Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Vierailija kirjoitti:
Kari Rydman-Niin Kaunis On Maa.
Sama juttu.
Tämä laulu liittyy aikaan, jolloin paikkakunnallamme tapahtui tragedia, jossa kuoli pieni koululainen.
Koulussa tämä soitettiin silloin aamunavauksessa. Aina kun kuulen tämän, niin muistan tuon ajan.
Suvi Isotalo - Uusi
On niin hienon kuuloinen kappale, että mieleni lentää johonkin toiseen ulottuvuuteen. Niin rauhoittava ja liikuttaa sisältä päin.
Samuli Edelmann: Tähtipölyä
Lainasin siitä mieheni kuolinilmoitukseen tämän:
"Nainen kulkee yksinään,
kantaa miestä sylissään,
uurnan kannen alla tähtipölyä".
Ultra Bran "Minä suojelen sinua kaikelta".
Timo Turunen; Suojelusenkeli https://www.youtube.com/watch?v=VljRvU_tulg
Veteraanin iltahuuto
Evakon laulu
Mun sydämeni tänne jää
Finlandia
One minute you here (Bruce Springsteen)
Million years ago (Adele)
^ Tiesittekö, että tämä tenavatähti on Tarja Turusen veli. (off topic)
Joulun aikaan: Tuikkikaa oi joulun tähtöset.
Lapsuuden muistona: Lehti puusta variseepi, päivä yötä pakenee... ja Tapio Rautavaaran Joka ilta kun lamppu sammuu...
Ja kaikkein itkettävin: Nousee päivä, laskee päivä...
Mä annan sut pois. Tulee aina mieleen kun oon paskalla ja tulee niin haikee olo.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan sut pois. Tulee aina mieleen kun oon paskalla ja tulee niin haikee olo.
🎶Mä oven avaan, en henkeä saa🎶
Sopii hyvin paskalauluksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Putron Olet Puolisoni... vai mikä onkaan nimeltään. En ollut koskaan kuullut sitä alusta, vaan vain jotain kohtia.
Sit kuulin sen alusta, sehän kuolee alussa se toinen niistä. Alkoi itkettää lenkillä ihan hirveesti. Todella kaunis, hienot lyriikat. Taideteos.
Kyllä. Muistan ikuisesti sen hetken kun kuulin biisin ekaa kertaa. Nyyhkin voimalla.
Sama. Tuli autoradiosta, muistan kohdan missä olin, meinasin purskahtaa itkuun. Autossa on niin lähellä sitä musiikkia (hyvät stereot lie) että vaikuttaa fiiliksiin vahvasti yksin ollessa.
Toinenkin Samulin biisi on liikuttanut eka kuulemalta: Matkamuistot
All by myself ja Can't help falling in love
Juha Tapio - Kelpaat kelle vaan
Sori jos oli jo aiemmin, mut silti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Rydman-Niin Kaunis On Maa.
Sama juttu.
Tämä laulu liittyy aikaan, jolloin paikkakunnallamme tapahtui tragedia, jossa kuoli pieni koululainen.
Koulussa tämä soitettiin silloin aamunavauksessa. Aina kun kuulen tämän, niin muistan tuon ajan.
Samoin. Mun luokalla oli muinoin sydänsairas tyttö. Tulimme kaverini kanssa kerran myöhässä kouluun ja naurumme vaihtui itkuksi kun tuo soi aamunavauksessa ja kuulimme, että tyttö oli kuollut... Rest in peace Sanna, oli ilo tuntea
Evakon laulu