Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
3201/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niks kirjoitti:

Joka maassa on täsmälleen samat ketjut käynnissä palstoilla. Järkevien kirjoitusten lisäksi löytyvät aina ne samat jutut. Salaliittoteorioiden lisäksi oman maan asiantuntijat ja hallitus haukutaan kyvyttömiksi ja avuttomiksi pelleiksi tai korruptoituneiksi valehtelijoiksi, ja todetaan että muualla asiat hoidetaan paremmin. Tsekkaa jos et usko. Voi aloittaa Ruotsin suurimmalta foorumilta, Flashback.org -sivustolta.  https://www.flashback.org/t3111908

Jotenkin en ole yhtään yllättynyt. Levitetään tahallaan väärää tietoa. Kenen etuja valeuutisia jakavat ihmiset ajavat?

Sinä siis koet olevasi asiantuntija, joka tietää tarkkaan, mikä on oikeaa tietoa ja mikä väärää?

Katso tuo ja palaa takaisin.

Vierailija
3202/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarre kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Täällä on esitetty väitteitä ja todisteita (tai sitten "todisteita") että a) kyseessä on laboratoriosta karannut tai tarkoituksella irti päästetty virus, b) ainakin Suomessa on jonkinlainen pimitys käynnissä eikä valtio syystä tai toisesta ei halua/osaa reagoida uhkaan ja c) viruksen leviämistä ja kuolleisuutta vähätellään ympäri maailmaa, todellisuus on paljon kauheampi.

Oletetaan hetki, että tämä kaikki on totta. Ensimmäinen kysymys joka tulee mieleeni on että "Mitä sitten?". Kyllä, tulen vihaiseksi suurvalloille, aseteollisuudelle, hallitukselle, medialle, lääketeollisuudelle, jne. Raivostuttaa, koska minua on kusetettu ja pahasti, lisäksi perheeni ja lapseni on asetettu kuolemanvaaraan.

Mikä on siis reaktioni? En lähde kauppaan hamstraamaan elintarvikkeita, en pakkaa perhettäni autoon ja lähde maaseudulle/kesämökille karkuun, enkä tee juuri mitään muutakaan. Istun netissä kertomassa kaikille tästä salaliitosta. Kuulostaako normaalilta toiminnalta? Ei minustakaan. Joko olen niin pelon lamaannuttama, etten osaa käydä ostamassa ruokaa ja viedä perhettä jonnekin syrjäiseen paikkaan turvaan, tai sitten olen todellisuudessa ns. trolli, joka saa jotain iloa tai tyydytystä näiden salaliittoteorioiden kirjoittamisesta. 

Mulla ei ole mitään syrjäistä paikkaa! Olisikin! En omita mökkiä, ja mun vanhempien mökille ei saa mennä.

Suomihan on täynnä autioituvia pikkukyliä, joissa riittää tyhjiä mummonmökkejä ja latoja. Ei luulisi olevan kesämökin puuttuminen este jos ihan tosissaan perheen terveys ja turvallisuus on vakavasti uhattuna. 

Meinaat että murtautuminen toisen omistamaan mökkiin ok?

Eikun autioon tupaan. Lisäksi murtautuminen on aika pieni juttu sen rinnalla että perheen ja lasten henki on vaarassa koska hallitus, valemedia ja salaliitto. 

Koska hallitus, valemedia ja salaliitto.

No nyt tuli taas tämä uskomusten aika esille.

Saa nähdä koska se muuttuu taas enemmän tiedon aikaan vai tuleeko vielä jokin muu aikakausi.

Minua pelottaa tämä uskomusten aika enemmän kuin mikään sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3203/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun aikaa on kulunut kuukausi tai kaksi, saamme kaikki huomata, että tämä hysteria oli turhaa."

Itse luin yhden tutkmuksen jonka mukaan ensi syyskuuhun mennessä tämä viirus on käynyt läpi JOKAIKISEN IHMISEN tällä planeetalla! En nyt muista sen ennusteen kuolleisuuslukuja, mutta yksi amerikkalainen tiedemies jota haastateltiin taisi sanOa satoja tuhansia pelkästään yhdysvalloissa. Nämä siis pohjautui joihinkin laskentakaavoihin joita tiedemiehet käyttää...Että varautukaa...

