Mies sanoi että saan toivoa syntymäpäivälahjaksi mitä vaan, budjetilla max. 500€, en keksi mitään toivottavaa
Minulla on jo "kaikkea" eli en nyt tarkoita mitään palatsia ja timantteja vaan kaikki perusjutut joita koen tarvitsevani. Lahjan ei tietenkään tarvitse olla noin kallis, laitoin vaan miten mies asian sanoi. Mitä toivoisit itse? Olen kolmekymppinen nainen. Matkustelusta en tykkää vaan olen enemmän kotihiiri.
Kommentit (34)
Toivoisin esim. ravintolaillallista, jalkahoitoa, kampaamolahjakorttia tmv. jos en tarvitsisi mitään materiaa. Tai sitten sanoo, ettei tarvitse mitään.
Ääh en lukenut vikaa lausetta. Tykkäätkö kylpylöistä?
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni reissu?
Ap mainitsi ettei tykkää matkustelusta.
Minä tykkään hyvästä kahvista. Toivoisin espressokeitintä, joka jauhaa itse pavut.
Tai sitten oikein hyvä yhteinen ravintolaillallinen. Esim. Pastor, jossa saa kaikkea pientä annosta.
Sano, että on jo kaikkea, joten raha kelpaa. Laitat sitten vaikka säästöön ja ostat kun tarvitset jotain. Gardi b antoi miehelleen rahaa syntsälahjaksi.
Rehellisesti sanottuna en toivoisi mitään. Paras kun ihmiset ostavat itse itselleen mitä tahtovat ja lahjoina annetaan pieniä kivoja juttuja jotka pieleen mennessäkin ei ole kovin suuri menetys.
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni reissu?
Ensimmäisenä tällainen ehdotus, mitä sun päässä liikkuu. ei ap.
Matkustelusta en tykkää vaan olen enemmän kotihiiri.
Hiljaisuuden retriitti Valamoon. Minun ei tarvitsisi edes miettiä.
Miten ois seksiä sinun haluamalla tavalla.
Lahjoitus hyväntekeväisyyteen, kohde jota pitää tärkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitus hyväntekeväisyyteen, kohde jota pitää tärkeänä.
Noita Australian eläinparkoja itse asiassa ajattelin, mutta miten voin olla varma että lahjoitus menee oikeasti perille? Mitä kautta olisi varminta?
Ap
No hitto, mä olisin ottanut heti matkan. Vaikka siihen igluhotelliin tai sitten vkl-reissu johonkin Eurooppaan.
Lahjakortti vaatekauppaan.
Tai kirjakauppaan.
Illallinen hyvässä ravintolassa ajan kanssa.
Kuumailmapallolento.
Laskuvarjohyppykurssi.
Salsakurssi yhdessä miehen kanssa.
Kääpiösiili lemmikiksi.
Jne. Ei tuottais ongelmia, keksisin kyllä :D
Liput keikalle tai teatteriin, ravintolaillallinen, lahjakortti kasvohoitoon + laadukkaita hoitolatuotteita kotiin, hieronta, yö kylpylässä, ratsastusretki. Nuo nyt tuli minuutissa mieleen :D
3 kuukauden superpark liput kahdelle.
Haluaisin lahjaksi materian sijaan jonkin palvelun: hoitoja tai vaikka harrastus, johon en ole raskinut mennä. Voisin myös avata Nordnettiin osakesäästötilin ja ostaa osakkeita.
Avioero taitaa olla himpun päälle 300€.
Joku pieni reissu?