Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Irina Milan: Missä olit silloin. Hieno tulkinta.
Onko appiukossa enää mitään hyvää katsottavaa`?
Esko Rahkonen. Kukan muistolle.
On my own, Lea Salonga, Les Misérables.
Vierailija kirjoitti:
Onko appiukossa enää mitään hyvää katsottavaa`?
Krääh, väärä ketju! Ei tosiaan saa mikään tuollainen laulu minua aina liikuttumaan!
Nocturne. Eino Leinon kauniit sanat.
Viitaten Piian Laulujen maa. Itken joka kerta. Tiedän, ettei moni ole edes kuullut.
Who wants to live forever? Freddie Mercuryn laulamana. Hänen traaginen kuolemansa ja parantumaton sairaus tuovat omia tunnelmiaan siihen.
Suvivirsi. Ihan joka kerta itken. Lasten kesäloma alkaa ja muistan omasta lapsuudestani sen huikean vapauden fiiliksen.
Mikko Alatalon Suojelusenkeli
Vierailija kirjoitti:
Aknestik – Miljoona tähteä
Oon, äiti, pieni lintu vain
😭😭
Minulla myös tuo Oon äiti pieni lintu vain. Jouduin synnyttämään oman lapseni kuolleena, hän kuoli siis kohtuun. Kuulin pian sen jälkeen tuon laulun ja joka kerta se muistuttaa minun pienestä linnustani. Minun poikani oli silloin 4 v. ja tykkäsi kuunnella levyä, jossa se oli. Ja joka kerta minä itkin.
Virret. Oikeastaan kaikki virret. Erityisesti päivä vain ja hetki kerrallansa. Äitini oli ahkera käymään kirkossa ja hän hyräili monesti virsiä kotona. Kun hän sairastui vakavasti 6 vuotta sitten, hän alkoi kuunnella virsiä ja sai siitä voimaa kipujen keskellä. Päivä vain ja hetki kerrallansa oli sellainen, jota hän halusi kuulla vielä viimeisinä elinpäivinään 4 vuotta sitten. Niin se oli: mentiin päivä vain ja hetki kerrallaan kohti loppua. En pysty kuuntelemaan mitään virsiä, koska alkaa itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Virret. Oikeastaan kaikki virret. Erityisesti päivä vain ja hetki kerrallansa. Äitini oli ahkera käymään kirkossa ja hän hyräili monesti virsiä kotona. Kun hän sairastui vakavasti 6 vuotta sitten, hän alkoi kuunnella virsiä ja sai siitä voimaa kipujen keskellä. Päivä vain ja hetki kerrallansa oli sellainen, jota hän halusi kuulla vielä viimeisinä elinpäivinään 4 vuotta sitten. Niin se oli: mentiin päivä vain ja hetki kerrallaan kohti loppua. En pysty kuuntelemaan mitään virsiä, koska alkaa itkettää.
❤️❤️
Fix you
Coldplay
😭😭😭😭😭😭