Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Mies pilasi koko päivän ryyppäämällä.

Vierailija
25.01.2020 |

Mies lähti eilen ryyppäämään extemporee. Tänään oli hirveästi ohjelmaa, esim lapsen harrastuksia, lapsen kavereiden synttäreitä (2!) ja piti vielä kotona käydä siivoamassa ja laittamassa ruokaa, ennen synttäreille lähtöä. Aamulla 8 aikoihin harkat ja siitä ohjelmaa sinne 19 asti illalla. Tämä viikonloppu oli vähän poikkeuksellinen ja Oli näin paljon ohjelmaa. Siispä sanoin miehelle, että jos lähtee niin ei juo paljoa, ettei kaikki jää taas minun vastuulle. Noh edelleen mies nukkui kun lähdimme synttäreille klo 14. Eniten se ottaa päähän kun rymysi 4 aikaa kotiin ja enkä saanut enää unta ja lapsi heräsi 6 aikaan, ettei edes mahdollista olisi ollut pidempää nukkua. Kaikki siis jäi kokonaan vastuulleni taaas.. nyt juuri tuli viestiä, että anteeksi, älä oo vihainen. Nyt ei oikein anteeksipyynnöt lämmitä ja ei oikein huvita anteeksi antaa, kun tiesi jo etukäteen, että minkälainen päivä tiedossa.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä vaalit päivän niin täyteen. Varmasti olisi jotain voinut jättää pois niin ei olisi tarvinnut juosta tuli hännän alla kellonympärystä. Eikö viikonloput ole nimenomaan rentoutumista varten?

*haalit

Mistä sinä sen päättelet, että ohjelma oli ap:n haalimaa?

Vierailija
22/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tasata tilit? Aikuisten ihmisten kesken?? Kun mä en pääse / halua/ jaksa lähteä tänään ulos dokaamaan niin ei mieskään saa. En tajua tätä parisuhdetyyppiä. Kai sitä nyt voi joskus hoitaa asiat ihan itsekin, yhden päivän ajan ja antaa toisen pitää hauskaa. Tekee itse samoin sitten kun huvittaa.

Mä käyn välillä kavereiden kanssa parilla, joskus kännätään enemmän eikä mun mies siitä motkota tai sama toisinpäin.

Koita nyt kasvaa aikuiseksi ja ala elää omaa elämääsi.

Et nyt taida ymmärtää. Olimme jo etukäteen sopineet että jaetaan vastuuta tästä päivästä. Eri asia jos olisi näin jäätävä päivä, ilman kunnon yöunia tiedossa. Kyllä mun mies saa ulos lähteä kavereiden kanssa, mutta ei se oikein ole, että toinen vanhemmista joutuu aina ne tietyt vastuut kantamaan ja toiselle jää se hauskanpito. Jos olis toistepäin menny aloitus, että nainen olisi käyttäytynyt samalla tavalla kun mies, niin ai että, että tulis kommenttia siitä, että miten hieno mies on kun on kaiken hoitanut ja miten ajattelematon ja huono äiti on. Nyt taas nainen on se p*ska kun ei anna miehen pitää hauskaa ja kyllähän nyt naisen pitää kaiken hoitaa ja jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde itse tänään radalle.

Av-mammojen jatkuva dokaaminen on sitä parempaa dokaamista

Vierailija
24/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, miksi on pakko siivota just tänään? Eikö sitä voi hoitaa vaikka huomenna vai onko teillä jotenkin erityisen pa kaista? Ruokaakin saa valmiina, jopa kotiinkuljetettuna.

En puolustele miehen toimintaa, mun mielestä vaan tossa nyt ei ollut mitenkään erityisen paljon ohjelmaa yhdelle päivälle. Ei kaikkea ole pakko tehdä vaikeimman kautta jos ei huvita.

Vierailija
25/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että vain vastuulliset ja aikuiset miehet tekevät lapsia ( sama koskee toki myös naisia).

