Sain kaveriksi huonehämähäkin, mitä voin syöttää sille kun täällä ei ole mitään ötököitä?
Oikein komea yksilö, tehnyt seitin makuuhuoneen nurkkaan.
Mutta mitä sille voi syöttää? Sehän kuolee muuten :(
Kommentit (36)
Perusta kärpäsfarmi bioroskikseen niin riittää hämpylle ruokaa :)
Kyllä siellä jotain lentelee, ei se muuten verkkoa tekisi.
Ei mitään. Kyllä otus itse tajuaa vaihtaa maisemaa kun toteaa, ettei täällä ravintoa ole.
Mulla on kanssa,mutta sille on ruokana niitä pikku kusiaisia joita takapihalta änkee lämmittelemään.
Mullakin joku hämähäkki täällä on mutten ole nähnyt sitä, verkkoja kylläkin. On vaan väärässä huoneessa, pitäisi napata se ja viedä tuohon yhteen huoneeseen johon kokoajan jostain ilmestyy kärpäsiä, siellä olisi ruokaa enemmän kuin jaksaa syödä.
Minulla oli joskus myös, Reino nimeltään. eli useamman vuoden. Sitten miehen kusipäinen kaveri tallasi sen päälle tahallaan :(
Kyllä se jollain elää. Ehkä sulla on vaatekoita, turkiskuoriaisia, sokeritoukkia yms., joiden olemassaolosta et vain ole tietoinen.
Mullakin oli hämppy katossa syksyllä, mutta kerran kun se putosi laitoin sen yhteen kukkaruukkuun ja jäi varmaan sinne lehtien alle talveksi nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli joskus myös, Reino nimeltään. eli useamman vuoden. Sitten miehen kusipäinen kaveri tallasi sen päälle tahallaan :(
Voi ei, suututtaa sun puolesta :(
Ap, mikä tahansa proteiinipitoinen mahd. luomu (suolaton ja mausteeton) sopii hämpylle, vaikka kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, suututtaa sun puolesta :(
Ap, mikä tahansa proteiinipitoinen mahd. luomu (suolaton ja mausteeton) sopii hämpylle, vaikka kananmuna.
Jatkan vielä että katso että hämppy saa vettä, huoneilma on aika kuivaa. Vihanneksiakin jotkut hämähäkit maistelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tuollaisella tyypillä asiaa enää minun kämppääni...
Mulla oli kans hämähäkki makkarissa kunnes katosi ikkunasta ulos viime kesänä. Joskus se hengaili ihan naaman kohdalla aamulla herätessäni.
Kiitos vinkeistä! Laitoin sen verkon läheiselle piirongin korkeimmalle tasolle kostutetun viipaleen kurkkua ja pikkuisen palasen kananmunaa :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä! Laitoin sen verkon läheiselle piirongin korkeimmalle tasolle kostutetun viipaleen kurkkua ja pikkuisen palasen kananmunaa :)
ap
Kerro sitten maistuiko ateria hämikselle :D
Raakaa jauhenlihaa.