Sanoin vitsin kaupan kassalla
Kysyi: Onko plussakorttia? Sanoin, eikun miinuskortti! Meni hiljaiseksi ja naama oli kiukkuinen.
Kommentit (36)
Ei oo ikävä kassalle kuuntelemaan vitsejä mitä idiootit hokee 100 kertaa päivässä ja odottaa innoissaan mun reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin myssykaupassa, niin myyjä kysy että pannaanko pussiin vai vedätkö heti päähän.
😂
Mä kävin ostamassa hanskat, niin myyjä kysy pannaanko pakettiin vai vedätkö käteen😁
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin ostamassa hanskat, niin myyjä kysy pannaanko pakettiin vai vedätkö käteen😁
😀
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin myssykaupassa, niin myyjä kysy että pannaanko pussiin vai vedätkö heti päähän.
Tuo kyllä on vanha hanskojen osto vitsi
Menin alkoon ja kysyin myyjältä jotain halpaa joka menee hyvin päähän.
Ehdotti muovikassia ja me nauroimme niin että tippa kusta lorahti alkkareihin.
Olin ostamassa kortsuja, kun myyjä kysyi, tarvitsenko pussia. Sanoin, että ei tyttöystäväni sentään niin ruma ole.
Taksikuskina käyn joskus huoltoasemalla syömässä. kerran neitonen sanoi minulle tiskin yli ja päivän pannu. Vastasin , ei kun yön ajanut. Kyllä nauratti vielä seuraavallakin käynnillä.
Vierailija kirjoitti:
Plussakortisya ei ole puhuttu vuosiin.
Se on joko bonuskortti tai asiakasomistajakortti.
Plussakortti on eri asia kuin bonus/asiakasomistajakortti.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äidyin humoristiseksi kerran, kun banaanitertusta irtosi yksi banaani ja meinasi karata hihnalta, että "heh heh, meinasi banaani karata". Kassa ei reagoinut mitenkään.
Älä välitä, minä nauroin tälle ihan ääneen :D
Minäkin kerran kysyin kassaneidiltä että mitä banaani tekee tertussa? No sehän on Tertun oma asia... ei tykänny.
Olin ostamassa kenkiä ja myyjä kysyi vitsikkäästi että pannaanko pussiin vai vedättekö heti jalkaan
Naapurin kaunis nainen kiirehti hissiin ja kysyin herrasmiehenä "Painanko kakkoseen?". Kyllä molemmat olimme nauruun tukehtua
Olin ostamassa hanskoja ja myyjä kysyi että panenko pieneen pussiin ja runkkaatteko?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ikävä kassalle kuuntelemaan vitsejä mitä idiootit hokee 100 kertaa päivässä ja odottaa innoissaan mun reaktiota.
Et kyllä tuolla asenteella sovikaan asiakaspalveluun.