Vierailija
26/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tasata tilit? Aikuisten ihmisten kesken?? Kun mä en pääse / halua/ jaksa lähteä tänään ulos dokaamaan niin ei mieskään saa. En tajua tätä parisuhdetyyppiä. Kai sitä nyt voi joskus hoitaa asiat ihan itsekin, yhden päivän ajan ja antaa toisen pitää hauskaa. Tekee itse samoin sitten kun huvittaa.

Mä käyn välillä kavereiden kanssa parilla, joskus kännätään enemmän eikä mun mies siitä motkota tai sama toisinpäin.

Koita nyt kasvaa aikuiseksi ja ala elää omaa elämääsi.

Luitko aloitusta ollenkaan?

Tässä puhuttiin nyt yhdestä nimenomaisesta päivästä, jona oli tavallista enemmän ohjelmaa, ja jona kummankin perheen aikuisen panosta olisi tarvittu. Ei yleisestä työn ja omien menojen jaosta.

Pyydät nyt aikuiseksi kasvamista juuri siltä vanhemmalta, joka toimi tässä vastuullisen aikuisen tavoin. Isän pitäisi ilmeisesti saada olla ikuinen teini?

Vierailija
27/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siivonnut eilen tai huomenna? Eikö synttäreillä ole mitään ruokaa tarjolla? Tai mies ja lapset varmaan ilahtusi, jos tilaisitte vaikka pizzat kotiin. Oma vika, kun kaikki yrittää ahtaa samaan päivään.

Aikuinen mies olisi tuossa tilanteessa juomatta. Korkki avattaisiin yhdessä, kun päivän kiireet on hoidettu.

Vierailija
28/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en jaksa ymmärtää näitä mammoja jotka lisääntyy mieslasten kanssa

Miksi te av-mammat taas kuvittelette määräävänne miestenne elämästä? 

Vierailija
29/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miksi on pakko siivota just tänään? Eikö sitä voi hoitaa vaikka huomenna vai onko teillä jotenkin erityisen pa kaista? Ruokaakin saa valmiina, jopa kotiinkuljetettuna.

En puolustele miehen toimintaa, mun mielestä vaan tossa nyt ei ollut mitenkään erityisen paljon ohjelmaa yhdelle päivälle. Ei kaikkea ole pakko tehdä vaikeimman kautta jos ei huvita.

Ap ei taida olla sinulle tilivelvollinen siitä, miksi tänään ei esimerkiksi syöty noutoruokaa. Nyt oli puhe ennalta sovitun vastuunkantamisen laiminlyönnistä.

Vierailija
30/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin nyt tuntuu, että olet itse aikatauluttanut tämän päivän aivan liian täyteen. Ehkei ne siivoukset ja ruuanlaitto olis ollut tämän päivän juttu, kun liidossa ootte koko ajan?

Ruokaa saa tehdä etukäteen tai sitten helpottaa eineksillä tai hakee sapuskaa tai syö ulkona.

Lapsia tuntuu olevan yksi. Lapsi kuskataan harrastukseen ja pois harrastuksesta. Sillä aikaa olis ehkä ehtinyt tehdä jotain? Vaikka käydä itse suureellisella aamupalalla, pientä hemmottelua.

Mites noi synttärit? Tarviiko niissä vanhempien pötkötellä mukana? Ehkä se mies olisi selvinnyt jo sen verran, että hoitaa vikan synttärin kuskaukset?

Voihan se mies illansuussa tehdä hoitaa sapuskat ja siivota. Kettumaisesti mies teki, että kännäsi liikaa. Mutta ymmärsi sentään pyytää anteeksi. Et sä krapulaisella miehellä olisi mitään tehnytkään reissuissa mukana. Hän hoitaa jonkun toisen viikonlopun. =)

Vai onko se lapsi nyt sitten kaksi vuotias, ettei missään mene itekseen?

Vierailija
31/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et siivonnut eilen tai huomenna? Eikö synttäreillä ole mitään ruokaa tarjolla? Tai mies ja lapset varmaan ilahtusi, jos tilaisitte vaikka pizzat kotiin. Oma vika, kun kaikki yrittää ahtaa samaan päivään.

