Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Tää on niin kaunis, että itkettää.
Leffamusiikki Cherbourgin sateenvarjot. Vaikka ei ranskaa ymmärtäisikään niin musiikki on niin pakahduttavan surumielustä, että en voi itkemättä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Katri Helena: Mun sydämeni tänne jää.
Ei liity mitään muistoja tähän eikä sellaista, että olisi muuttanut itse pois jostain rakkaasta paikasta. On vaan aikuisiällä alkanut liikuttaa selittämättömästä syystä.
Mulla sama juttu,ei mitään varsinaista syytä että koskettaisi mutta silti liikutun joka kerta ja silmät kostuu. Jopa siitä asunto mainoksesta.
Jannika B:n versio Klamydian pyyntö kappaleesta on uusin joka lähes itkettää joka kerta kun sen kuulee.
Nyt kun Pave on kuollut niin mieleen tulee Elämän nälkä. On kyllä hieno sävellys, en ole jaksanut tarkistaa onko Pave itse säveltänyt.
Jaques Brelin Amsterdam.
Miliza Korjusin Warum.
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoitin;mun on pakko päästä pois,hetken tie on kevyt,maailma on sun,nämä ekana tuli mieleen. sitten Uniklubin näitten tähtien alla. Vielä vanhemmista kappaleista mm.Lea Lavenin Tumma nainen,Niin,Hän mennyt on.
Teharien Maailma on sun on Suomen rock-historian helmi, varmaan siellä top kolmosessa..niin kaunis musiikki ja sanat. Haikeus, nuoruus, melankolisuus, Oton ääni...
Eikö heillä pitänyt olla monta keikkaa kesällä? Korona taisi peruuttaa.
Lupaan olla, nopsajalka. Jättiläinen, pyhimys. Lumottu, Stella.
Liittyy vahvasti nuoruuteen, J.Karjalainen: Hän
Sielun Veljet- Rakkaudesta.
Nazareth- Love Hurts.
Nuo toimii aina ja vie melankoliseen tilaan.
Evakon laulu. Isovanhemmat ja isä olivat evakoita.