Mitä Dermosililta kannattaa tilata?
Kertokaas siis parhaat tärpit!
Ekaa kertaa on tilaus lähtemässä ja haluaisin välttää hutiostokset. Keittiökäsisaippua on jo tilauslistalla, kyseistä tuotetta ovat monet kehuneet ja varmasti tulee olemaan käyttöä.
Kommentit (11)
Salvian tuoksuinen keittiösaippua on ihana. Nyt panin muitakin saippuoita tilaukseen. Mm ne uudet lakritsin ja marmeladin. Annan usein noita dermosilin tuotteita lahjaksi.
Mulla luottotuotteina ovat Red orange -suihkugeeli ja dödö, karbamidi (tms.) jalkavoide sekä heidän klassikko huulivoide joka sekä näyttää hyvältä että pelastaa rohtuneet huulet.
Väritön huultenrajauskynä on fiksu ostos, ei tarvitse olla rajauskynää jokaiselle huulipunalle erikseen.
Vitamin E -sarjan kasvonaamio on ihana, samoin puolukka-kasvovoide.
Hiuksille käytän suolasuihketta, muista Dermon hiustuotteista en olekaan hirveästi pitänyt.
E Vitamin sarjan tuotteet ovat hoitavia ja tuoksuvat ihanilta. Omia lemppareita ja vakiotilattavia ovat mm. rauhoittava puolukkavoide kasvoille, keittiösaippuat, jalkavoide, kasvojen kuorintavoide (tuoksuton) ja kuivashampoo.
Menthol-jalkakylpysuola (viilentää ihanasti), mandariini-suihkugeeli, Saga-sarjan käsisaippua & keittiösaippua (IHANA raparperin ja vaniljan tuoksu), Sauna Therapy -viilentävä vartalon kuorintavoide jne...
Meikeissä on mulle tullut hutiostoksia, kulmakynää suosittelen mutta kynsilakoista osa on ollut susia. Voidemainen luomiväripuikko levisi luomivakoon.
Talvivoide kasvoille mun suosikki. Glyseriini käsivoide myös hyvä. Itse olen herkkäihoinen atoopikko.
Voidesaippua, vartalon kuorinta-aine
Mua ärsyttää, kun Dermosil "uudistaa" jatkuvasti luottotuotteita huonompaan suuntaan. Esimerkiksi Nature-sarjan kasvoseerumi oli ennen ihana ja keräsi kehuja, nyt sama tuote on ihan surkea, eikä sitä muuteta takaisin vaikka asiakaspalautteessa kritisoidaan uudistusta.
Sensitive puhdistusvaahto on tosi hyvä. Jalkojen kuorintapussukka oli todella tehokas, vähempikin olisi riittänyt, mutta kuivat kohdat kyllä tosiaan lähti.
Parhaat vakkarituotteet, toki on paljon muitakin hyviä:
Puolukkaöljyputsari (tää on todella maailman parhain tuote!)
Hyal x seerumi (pinkki tuubi)
Syväpuhdistava shampoo
Aloe voide
Suihkusaippuat, ne neutraalin tuoksuiset
Sensitive kasvovoide (tää tuotesarja on muutenkin hyvä, ei tuoksu miltään)
Kosteuttava shampoo ja hoitoaine ovat huippuhyviä ja riittoisia. Samoin Dermon suihkugeelit ja suihkuvoiteet. Meikkipuolelta suosittelen moist proof ripsiväriä, BB-voidetta ja kulmakarvaväriä, huulipunat myös kestäviä.