Siivosin kyllä eilen, mutta kun lapsiperheessä sattuu tulemaan sotkua tulee kellon ympäri. En ehtinyt eilen kaupassa käydä tai tehdä ruokaa, kun pääsin töistä niin myöhään ja mies lähti sitten radalle. En minä tahalleen haali ohjelmaa. Pitäisikö lapselta kieltää viikonloppuisin harrastukset ja syntymäpäivät, koska viikonloppuisin kuuluu levätä.

Vierailija
32/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja av-mamman velvollisuudet tänään on roikkua av-palstalla. 

Onpa raskasta. 

Vierailija
33/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysi sentään anteeksi. Ihan vaan neuvona... Vapaapäivinä pitäisi levätä ja käydä viihteelkäkin joskus.

Vajaaälyisestä kommentistasi päätellen sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
34/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen niin onnellinen siitä, ettei minulle ole juopottelevaa miestä. En katselisi tuollaista sekuntiakaan, seukkasin joskus 18-vuotiaana yhden juopottelevan kanssa, ei kestänyt kauan se seurustelu ja sen jälkeen en ole edes hymyillyt juopoille miehille. En käsitä, kuinka joku voi hankkia vielä lapsia juopottelevan miehen kanssa. Ja täällä neuvona, että ”lähde itse radalle”. Lapsiraukat!

Vierailija
35/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei taida olla sinulle tilivelvollinen siitä, miksi tänään ei esimerkiksi syöty noutoruokaa. Nyt oli puhe ennalta sovitun vastuunkantamisen laiminlyönnistä.

Oliko tosiaan ennaltasovitusta? Vaiko vain vaimon sanalusta?

Vierailija
36/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi vastata, miksi sen miehen pitäisi olla pitelemässä aloittajaa kädestä Hoplopissa?

Ja av-mammat on jo nyt selvänähneet koko loppupäivänkin kulun? Mies voi käydä kaupassa hakemassa valmisruokaa, jos aloittaja on niin uupunut istumisestaan autossa ja Hoplopissa. 

Vierailija
37/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä ääliöitä sikiää? Normaali perheellinen käy arkena töissä ja usein siihen päälle lasten harrastuskuskaukset. Minkä takia ääliölle pitäisi oikein pizzaakin tilata, kun luisteli vastuustaan?

M53

Vierailija
38/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi vastata, miksi sen miehen pitäisi olla pitelemässä aloittajaa kädestä Hoplopissa?

Ja av-mammat on jo nyt selvänähneet koko loppupäivänkin kulun? Mies voi käydä kaupassa hakemassa valmisruokaa, jos aloittaja on niin uupunut istumisestaan autossa ja Hoplopissa. 

Peräkamarin ikipoikamieskin könysi antamaan parhaan kommenttinsa.

Vierailija
39/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en jaksa ymmärtää näitä mammoja jotka lisääntyy mieslasten kanssa

Miksi te av-mammat taas kuvittelette määräävänne miestenne elämästä? 

Tällaiset miehet kaipaavat äitiä, eivät vaimoa.

Heillä on kotona oma aikuinen, että voivat heittäytyä lapsiksi kun siltä tuntuu.

Vierailija
40/125 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehen pitäisi istua kanssasi Hoplopissa? Kutsuttiinko miehesi niille lasten synttäreille?

No ei tarvitse istua, mutta ajattelin, että voisi vähän jakaa tehtäviä, esim olisi voinut hoitaa ruoan laiton ja siivoamisen, tai harkkoihin viennin ja minä synttäri, tai sitten toistepäin, ettei kaikki jää toisen vastuulle.

Tässähän se tulikin. SÄ olit ajatellut.

Ehkä mies ymmärtäisi enemmän, jos hänelle myös annettaisiin mahdollisuus puhua ja osallistua suunnitteluunkin.

Kello on vasta neljä. Kyllä se mies ehtii kummasti vielä osallistua siivouksiin ja ruuanlaittoon. Ehkä sun hemmotteluun huomenna -> vinkkaas tästäkin ääneen nätisti, että huomenna onkin sun lepopäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme