Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Paula Vesala -Sinuun minä jään
Zen Cafe Älä tee. Ja ulkomaisista: Nelly Furtado All good things. Onhan niitä muitakin, mutta muistan fiiliksen ja tilanteen, kun kuulin nuo ensi kerran.
Ida ja Kalle: -Kun tää loppuu
- Päällekkäin
Happoradio: -Silta
...aina kun sataa, ne on enkelit, kun pesee linnunrataa
Edu Kettunen, loistava biisi
300 päivää
Maustetytöt: Ne tulivat mun isäni maalle
Matka maailman ympäri: Se missä pyydetään käymään nyt, kun ei ole liian myöhäistä ja keitetään kahvia/teetä. En muista nimeä, loistava video
Järnefeldtin Kehtolaulu Aulikki Oksasen sanoin
Sanat kirjoitettu junassa, mikä kulki halki Jokelan suruliputuksen kouluampumisen jälkeen
Nena - In meinem Leben, Halosen ja Salmen Sydämeeni joulun teen.
Vierailija kirjoitti:
Evakon laulu
Tämä
Ja Partisaanivalssi
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena: Mun sydämeni tänne jää.
Ei liity mitään muistoja tähän eikä sellaista, että olisi muuttanut itse pois jostain rakkaasta paikasta. On vaan aikuisiällä alkanut liikuttaa selittämättömästä syystä.
Ei tässä laulussa puhuta muuttamisesta vaan kuolemasta. Tätä soitetaan ja lauletaan nykyään paljon hautajaisten muistotilaisuuksissa. Kaunis kappale ja kuvaa kuolevan näkökulmaa lähtemisestä
Mua kuule äiti ja toinen on Konsta Jylhän joululaulu.
Esim. ...köyhän ainut huvitus...
Amazing grace säkkipillillä soitettuna. Ylipäätään kaikki säkkipillillä soitetut kappaleet saa minut liikuttumaan.
Niin kaunis on maa (laulettiin puolisoni hautajaisissa)
Varpunen jouluaamuna (kuuntelen sen kerran vuodessa ja itken aina vuolaasti)
MEMORY
KANSSASI ON NIIN HYVÄ OLLA
VIIMEISELLÄ RANNALLA
"Aina mun pitää siivota aina mun pitää tiskata.."
"En saa mennä koneelle en katsoo telkkarii en saa syödä karkkia en juoda limua en juoda edes alkoholia.."
Cmx : Elokuun kruunu
Tommy 16: Last days of May
Joulupuu on rakennettu
Finlandia
Olen suomalainen
Lintu ja lapsi
In the end
Kaija Koo - viimeinen lento. Itsemurhan tehneen omaisena sanat osuu suoraan sydämeen.