Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Liisa Tavi Jäähyväiset aseille tekee niin voimakkaan tunnemyrskyn että ulisen kuin pikkuvauva. Kuuntelen ehkä kerran puolessa vuodessa :D Sekoitus surua ja sellaista ihmetystä laulun kauneudesta ja esittäjän paatoksesta ja taitavuudesta
Näin joulun alla. Jussi Björling, heliga natt
Kim Lönnholm - Minä olen muistanut
John Barrowmanin versio O Holy Night. Aina vedet tulevat silmiini kohdassa "Fall on your knees, oh, hear the Angels' voices", on koskettavaa, vaikka ateisti olenkin. Kaunein kuulemani versio kyseisestä joululaulusta.
Juha Tapion "Kaksi vanhaa puuta". En pysty kuuntelemaan loppuun ilman, että hanat aukeavat.
Zedu De Luca - Minä Muistan Sinut Aina
Veteraanin iltahuuto. Liikutta aina.
Vierailija kirjoitti:
Mecano - Hijo de la Luna
Kiitos muuten kun linkitit. Mulla kun ollut tämä kappale hakusessa. Muistellut vaan mikä se oli se kappale minkä nimessä on Luna, mutta enempää en muistanut. Ei osannut Youtubekaan auttaa hakusanalla luna song. :) Mielestäni mystinen kappale, mutta itselle ei niin liikuttava.
Sirkka-Liisa Sassin laulu Toive kaikille sama. Kuoroharjoituksissa joudun nieleskelemään jo toisessa säkeistössä. Tässä Jorma Uotisen versio:
Jean-Jacques Goldman: Comme toi
Vierailija kirjoitti:
Liisa Tavi Jäähyväiset aseille tekee niin voimakkaan tunnemyrskyn että ulisen kuin pikkuvauva. Kuuntelen ehkä kerran puolessa vuodessa :D Sekoitus surua ja sellaista ihmetystä laulun kauneudesta ja esittäjän paatoksesta ja taitavuudesta
Voi herranjestas, mikä muistojen ja tunteiden hyökyaalto tuli tuota katsoessa! Kiitos!
Olin vuonna 1984 21 v ja niin nuori, idealistinen ja odotin tulevaisuutta ja olin huolissani kylmästä sodasta ym.
Nyt kuuntelen tätä aivan kyynelissä. Itse kapoale, spvitus, laulaja ja ikävö nuoruuttani...
Avain - Punainen tiili.
Iho menee joka ikinen kerta kananlihalle. Ikävä kyllä en jostain syystä pysty linkittämään, mutta youtubesta löytyy. Varsinkin näin itsenäisyyspäivä osuu ja uppoo :)