Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
44901/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän häiritsee tuo arvostelu niiskutuksesta ja hikisyydestä. Olen ihan tavis nainen, jonka nenä vuotaa ihan AINA. Ja hikoilen eri tilanteissa naamasta kuin possu. Jos tuo Markku on samaa sarjaa niin harmittaa tämä kommentointi :( 

Tietty hygienia niistämisen kanssa olisi tärkeää.

Vierailija
44902/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla naamakin punoittaa. Kipeäksi se on tulossa tai on jo. Ei kai nyt normaalia ole tuolla lailla hikoilla. 

Toinen vaihtoehto hikoilulle on se, että herrat tietää että terv.hoito romahtanee ja porukkaa kuollee tuhatmäärin.

Vitsit jatkuu "ei oo thl sivuille virus iskeny". Voi jeesus, eroa ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44903/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon niitä tartuntoja on kertokaa nyt saakeli jo!!! Osataan pestä käsiä jne

Vierailija
44904/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi s@@t@na!!! Se ojensi tolle sen oman RÄKÄPAPERIN!!!!! KUKA TEKEE NOIN vaikka olisi normiflunssa???????

Vierailija
44905/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n sivuille ei ole virus iskenyt 🤪

Vierailija
44906/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyttää ja hänen suurin huoli ollaan me ihmiset, jotka ei oteta vakavasti käsien pesua. Ihan totta sekin on. Suurin osa tuskin vielä tajuaa ottaa vakavasti. Silti minusta kovemmilla toimilla voi myös estää leviämistä. Suosituksia on , muttei kieltoja. Kaikkialta Suomeen saapuvat olisi heti pistää kahden viikon karanteeniin eikä arvella ja katsella tilannetta.

Vierailija
44907/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku;

Älkää ihmiset tehkö loogisia johtopäätöksiä itse ja levittäkö sitä väärää tietoanne.

Eipä teidänkään kohdalla tiedot ole täsmännyt todellisuuden kanssa.

Älkää pärskäytelkö

Höpöä, nyt kansaa neuvotaan kuin lasta

Kuullostaa todella vakavalta.

Kärkimiehet on täysin lässyn lässyn lää.

Vierailija
44908/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli epidemia sammuu kun ihmiset kohtaavat vähemmän ja virukselle ei ole tarttumapintaa.

Mutta kovempiin rajoitteisiin ei kuitenkaan ryhdytty. Ristiriitaisia lausuntoja 🙄

Vierailija
44909/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuossa mikissä oli sen räkäliina mukana kun antoi tolle tilaisuuden puheenjohtajalle

Vierailija
44910/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hele, nyt sen räkäliina on mikrofoninkin ympärillä, jos olisin Salminen, niin vaatisin jo toisenkin mikin tohon...

:D Repesin ihan täysin kun katoin just samaa ja luin sun kommentin :D

Ei tässä oikeesti voi enää ku nauraa. Ainakin stressi, kiukku ja hämmennys purkautuu.

Vierailija
44911/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SARS2-bingo:

KOTIVARA mainittu!

Vierailija
44912/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SARS2-bingo:

KOTIVARA mainittu!

Pyydän heti perään anteeksi, tämä on vakava asia, mutta en voi sille mitään, että naurattaa, kun katson tätä...

Vierailija
44913/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän häiritsee tuo arvostelu niiskutuksesta ja hikisyydestä. Olen ihan tavis nainen, jonka nenä vuotaa ihan AINA. Ja hikoilen eri tilanteissa naamasta kuin possu. Jos tuo Markku on samaa sarjaa niin harmittaa tämä kommentointi :( 

Tuo on totta.

Silti itse vähän ärsyttää tahallisella vitsailullaan ja vaikka olisi kyse jännitys hikoilusta, niin silti voisi näyttää esimerkkiä, että käyttää uutta liina aja laittaa edellisen roskiin. Ei koskettele kasvoja, laittaa käsi desiä niiton jälkeen. Silloin kansallisin menisi toimintatapa perille. Ei ota itse vakavasti, niin epäilee ettei kansakaan ota.

Vierailija
44914/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SARS 2003 selviytyneet kertovat itse kokemuksistaan ja kunnostaan:

Vierailija
44915/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä komediaa, tragikomediaa vai farssia?!

Vierailija
44916/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13.3. klo 8.41 HUS: Sairaanhoitajalla koronavirustartunta, 33 altistunut

Nuorisopsykiatriassa työskentelevällä sairaanhoitajalla on todettu koronavirustartunta, kertoo Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri HUS. Tartunta todettiin eilen. HUSin mukaan tartunnalle on altistunut 33 työntekijää, ja he ovat kotikaranteenissa. Potilaita ei ole altistunut tartunnalle.

https://yle.fi/uutiset/3-11212596

Onko siellä töissä kohta enää ketään?

Potilaat eivät ole altistuneet? Miten on mahdollista? Jos on alistanut 33 työntekijää, niin ihan varmasti joku on positiivinen ja altistanut potilaatkin

Ei ne altistuneet heti ala pöpöä edelleen levittämään vaikka joku tartunnan saisikin.  

Kukaan ei vaan tiedä missä vaiheessa alkavat levittämään.

Vierailija
44917/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä näiden kahden show on kuin mustaa komediaa aiheesta: näin levität virusta.

Vierailija
44918/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lancet:

191 sairaalaan joutunutta koronapotilasta.

56 v. keski-ikä, lähtien 18v. - vaari.

Laitapa lähdettä.

Itse laskin myös Kiinan terveysviranomaisten aineistosta, jossa oli mukana kaikki 9.2. mennessä sairastuneet 44 000 ihmistä, että kuolleiden keski-ikä oli 69 vuotta.

Thelancet.com

11.3.20 The clinical course and risk factors for mortality in adult inpatients...

Kts. Results.

On niin rajua, etten viitsi tänne laittaa.

Ei hyvä.

Katselin, mulla pomppasi silmään, että kortisonilla hoidetuista puolet kuoli, kun taas ilman vain joka neljäs. Tästä on ollut täällä ennenkin: kortisonin käyttö voi olla riskitekijä.

Voisiko tuo olla kuitenkin niin, että sitä kortisonia käytetään hoidossa, kun mikään muu ei enää auta, eli olisivat ilman sitä joka tapauksessa kuolleet.

Vierailija
44919/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuollainen vaiva on tiedossa, pitää laittaa puhumaan sellainen ihminen jolla ei tuota vaivaa ole!

Ja hygienia, huonolla tolalla on.

Vierailija
44920/176779 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla voi olla aika kuumat kuvausvalot hohkamassa joka selittää hikoilua.

Silti tuo nenäliinan pyörittäminen kasvoilla, nenässä ja mikrofonissa on ala-arvoista.

Ketju on lukittu.