Kirsi Salo nirsoilee miesten suhteen: "Vain yksi sadastatuhannesta saa minulta myönteisen vastauksen."
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih niin tyypellinen av mamma. Keski ikäinen tantta joka luulee olevansa vielä 18v tissimissibimbo ja vetää alle 1/100 oikealle tinderissä.
En ole keski-ikäinen enkä tissibimbo mutta täytyy sanoa että numero on pahasti pielessä. Huomattavasti harvempi kuin 1/100 miehistä tinderissä oli sellaisia joita kiinnosti edes tavata saatikka ajatella yhtään mitään sen enempää.
Niin, ja ite sitten varmaan olet koko maan kaunein ja sinua suunnilleen aneltiin mukaan miss universum kysoihin?
Niin tyypillistä av mammaa 😂 ja voin just arvata että sitten kun se mies joka kelpaa löytyy niin se on joku turkkiraki pizzanpaistaja ja sitten suomalaiset miehet saa kuulla kunniansa siitä miten paljon huonompia ovat kuin ulkkari miehet.
Siis mitä hemmettiä sä sekoilet? En ole tuo, jolle vastasit, mutta nyt menee kyllä johtopäätökset ja argumentointi vierestä ja lujaa. Luitko edes ajatuksella tuota kommenttia johon vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valikoivampi. Mulle ei kelpaa yksikään seiskaa lukeva tai sen sivuille joutuva.
Jaa, mutta kuitenkin ite käyt mamma foorumilla? Jotain jotain kognitiivinen disonanssi jotain jotain....
Toki. Täytyyhän sitä päivittää välillä tiedot, mistä mammat puhuvat. Seiskaan verrattuna av on kuin vertaisin luksuslimusiinia neuvostoaikaiseen bussiin.
Mä oon vielä nirsompi. Mulle kelpaa vain kaksi miestä koko planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih niin tyypellinen av mamma. Keski ikäinen tantta joka luulee olevansa vielä 18v tissimissibimbo ja vetää alle 1/100 oikealle tinderissä.
En ole keski-ikäinen enkä tissibimbo mutta täytyy sanoa että numero on pahasti pielessä. Huomattavasti harvempi kuin 1/100 miehistä tinderissä oli sellaisia joita kiinnosti edes tavata saatikka ajatella yhtään mitään sen enempää.
"Naiset eivät ole pinnallisia eivätkä ennakkoluuloisia." 😂👌
Eivät olekaan. Karsivat vain juopporetkut ja sovinistit pois, niin luvuksi jää reippaasti vähemmän kuin 1/100.
Oikeasti se on niin harvinaista että kahden ihmisen välille syttyisi aitoa kipinää ja rakkautta. Täällä kommentoi henkilöt, jotka haluaisivat ihan kenet tahansa ja tunteista viis. Itse olen rakastunut 39 vuotisen elämäni aikana kaksi kertaa. En tiedä montako miljoonaa miestä olen tavannut. Ei se luku siitä tuon kummemmaksi puutu vaikka miten kiukuttelisi ja polkisi jalkaa. Tunteita ei voi pakottaa ja on ihmisiä joiden mielestä suhteessa pitää olla ne tunteet, ei riitä että on vaan jotenkin jollain listauksilla sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se on niin harvinaista että kahden ihmisen välille syttyisi aitoa kipinää ja rakkautta. Täällä kommentoi henkilöt, jotka haluaisivat ihan kenet tahansa ja tunteista viis. Itse olen rakastunut 39 vuotisen elämäni aikana kaksi kertaa. En tiedä montako miljoonaa miestä olen tavannut. Ei se luku siitä tuon kummemmaksi puutu vaikka miten kiukuttelisi ja polkisi jalkaa. Tunteita ei voi pakottaa ja on ihmisiä joiden mielestä suhteessa pitää olla ne tunteet, ei riitä että on vaan jotenkin jollain listauksilla sopiva.
Se on toki harvinaista. Itse en ole ollut rakastunut koskaan 44 vuotisen elämäni aikana. Todella moni pariskunta on yhdessä pelkästä muodollisuudesta. Feikataan tunteita.
Niin, ja ite sitten varmaan olet koko maan kaunein ja sinua suunnilleen aneltiin mukaan miss universum kysoihin?
Niin tyypillistä av mammaa 😂 ja voin just arvata että sitten kun se mies joka kelpaa löytyy niin se on joku turkkiraki pizzanpaistaja ja sitten suomalaiset miehet saa kuulla kunniansa siitä miten paljon huonompia ovat kuin ulkkari miehet.