Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
En oo kyllä eläissäni liikuttunut yhdestäkään kappaleesta. Vai mitä liikuttuminen tarkottaa? Pitääkö kyynel valua
Evakon laulu, vaikka suvussani ei ole evakkoja.
On muitakin lauluja.
Adagio. Il Divon esittämänä etenkin.
Esim. viime perjantaina kuultuani Chisun uuden biisin Mun kulta. Laulu liikutti syvästi sieluani.
Se Putron Olet Puolisoni... vai mikä onkaan nimeltään. En ollut koskaan kuullut sitä alusta, vaan vain jotain kohtia.
Sit kuulin sen alusta, sehän kuolee alussa se toinen niistä. Alkoi itkettää lenkillä ihan hirveesti. Todella kaunis, hienot lyriikat. Taideteos.
Äitienpäivälauluista Orvokkeja äidille. Äiti piti orvokeista, mutta tuo laulu oli hänestä kauhea, koska laulun äiti on sokea. Äitienpäivänä se laulu kuitenkin muistui mieleeni ja tuli ikävä menneitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä eläissäni liikuttunut yhdestäkään kappaleesta. Vai mitä liikuttuminen tarkottaa? Pitääkö kyynel valua
Koskettaa, herättää tietynlaisia tunteita, haikeutta, ehkä kaipausta.. onnea tai surua... etkö tosiaan tiedä, mitä on olla liikuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Se Putron Olet Puolisoni... vai mikä onkaan nimeltään. En ollut koskaan kuullut sitä alusta, vaan vain jotain kohtia.
Sit kuulin sen alusta, sehän kuolee alussa se toinen niistä. Alkoi itkettää lenkillä ihan hirveesti. Todella kaunis, hienot lyriikat. Taideteos.
Kyllä. Muistan ikuisesti sen hetken kun kuulin biisin ekaa kertaa. Nyyhkin voimalla.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt
Liikuttavan kauniit sanat, itken aina kun kuulen tän kappaleen tai jos luen laulun sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskettaa, herättää tietynlaisia tunteita, haikeutta, ehkä kaipausta.. onnea tai surua... etkö tosiaan tiedä, mitä on olla liikuttunut?
Kuulostaa joltai homojen hommalta xd
Eivaan, kyllä minä ehkä joskus hieman liikutun, en vaan musiikista. Musiikki ylensä herättää positiivisia tunnelmia.
Kari Rydman-Niin Kaunis On Maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivaan, kyllä minä ehkä joskus hieman liikutun, en vaan musiikista. Musiikki ylensä herättää positiivisia tunnelmia.
Voihan sitä liikuttua positiivisestikin. Kun pieni lapsi tuo ensimmäistä kertaa piirrustuksen johon on kirjoittanut itse "äiti" tai "isi".
Kun mummo tai pappa kaivaa vapisevin käsin jostain kaappien kätköstä jonkun "aarteen", jonka yhdessä löysitte kymmeniä vuosia sitten? Kiven tai simpukan...
Jne.
Monet ketjussa aiemmin mainitut koskettavat syvästi, mutta tällä hetkellä tämä.
Slava Ukraini!
Evakon laulu 😭
Ehkä täällä jo mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain asiasta liikuttuminen sisältää myös positiiviset tunteet
Jamalan 1944 finaaliesitys, vielä voimakkaammin nyt Ukrainan tilanteen takia. Ihan sydämestä ottaa.😓
Multa tulee aina itku kun tätä kuuntelen. Niinkuin nytkin.
Veteraanin iltahuuto. Aina.