Leikit ovat nyt päättyneet. Menehän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tänne aiemmin viestiä etten saa testiä vaikka Huben-kontakti jolla ollut vakavat oireet, mutta hänelle ei tehty testiä.
Oireeni hävisi 5 päiväksi ja palasi takaisin. Keuhkojen päällä tuntuu paino ja oksensin limaa, henki ei kulje kunnolla, kuumetta. Nyt myös mies ja lapsi alkoivat yskiä.
Soitin koronanumeroon josko nyt saisin testin. Vastsus: testejä saa vain hoitohlökunta ja varmistetun sairaan lähellä ollut. Ei enää edes maista tulevat!
Pääsen keuhkokuviin jos tämä jatkuu vielä viikon.
Olisi kiva voida varoittaa läheisiä ja koulua, mutta ei sitten.
Olen omatoimisesti tehnyt etätöitä, mutta terveinä päivinä kävin kaupungilla.Miksi testi on asia jossa säästetään? Kuitenkin sanotaan, että ketjuja kannattaisi vielä selvittää.
Testejä ilmeisesti ei ole ymmärretty ajoissa varata, kun ei arveltu niitä tarvittavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että lastenhoidon työntekijät tulevat olemaan niitä, joita kuolee paljon, varsinkin riskiryhmäläiset. Tätä henkilöstöä ei suojaa kukaan, mitään suojavälejä ei ole, mitään määrityksiä työntekijöiden tai lasten ja perheiden sairastavuudesta tai matkailusta ei ole, mitään suojavarusteita työntekijöille ei ole.
Oikeesti😂🤣😅
Et paljon tiedä tästä taudista!!!THL:n nuhakuumeasiantuntijako se täällä?
Joo ei tarvitse olla asiantuntija riittää kun seuraa uutisia.. tulen vaikka puolen vuoden päästä uudelleen kysymään monta lastenhoitajaa on kuollut ellei ole vanha ja monisairas🙄
Vierailija kirjoitti:
Espanja tänään: +1188 ja -36.
Huimaa menoa siellä.
Huimaa menoa varmaan vähän kaikkialla. YK:n tai WHO:n pitäisi pakottaa valtiot tekemään testauksia enemmän. Nythän kukaan ei tiedä mistään mitään.
Keikkoja peruvat ja muut artistit televisioon ilman studioyleisöä hengennostatustalkoisiin!!
Hlvtti, nyt tarvitaan talvisodanhenkeä ja sisua josta aina puhutaan. Suomessa on paljon mielenterveysongelmaisia ja sukupolvi, joka ei ole kokenut ikinä mitään todellisia ongelmia. Nyt niitä sankaritarinoita ja tsemppausta eetteriin, jotta ihmisten mieli rauhoittuu!
Median edustajat voisi nyt kysyä asiantuntijoilta:
MIKSI Suomessa vähennetään testausta, vaikka WHO nimenomaan kehottaa nyt testaamaan enemmän??
Norjan lehdessä, oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavalta taholta kuultua: hoitohenkilöiden suojavarusteita ei ole riittävästi, tehohoitopaikat ilmoitettu rajusti yläkanttiin.
sehän on ilmoitettu selvästi että 300 ensimmäistä pääsee pääkaupunkiseudulla koneisiin ja loput kuolee.
Hoitovarusteitahan, mm. maskeja, yritettiin myös hankkia helmikuussa. Jostain ihmeen syystä tuloksetta...
Huh? Eikö siitä kohtuullisen vasta uutisoitu, että useampikin EU-maa olisi kimpassa ollut niitä tilaamassa, ja pyysivät Suomea mukaan. Tööllö ministeri nosteli nokkaansa ja tuhahti että meillä niitä varusteita riittää, älkää soittako meille...
Oisko tuo tapahtunut ennen kuin huomasivatkin että oho, osa varastoiduista naamareista olikin jo vanhentuneita... Myöhemmin sitten lisäsivät että ovat testailleet ja niitä voi silti käyttää, ei hätää. Samalla tosin yrittivät turhaan löytää maailmalta uusia.
Sellaista.
Jep. Muistan että sellaisenkin vitsin murjaisivat ;D
Jaaha, hörhöt on taas palanneet
häiriköimään ketjuun.
Joten toivotan teille mukaville fiksuille ihmisille hyvää illanjatkoa! - Bis Morgen.
Kauppojen pitäis säännöstellä tavaraa. Kaikki hysteeriset pelkurit tyhjentää hyllyt, eikä normaalia päivittäistavaraa enää riitä tavallisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sveitsissä kuollut 32-vuotias nainen.
Onko sanottu oliko hän perusterve vai oliko hänellä mahdollisesti joku riskiä lisäävä sairaus?
Suomessa moni ei tule ajatelleeksi, että jo autoimmuunisairaus lisää riskiä. Ja niitähän meillä riittää, kuten astmaa ja verenpainetautiakin.
Kotiopetukseen riittää oma ilmoitus. Ks. Opetushallituksen sivulta.
Ottakaa lapset pois koulusta ja hoitopaikoista jos pystytte ja pitakaa ne kotona. Ilmoittakaa koululle etta teilla on oireileva perheenjasen, eivat ne voi siihen mitaan sanoa.