No nyt on taas luotettavaa tietoa tarjolla. Voitte kaikki huoletta jakaa! ME KUOLLAAN KAIKKI!

Voitte kertoa, että yhdellä palstalla yksi oli lukenut jonkun tutkimuksen ja siinä oli laskentakaava, jota tiedemiehet käyttää.

Eihän tuossa mikään tiedemies tarvitse olla taustakseen että jos Ro on 4, niin aika nopeasti tarttuu kaikkiin.

Vierailija
3204/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun aikaa on kulunut kuukausi tai kaksi, saamme kaikki huomata, että tämä hysteria oli turhaa."

Itse luin yhden tutkmuksen jonka mukaan ensi syyskuuhun mennessä tämä viirus on käynyt läpi JOKAIKISEN IHMISEN tällä planeetalla! En nyt muista sen ennusteen kuolleisuuslukuja, mutta yksi amerikkalainen tiedemies jota haastateltiin taisi sanOa satoja tuhansia pelkästään yhdysvalloissa. Nämä siis pohjautui joihinkin laskentakaavoihin joita tiedemiehet käyttää...Että varautukaa...

Tiedätkö kuinka paljon usassa on asukkaita?

Sähkötupakka on tappanut enemmän ihmisiä Usassa kuin korona.

Vierailija
3205/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta  muuta hevonpaskaa kuin otsikon:

Levittyvä kuvaa vaikkapa Oivariinin ominaisuutta.

Levinneisyys taasen on eri asia.

Joo pysy vaa kaukana hevonpaska se vaarallisin paska on ja lentää tuulettimeen ja tauti leviää ja...

Vierailija
3206/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden uutisivuston mukaan:

Kiinan ulkopuolella tapauksia: Hong Gong 13, Macau 7, thailand 19, Austraalia 12 , Malaysia 8, Singapore 12, France 6, Japan 20, South Korea 15, Taiwan 10, Vietnam 7, USA 8, Germany 8, Canada 4, Philippines 2 joista yksi kuollut!, SirLanka 1, Cmbodia 1, Nepal 1, Finland 1, Italia 2, Intia 1, UK 2, Russia 2, Sweden 1, Spain 1.

Siis virallisesti lasketut.

Vierailija
3207/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Finnair tuo tänäänkin 4 lentolastia Kiinasta Suomeen 😷

Vierailija
3208/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarre kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Täällä on esitetty väitteitä ja todisteita (tai sitten "todisteita") että a) kyseessä on laboratoriosta karannut tai tarkoituksella irti päästetty virus, b) ainakin Suomessa on jonkinlainen pimitys käynnissä eikä valtio syystä tai toisesta ei halua/osaa reagoida uhkaan ja c) viruksen leviämistä ja kuolleisuutta vähätellään ympäri maailmaa, todellisuus on paljon kauheampi.

Oletetaan hetki, että tämä kaikki on totta. Ensimmäinen kysymys joka tulee mieleeni on että "Mitä sitten?". Kyllä, tulen vihaiseksi suurvalloille, aseteollisuudelle, hallitukselle, medialle, lääketeollisuudelle, jne. Raivostuttaa, koska minua on kusetettu ja pahasti, lisäksi perheeni ja lapseni on asetettu kuolemanvaaraan.

Mikä on siis reaktioni? En lähde kauppaan hamstraamaan elintarvikkeita, en pakkaa perhettäni autoon ja lähde maaseudulle/kesämökille karkuun, enkä tee juuri mitään muutakaan. Istun netissä kertomassa kaikille tästä salaliitosta. Kuulostaako normaalilta toiminnalta? Ei minustakaan. Joko olen niin pelon lamaannuttama, etten osaa käydä ostamassa ruokaa ja viedä perhettä jonnekin syrjäiseen paikkaan turvaan, tai sitten olen todellisuudessa ns. trolli, joka saa jotain iloa tai tyydytystä näiden salaliittoteorioiden kirjoittamisesta. 

Mulla ei ole mitään syrjäistä paikkaa! Olisikin! En omita mökkiä, ja mun vanhempien mökille ei saa mennä.

