Nainen, jos et vilkaisekkaan vastaantulevaa miestä?
Onko tämä sanaton viesti sille, ettei voisi vähempää kiinnostaa? "Älä vain luule mitään".
Jos nyt ei ihan kaupungin väenpaljoudessa kävellä, niin tavallisesti tulee vähän vilkaistua vastaantulevaa.
Kommentit (24)
Ihan sama missä kävelen en vilkaise yhtään ketään vastaantulevaa, en miestä, en naista, en lasta, en vanhusta.
Miehet ovat opettaneet, että katsekontakti = "haluan panna sinua".
Joten olen kehittänyt katseen, jolla näen kyllä sut, mutta esitän että en näe. Jotta jätät mut rauhaan.
Vähän riippuu tilanteesta. Joskus liian komeaa ei kärsi katsoa kun alkaa panettaa.
Kaikki, mitä naiset tekevät tai jättävät tekemättä, eivät ole jokin viesti miehille.
Olen yleensä omissa ajatuksissani enkä tuijota muita.
Aloittaja kysyi vain nopeasta katsekontaktista niin täällä kommentoidaan tyyliin ettei naisten elämä pyöri sun munan ympärillä O_o
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyi vain nopeasta katsekontaktista niin täällä kommentoidaan tyyliin ettei naisten elämä pyöri sun munan ympärillä O_o
No avaajan mielestä ilmeisesti jo katsahduksenkin tulisi merkitä, että kyllä kiinnostaa.
En ole ikinä ymmärtänyt, mitä se toisen katseleminen on. Introverttien kiemurtelua, kun ei muutakaan osata. Siinä sitten pällistellään maailman loppuun asti, kun ei muuta kyetä. Siksi en ymmärrä kysymystäsi, sillä käytän aikani kadulla kulmiseen miettimällä asioitani/katselemalla arkkitehtuuria tai näyteikkunoita tai maisemia. Jos katsoisin sinua voisin korkeintaan ihmetellä, mitä hemmettiä siinä tallustelet minun eteeni ja väistä.
En katsele vieraita ihmisiä, paitsi jos niissä on jotain omituista mikä kiinnittää huomion. Silloin se voi olla mies tai nainen.
Juoksen lenkkejä trikoot ylläni. Välillä vastaantuleva nainen vilkaisee haarojani. Joka kerta katse on ollut pettynyt. Olen pahoillani naiset.
Tästä tuli mieleen kun reippa 10v sitten muutettiin PKS pienempään kaupunkiin. Täällä kaikki vastaantulijat aina tuijottivat ja luulin aluksi että minussa on jotain hullusti. Tyyliin unohdin laittaa housut jalkaan tai kengästä roikkuu pitkä pätkä vessapaperia. Meni jonkin aikaa tajuta että täällä tuijottelu kuuluu asiaan. Terveisiä Porista 😄
Jos en vilkaisekaan, ajattelen jotain omaa juttuani niin keskittyneesti, etten huomaa sinua. Siinä mielessä ”ei kiinnosta”, että jokin muu kiinnostaa enemmän.
Joskus myös vältän tahallani katsekontaktin, jos vastaantulija tuijottaa jo etäältä ja vaikuttaa epätasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen lenkkejä trikoot ylläni. Välillä vastaantuleva nainen vilkaisee haarojani. Joka kerta katse on ollut pettynyt. Olen pahoillani naiset.
Kuvitelmissasi vilkaisee. Ei naiset tuijottele miesten värkkejä, vaan silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Ehkä maassa on jotain mua kiinnostavampaa, koska silmiin he eivät mua katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Ehkä maassa on jotain mua kiinnostavampaa, koska silmiin he eivät mua katso.
Näin saattaa olla. Vaikka käpy tai tupakantumppi.
Ei ketään vieraita kuulu katsella tai hakea katsekontaktiin. Hyvin harvoin katson ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä oikeasti katsoo sinne jalkoväliin.
Minäkin sen tiedän kun olen lenkkeillyt tiukemmissa housuissa. Ei tietenkään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä ihmettä? Voisin ehkä uskoa, että joku vilkuilee haarojasi, mutta pettynyt ilme on jo ylitulkintaa :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä oikeasti katsoo sinne jalkoväliin.
Minäkin sen tiedän kun olen lenkkeillyt tiukemmissa housuissa. Ei tietenkään kaikki.
Kyllä katse viivähtää _huomiota herättävän_ niukoissa vaatteissa, jotka paljastaa enemmän kuin mihin silmä on tottunut, oli kyseessä sitten housut, paita tai hame, mies, nainen, lapsi tai mummo. Nyt on silmä jo tottunut kamelinvarpaisiin ja napapaitatoppatakkeihin niin ne eivät kiinnitä huomiota samalla tavalla kuin pari vuotta sitten, mutta mies kaikenpaljastavissa housuissa on edelleen harvinaisempi näky. Voisin kuvitella että katse pyörähtää ja ajatus on "onpa paljastavat" ja siinä se.
Uutinen: kaikkien maailman naisten koko elämä ei pyöri sun munas ympärillä. Joskus meillä on muitakin asioita mielessä.