Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n seksijuttu. Mikä se "hittilaite" on jonka vuoksi ei yhdynnät enää kiinnosta?

Vierailija
25.01.2020 |

Näkyy vain tilaajille...

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer imee klitorista ja tuottaa hyvin helpon ja nopean orgasmin. Ja voimakkaan.

Sori mutta yhdyntäorgasmia ei voi korvata klitorisorgasmilla, vaikka se olis heikompi. Ainakaan mun mielestä. Mä kaipaan ennemmin sitä.

Kaipaa ihan rauhassa.

Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan?

Mä olen aina saanut todella helposti ja tää nyt oli mun oma mielipide, että turhaan sitä alapeukuttatte. Mä pidän enemmän yhdynnässä saatavasta orgasmista. Se on erilainen.

En ymmärrä mitä alapeukuttamista siinä on? Kaikilla on omat mieltymykset. Mielummin aito (avio)mies ja yhteys kuin joku lelu sitäpaitsi. Kyllä siinä pitää olla se toinenkin (rakas) osapuoli, sooloilusta puuttuu se jokin.

Vierailija
162/173 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai tämän takia se syntyvyys on romahtanut! Alipaineorkkuja. Sitten sanotaan ei kiitos miehille.  Noita imuttimia oli vissiin myyty jo 40 000 kpl? Synnytysiässä oleville naisille??

Jos 55 on synnytysikä?

On minulla mieskin, mutta tapaamme liian harvoin eikä potenssiin voi aina luottaa. Joten ELÄKÖÖN SATISFYER.

Tiedoksenne, ettei ennen 1960-lukua tiedetty naisen orgasmista mitään, ettei nykyäänkään 70% naisista saa orgasmia yhdynnässä ja että nainen, joka saa orgasmin usein, haluaa myös seksiä usein.

Eli jos sinun naisesi ei halua, se johtuu siitä ettet saa häntä nauttimaan.

Mitä vauvakatoon tulee, se johtuu siitä, etteivät nuoret naiset halua köyhiksi yh-paarioiksi, eikä heitä voi siihen pakottaa.

Hei pakko sanoa että tuo väite että "mies ei saa naista nauttimaan" on yksi syy siihen, miksi naiset ei sitä loppuhuipennusta saakaan. Naisen orgasmi on naisen itsensä opeteltava, ei kukaan mies voi sitä naiselle antaa. Mies voi ottaa naisen tunteet ja toiveet huomioon, mutta ei se mies voi tunteavsun kehoa sun puolesta. Sun pitää itse opetella tunnistamaan se tunne joka vie lähemmäksi sitä huippuhetkeä

En myöskään usko tuohon aiemmin täällä esitettyyn väitteeseen että jos saa penetraatiossa niin klitoris ois jotenkin erityisen alhaalla??

Mun mielestä tunteillakin on jonkin verran merkitystä. Jos oman ukkonsa kokee vastenmieliseksi, kannattaa tehdä asialle jotain. Sytyttää vaikka rakkaus uudelleen eikä antaa liiton kuivua.

T. Joku joka saa kummallakin tapaa......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä halua mitään leluja eikä masturbaatio muutenkaan korvaa oikeaa seksiä miehen kanssa.

Eihän siinä ole kyse pelkästä (nopeasta) orgasmista, vaan myös läheisyydestä ja ihokontaktista, leikistä, erotiikasta yms.

Mikään maailman vekotin ei ole lämmin ja pehmeä, miehelle tuoksuva, koko vartalon huomioiva ja monipuolinen rakastaja jolta saa kokonaisvaltaisen tyydytyksen, eikä mitään maailman vekotinta saa itse tyydyttää.

Orgasmihan on vain yksi seksin osa-alue, ja matka siihen pisteeseen on vähintään yhtä tärkeä kuin loppuhuipennus.

Siinähän on kaikki vartalon maut ja tuoksut, estetiikka, mitä tapahtuu yms.

Saahan suuseksin antamisestakin suurta nautintoa, vaikka siitä ei saa itselle orgasmia.