Suomihan on täynnä autioituvia pikkukyliä, joissa riittää tyhjiä mummonmökkejä ja latoja. Ei luulisi olevan kesämökin puuttuminen este jos ihan tosissaan perheen terveys ja turvallisuus on vakavasti uhattuna. 

Eikun autioon tupaan. Lisäksi murtautuminen on aika pieni juttu sen rinnalla että perheen ja lasten henki on vaarassa koska hallitus, valemedia ja salaliitto. 

Saa nähdä koska se muuttuu taas enemmän tiedon aikaan vai tuleeko vielä jokin muu aikakausi.

Sinulla ne typerät uskomukset on. Me koulutetut ja kielitaitoiset seuraamme luotettavia medioita ja luemme tieteelliset tutkimukset. Ja tiedämme enemmän kuin luulottelijat.

Vierailija
3209/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö hiihtolomalla thaimaaseen ja dubaihin.

Dubaahan.

Vierailija
3210/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on taas luotettavaa tietoa tarjolla. Voitte kaikki huoletta jakaa! ME KUOLLAAN KAIKKI!

Voitte kertoa, että yhdellä palstalla yksi oli lukenut jonkun tutkimuksen ja siinä oli laskentakaava, jota tiedemiehet käyttää.

Eihän tuossa mikään tiedemies tarvitse olla taustakseen että jos Ro on 4, niin aika nopeasti tarttuu kaikkiin.

Eli ihan turha edes mainita, että joku oli lukenut jotain tutkimusta, sanoo vaan, että palstalla joku tiesi, että tarttuu kaikkiin. Eikä oikeestaan tarvi edes sanoa mitään perusteluja, sanoo vaan että me kuollaan kaikki.

Kyllä folohatut uskoo! Vaikka on korvatulpat, uimalsit ja hengityssuojain sen foliohatun alla.

Vierailija
3211/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeremias1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä, että elän näin velana ja jo ikäihmisenä  parasta aikaa elämässäni.

Jos Corona-virus tappaa niin ainakin olen saanut elää eikä tarvitse kantaa huolta jälkeläistensä tulevaisuudesta.

🤓

Jos sitten kuitenkin tuo virus ei tapa niin innolla odotan vielä edessä olevia vuosia.

Tämä on yksi lisäplussa siinä, ettei vaimon kanssa kumpikaan koskaan haluttu lapsia. Nyt ikää jo reilusti yli 50v. eikä tarvitse huolehtia jälkikasvusta. Jos itteltä lähtee henki, niin ei oo katastrofi. On ollut kiva elämä, kaikki asiat olen ehtinyt tehdä mistä olen haaveillut ja enemmänkin. Kuten sanoit, on tää elämä sen verran kivaa puuhaa, että voin toki jatkaakin jos siihen mahdollisuus annettaan. 

Paljosta olette jääneet paitsi kun ei ole lapsia. En kadehdi.

Vierailija
3212/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä hetkellä Roomassa lentokentällä. Kivasti pidetään etäisyyttä kaikkiin aasialaisen näköisiin ihmisiin. Esim. ravintolassa saavat istua ihan rauhassa, ja pöydät ympärillä on tyhjiä. Jengi seisoo mielummin pystybaarissa syömässä, kun istuvat heidän viereen.

Tax free kaupassa myös väki kaikkoaa heidän tieltään. On varmaan aika kuumottavaa olla tällä hetkellä aasialainen matkustaja, kun kaikki epäilee ja vähän pelkääkin.

Vierailija
3213/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee taas uusi lasti kiinalaisia myös Nanjingista joka on alle 100 km Wuhanista ja jossa todettu paljon tartuntoja. Finnairin suomalainen henkilökunta ensin tällä reitillä palvelee näitä matkustajia, yöpyy Nanjingissa ja sen jälkeen ovat kaikilla muillakin reiteillä töissä. Ei heitä kukaan tarkkaile edes. Koneitakaan ei mitenkään desinfioida, toisin kuin kiinalaisilla yhtiöillä vaan tunnin kääntö ja vaikka Lontooseen sama pulkka.

Vierailija
3214/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden uutisivuston mukaan:

Kiinan ulkopuolella tapauksia: Hong Gong 13, Macau 7, thailand 19, Austraalia 12 , Malaysia 8, Singapore 12, France 6, Japan 20, South Korea 15, Taiwan 10, Vietnam 7, USA 8, Germany 8, Canada 4, Philippines 2 joista yksi kuollut!, SirLanka 1, Cmbodia 1, Nepal 1, Finland 1, Italia 2, Intia 1, UK 2, Russia 2, Sweden 1, Spain 1.

Siis virallisesti lasketut.

Tästä reaaliaikaista tilastoa:

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda759…

Tuota voi seurata vaikka koko päivän ne joita asia eniten huolestuttaa.

Vierailija
3215/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarre kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Sinulla ne typerät uskomukset on. Me koulutetut ja kielitaitoiset seuraamme luotettavia medioita ja luemme tieteelliset tutkimukset. Ja tiedämme enemmän kuin luulottelijat.

Etkö tiedä mitä tarkoittaa uskomusten aika?

Laitoin vain sinämuodossa tällä kertaa, vaikka ilmeisesti palstailet monen koulutetun ja kielitaitoisen ihmisen kanssa.

Te koulutetut siellä toteatte että: Eikun autioon tupaan. Lisäksi murtautuminen on aika pieni juttu sen rinnalla että perheen ja lasten henki on vaarassa koska hallitus, valemedia ja salaliitto.

Vierailija
3216/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jarre kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erik kirjoitti:

Lähteenä käytetään Venäjän lehtiä ja 5G räjäyttelee lepakoita.

Vierailija
3217/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeremias1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ja olen edelleen sitä mieltä, että elän näin velana ja jo ikäihmisenä  parasta aikaa elämässäni.

Jos Corona-virus tappaa niin ainakin olen saanut elää eikä tarvitse kantaa huolta jälkeläistensä tulevaisuudesta.

🤓

Jos sitten kuitenkin tuo virus ei tapa niin innolla odotan vielä edessä olevia vuosia.

Tämä on yksi lisäplussa siinä, ettei vaimon kanssa kumpikaan koskaan haluttu lapsia. Nyt ikää jo reilusti yli 50v. eikä tarvitse huolehtia jälkikasvusta. Jos itteltä lähtee henki, niin ei oo katastrofi. On ollut kiva elämä, kaikki asiat olen ehtinyt tehdä mistä olen haaveillut ja enemmänkin. Kuten sanoit, on tää elämä sen verran kivaa puuhaa, että voin toki jatkaakin jos siihen mahdollisuus annettaan. 

Paljosta olette jääneet paitsi kun ei ole lapsia. En kadehdi.

Joo aika jännä perustelu sille, ettei ole lapsia. Kuolemme kaikki joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
3218/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee taas uusi lasti kiinalaisia myös Nanjingista joka on alle 100 km Wuhanista ja jossa todettu paljon tartuntoja. Finnairin suomalainen henkilökunta ensin tällä reitillä palvelee näitä matkustajia, yöpyy Nanjingissa ja sen jälkeen ovat kaikilla muillakin reiteillä töissä. Ei heitä kukaan tarkkaile edes. Koneitakaan ei mitenkään desinfioida, toisin kuin kiinalaisilla yhtiöillä vaan tunnin kääntö ja vaikka Lontooseen sama pulkka.

Olisi kiva tietää kuka ja miksi näitä faktoja alapeukuttaa? Itse tiedän että tuo on totta, koska olen kyseisessä yhtiössä töissä

Vierailija
3219/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin juuri ihmisen kanssa, joka oli äärimmäisen huolissaan viruksen leviämisestä ja valitti, etteivät päättäjät tee mitään.

Siis... Hän itse yski ihan taukoamatta päin naamaani, pisarat vain lentelivät. Ei kättää eteen eikä mitään. Häntä kiinnosti immeisesti vain se, ettei joku tartiäuta häntä, ei se, tartuuttaako jän jonkun muun.

Vierailija
3220/176779 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi harvaan asuttu maa ja stadikin pieni maailman metropoleihin verrattuna. Olkaamme ihan rauhassa. Lennot loppuu 6.2. Kiinasta. Siitä n 14 vrk että tuleeko niitä uusi tapauksia.

Ketju on lukittu.