Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ympäri vuoden olevista pisamista eroon?

Vierailija
25.01.2020 |

Onko jotain seerumia tai voidetta joka tehoaa noihin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minullakin nimittäin oli ennen pisamia, mutta iän myötä ne ovat hävinneet.

Vierailija
2/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi pisamista eroon? Nykyään niitä nimenomaan meikkaa naamaan nekin joille niitä ei tule. Ja pisamat tekee nuoremman ja fressimmän näköiseksi. Googlaa vaikka e girl makeup tai freckles tutorial.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin jo 42v, äidilläni ne on hävinnyt. En muista minkä ikäisenä. On nyt yli 70v. Itse haluaisin jo nyt eroon. Viimeksi kommentoi että sulla on noita maksaläiskiä kasvoissa.

Ap

Vierailija
4/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku sanoa että miten pääsee eroon ympäri vuoden vaivaavista piisameista, jotka syö joka vuosi mun laiturin ?! En haluaisi Aaken kohtaloa itselleni.

Vierailija
5/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat niistä eroon? Aivan ihania!

Vierailija
6/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat niistä eroon? Aivan ihania!

Koska joka ihonhoito sivusto pitää niitä ongelmana/hyperpigmentation tai melasma.

Ap

Vierailija
7/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin jo 42v, äidilläni ne on hävinnyt. En muista minkä ikäisenä. On nyt yli 70v. Itse haluaisin jo nyt eroon. Viimeksi kommentoi että sulla on noita maksaläiskiä kasvoissa.

Ap

Retinol saattaisi ehkä tehdä niille jotain, mutta saatat tarvita vahvan voiteen reseptillä ihotautilääkäriltä. Voit myös kokeilla aluksi retinolia sisältävää miedompaa seeremia tai voidetta. Retinolin käytön ajan pitää muistaa käyttää suojakertoimia ja välttää aurinkoa.

Nopeammin pääset "eroon" käyttämällä meikkivoidetta. Nykyään on aika hyviä kevyitä voiteita joissa on kuitenkin peittävyys kohdillaan.

Vierailija
8/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää juhannusaamuna aamukastetta ja pese kasvosi keräämälläsi kasteella. Lähtee pisamat. Minulla auttoi heti.

Vierailija
9/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittäminen lienee helpompaa kuin eroon pääsy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän