Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Tämä on aivan ihastuttava!
Suvi Teräsniska - Avaruus
Haloo Helsinki! & Cantores Minores
- Joulun kanssas jaan
Johanna Kurkela-Prinsessalle
Tämä sai aina ennen itkemään. Kun ystävän pieni tytär kuoli syöpään jokunen vuosi sitten niin en ole voinut edes kuunnella koko kappaletta.
Tommi Läntinen
Syvälle sydämeen sattuu :(
Konsta Jylhän joululaulu. Sanat: Äidin haudalle.... En halua edes kuulla sitä laulua. Ihan kauhean ahdistava.
Vierailija kirjoitti:
Kaseva - Meeri
Kiitos.
Silmät kostuu aina. Surullisimmat sanat mitä olen kuullut. Silti pakko kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapion Ohikiitävää:
Kauniin haikea sävellys ja sanoitus, joka tuo vieläkin mieleen kaipaavat muistot suuresta rakkaudestani, jota en kuitenkaan saanut koskaan omakseni :´(
Minä taas sain ja juuri tämän laulun rohkaisemana. Myöhemmin tuli ero ja maailmanloppu, mutta lapset sentään jäivät. Näin vuosien jälkeen voin jo sanoa olevani onnellinen, vaikken ole onnistunut enää löytämään naista jota rakastaisin tosi ihanista tuttavuuksista huolimatta. Onnellisimmillani olenkin lasteni kanssa kolmistaan.
Pelätä ei saa, jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa...
Vera Lynn We´ll meet again
Laulu edesmenneelle miehelleni 45 yhteisen vuoden jälkeen.
Calum Scottin versio biisistä Dancing on my own. Laulan itse tätä aika paljon ja liikuttaa aina. Jotenkin se ulkopuolisuuden ja ikävän tunne on tässä kappaleessa niin raastavaa ja koskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vera Lynn We´ll meet again
Laulu edesmenneelle miehelleni 45 yhteisen vuoden jälkeen.
Minä rupesin itkemään jo nyt kun luin tämän kommentin '-( voimia suruusi! Tuttu kappale myös minulle, joka olen ollut vasta 23 vuotta mieheni kanssa.
Conway Twitty: The Rose
(Ja kuulin sen True Detective -sarjan toisella kaudella)
Luonto tärkeä itselle, saa unohtamaan myös naishuolet.
M38
Paula Vesalan Sinuun minä jään.
Äideistä parhain. Sen jälkeen kun oma äitini kuoli.
Nykyään kuuntelen radiosta vain idioottiräppiä, örinäheviä, mainoksia ja säätiedotuksia. Kaikki muu itkettää.