No nyt mun mies meni jo putsaamaan naapurin yh-äidin lattiakaivonkin!
Naapuri pyytänyt muutaman kerran mieheltäni apua autonsa kanssa ja mieshän avuliaana auttaa mielellään.
Nyt piti sitten mennä jo putsaamaan lattiakaivokin, kun ei muka itse osaa.
Mitä tuollainen 28v yh roikkuu naapurin varatussa 40v miehessä jatkuvasti kiinni?
Alkaa mitta olla täynnä!
Kommentit (77)
Vastasit jo itse alkuviestissä kysymykseesi. Tarvitsee apua.
Kyllä se sun mies pyrkii rassaamaan muutakin, muuten olisi vaan neuvonut ja unohtanut koko asian. PS. Kuinka noloa väittää ettei "osaa".
Epäilen, että yh on vakaasti päättänyt saada miehesi. Ainakin yrittää sitä tosi kovasti.
Kyllä tuollaisesta ennen pitkää jokin romanssi heidän välilleen syttyy.
Menisin itse mukaan noihin juttuihin, tai en päästäis miestä ollenkaan.
Nuori nainen ja lähes keski-ikäinen mies samassa asunnossa, herkullinen tilanne heille molemmille.
Tämä taitaa olla soopaa mutta menisin hyvänä naapurina viemään hänelle lattiakaivon sihdin ja astiaharjan. Heippa, ostin sinullekin tarvikkeet niin ei tarvitse meidän Jussia pyytää teidän lattiakaivoja siivoamaan, ole hyvä.
Tuon ikäiset yh:t nimenomaan hakevat, vanhempaa luotettavaa miestä.
Ap:n mies on oikea kultapalanen tuollaisille etsijöille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla soopaa mutta menisin hyvänä naapurina viemään hänelle lattiakaivon sihdin ja astiaharjan. Heippa, ostin sinullekin tarvikkeet niin ei tarvitse meidän Jussia pyytää teidän lattiakaivoja siivoamaan, ole hyvä.
Ja hän olisi ihan että häh, mistä sä puhut. :D
niin se mun eksänikin kävi,tykkäs kyttyrää kun pakkasin sen kamat että muuta sitte sinne,ei ois halunnu...eiku sinne vaa...missä lienee kierrossa nykyisin...
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäiset yh:t nimenomaan hakevat, vanhempaa luotettavaa miestä.
Ap:n mies on oikea kultapalanen tuollaisille etsijöille.
Luotettavaa? No joo, 40v mies kyllä ottaa jos saa tilaisuuden 12v nuoremmalta naiselta.
40-vuotias mies on parhaassa iässää. Eikä ikä vielä näy ulkomuodossa mitenkään.
Parasta matskua kumppania etsiville nuoremmille naisille.
Pahimmat juoksut jo takana, taloudellinen tilanne vakaa.
Lottovoitto, ja etenkin yh:jille, jotka etsivät vakaata kumppania.
Niin, jotain outoahan siinä on pakko olla jos ihminen on avulias toiselle. Ainakin taka-ajatuksia siinä täytyy olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän olisi ihan että häh, mistä sä puhut. :D
Ja minä olisin ihan, että meidän Jussi kertoi, että täällä oli tarvittu röörien rassausta. Toivon todellakin, että kyse oli lattiakaivosta. Iskikö sulle yhtäkkiä dementia? Ei mulla muuta, mukavaa päivää.
"Miten saat ihmiset pitämään itsestäsi? Pyydä heiltä apua."
Itse en vaan kehtaa esiintyä avuttomana. Jos en jotain osaa kysyn isältä, veljeltä tai kavereilta, en naapureiden miehiltä.
Naapurit ovat mukavia ja helppoja kun ei halua parisuhdetta. Lapset etusijalla ja varattu naapuri tulee paikalle tarpeen tullen. Ei jää riippakiveksi, kätevää.
T. Kahden alle kouluikäisen yh
Vierailija kirjoitti:
Ehdota kolmen kimppaa.
Tuota ei voi ymmärtää! Miksi pitää päkättää & kiukutella, kun voisi mennä bileisiin mukaan ja kaikki pitää hauskaa ?!
Taattua av-laatua taas. Missä tahansa muualla naapureiden auttaminen on ihan normaalia, mutta täällä ei. Onneksi en elä samassa maailmassa kuin te.
Kova on miehelläsi panetus ja tyhmäkin taitaa olla. Minä pyytäisin ainakin reilun korvauksen.
Kyllä siellä rassataan myös peräputket.