Siis jos seksissä kyse on myös leikistä, niin miksi ihmeessä siihen ei sitten kuulu aikuisten lelut? Minä koen sen niin, että kun uskalletaan heittäytyä ja kokeilla erilaisia juttuja (kuten leluja), se nimenomaan kertoo leikillisyydestä, läheisyydestä ja myös luottamuksesta. Lelut tarjoavat myös mainitsemaasi estetiikkaa: mies varmasti nauttii näkymistä kun otat lelut esiin... Hassua että olet noin ehdoton lelujen suhteen, vaikka kuvaatkin kauniisti hyvän seksin elementtejä. Lelut eivät missään tapauksessa vie mainitsemiasi asioita pois. Ne ovat lisämauste.

Vierailija
164/173 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä halua mitään leluja eikä masturbaatio muutenkaan korvaa oikeaa seksiä miehen kanssa.

Eihän siinä ole kyse pelkästä (nopeasta) orgasmista, vaan myös läheisyydestä ja ihokontaktista, leikistä, erotiikasta yms.

Mikään maailman vekotin ei ole lämmin ja pehmeä, miehelle tuoksuva, koko vartalon huomioiva ja monipuolinen rakastaja jolta saa kokonaisvaltaisen tyydytyksen, eikä mitään maailman vekotinta saa itse tyydyttää.

Orgasmihan on vain yksi seksin osa-alue, ja matka siihen pisteeseen on vähintään yhtä tärkeä kuin loppuhuipennus.

Siinähän on kaikki vartalon maut ja tuoksut, estetiikka, mitä tapahtuu yms.

Saahan suuseksin antamisestakin suurta nautintoa, vaikka siitä ei saa itselle orgasmia.

Siis jos seksissä kyse on myös leikistä, niin miksi ihmeessä siihen ei sitten kuulu aikuisten lelut? Minä koen sen niin, että kun uskalletaan heittäytyä ja kokeilla erilaisia juttuja (kuten leluja), se nimenomaan kertoo leikillisyydestä, läheisyydestä ja myös luottamuksesta. Lelut tarjoavat myös mainitsemaasi estetiikkaa: mies varmasti nauttii näkymistä kun otat lelut esiin... Hassua että olet noin ehdoton lelujen suhteen, vaikka kuvaatkin kauniisti hyvän seksin elementtejä. Lelut eivät missään tapauksessa vie mainitsemiasi asioita pois. Ne ovat lisämauste.

Niin siis kyse oli siitä, etten halua leluja masturbaatioon.

Estetiikalla viittasin ensisijaisesti siihen, että näen miehen ja oman vartalon yms., eikä mitkään dildot ja satisfyerit siis voi tuoda esteettistä nautintoa minkä miehen näkeminen tuo.

Kun _minä_ kerron siitä miksi _minä_ nautin enemmän seksistä kuin yksikseen masturboinnista (saati lelujen kanssa soheltamisesta) ja yksi näistä syistä on estetiikka, niin älä kiitos tule selittämään mistä _mies_ ehkä tykkäisi kun kyse oli nimenomaan MINUN MIELIHALUISTANI.

Siitä mistä minä tykkään, minkälaisista näkymistä _minä_ nautin ei kenenkään muun nautinnosta.

Ja huom: satisfyerin katselu ei ole kiihottava näkymä.

En nyt sori vaan tajua oikein mitä selität, kuulostaa ettet ymmärtänyt viestiäni ollenkaan.

Vierailija
165/173 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen jotenkin aivan ulalla tätä ketjua lukiessani. Mistä Viktorian ajan Englannista nämä miehet on tänne kaivautuneet?

En väitä itsekään ymmärtäväni naisen seksuaalisuudesta tuon taivaallista, mutta sen nyt sentään, että jos nainen saa Satisfyeriä käyttäen järisyttäviä orgasmeja ja nauttii kerrankin seksistä, niin onhan se nyt ihan mahtavaa ja upeaa, eikä millään tavoin minulta pois!

Päinvastoin, ostin laitteen vaimolle lahjaksi ja olen ennemminkin huomannut, että hänestä on pikkuhiljaa kuoriutumassa estottomampi ja rohkeampi, avoimemmin seksuaalisuudestaan nauttiva ihana Nainen!

Siitä saan minäkin osani, vaikka aivan hyvin riittäisi pelkkä tieto siitä, että nainen oikeasti nauttii seksistä!

Ukkelit hyvät, tuo vekotin on mahdollisuus, eikä uhka!

M47

Vierailija
166/173 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa nyt edes joku tila tai paikka missä voisi harrastaa sooloseksiä tai vaikka ihan jopa miehen kanssa. Nimimerkillä ei omaa tilaa tai yksityisyyttä kotona IKINÄ. Onneksi tulee kesä ja voi ajaa autolla jonnekin ja sekstailla ulkona. Talviaika on kuivaa kautta.

Vierailija
167/173 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen jotenkin aivan ulalla tätä ketjua lukiessani. Mistä Viktorian ajan Englannista nämä miehet on tänne kaivautuneet?

En väitä itsekään ymmärtäväni naisen seksuaalisuudesta tuon taivaallista, mutta sen nyt sentään, että jos nainen saa Satisfyeriä käyttäen järisyttäviä orgasmeja ja nauttii kerrankin seksistä, niin onhan se nyt ihan mahtavaa ja upeaa, eikä millään tavoin minulta pois!

Päinvastoin, ostin laitteen vaimolle lahjaksi ja olen ennemminkin huomannut, että hänestä on pikkuhiljaa kuoriutumassa estottomampi ja rohkeampi, avoimemmin seksuaalisuudestaan nauttiva ihana Nainen!

Siitä saan minäkin osani, vaikka aivan hyvin riittäisi pelkkä tieto siitä, että nainen oikeasti nauttii seksistä!

Ukkelit hyvät, tuo vekotin on mahdollisuus, eikä uhka!

M47

Oikein hyvä kirjoitus - kiitos paljon! T.nainen jolla hyvä oma mies rakastajana mutta silti myös tuo vekotin, ja hyvä onkin, kun libido on kovin korkea...eikä mieskänn jaksa monasti päivässä..

Vierailija
168/173 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kuin Fleshlight miehille..parempi kuin aito tavara.

läskivalo on jopa huonompi kuin nyrkki. Tosi taitamaton olet sängyssä jos läski miellyttää enemmän kuin nainen.

Vierailija
169/173 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän sama kuin Fleshlight miehille..parempi kuin aito tavara.

läskivalo on jopa huonompi kuin nyrkki. Tosi taitamaton olet sängyssä jos läski miellyttää enemmän kuin nainen.

Ei se ole fatlight...

Ja se taitamatonhan olisi tuossa tilanteessa se nainen, jos mies ei hänen kanssaan nauti. 

PS. Läski (ihminen) ei miellytä, mielummin vaikka taskulamppu sitten.

Vierailija
170/173 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on tuo laite, innoissani tilasin kun näin sinkkuna on ollut hiljaista miesrintamalla. Ajattelin että tuon jälkeen en mitään muuta tarviskaan. Toisin kävi.

Saahan laitteella ja nopeasti saakin sekä niin monta kertaa peräkkäin Kun jaksaa laitetta käytellä. Mutta orgasmit tuntuu tavallaan terävämmiltä ja nopeammilta kuin muuten saatuna. Omin käsin tuntuu paremmalta, joten mulle jää laite satunnaiskäyttöön. Sanoisin ettei ole kaiken kohun väärti. Tai sitten vaan odotin liikaa.

Hieno kommentti. 

Voi edustaa suurta joukkoa.

Vierailija
171/173 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tämä laite toimii. En ole onnistunut ikinä saamaan orgasmia yhdynnässä, mutta tällä laitteella se onnistuu hetkessä. Toisella lelullani saan aikaiseksi hieman pehmeämmän tuntuisia orgasmeja, joiden eteen täytyy tehdä myös vähän enemmän töitä. Minulle avautui kokonaan uusi maailma näiden välineiden kautta. Olin ajatellut vuosia olevani orgasmikyvytön, mutta olin väärässä. Olen saanut orgasmeista apua kroonisiin kipuihin sekä uniongelmiin.

Pidempi kiihotus voi antaa paremman orgasmin. Molemmista on omat ilonsa, mutta hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
172/173 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime vuonna vaimolle Satisfier2: sen. Hetken käytti ja pyysi mua sitten nuolemaan. Siihen jäi sekin vekotin.

Vierailija
173/173 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satisfyer imee klitorista ja tuottaa hyvin helpon ja nopean orgasmin. Ja voimakkaan.

Ja tuhoaa hermojen herkkyyden, tehden orgasmista aina vain vaikeampaa saavuttaa ja huonompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi