Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Tämän tahdissa olen tunnelmoinut jo vuosia
ja aina vain aiheuttaa silmien kostumisen.
Laura Voutilainen - Monta monta
Karvakuonot: Ole mulle kaveri.
Miten tärkeää ystävyys on ja ystävän kaipuu voi olla niin suuri. Kaikilla ei ole ystäviä 😭
Maustetyttöjen Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään.
Tämä ollut viime aikojen nyyhkybiisini. Herkisti jo ensi kuulemalta kun livenäkin kuulin sen heiltä viime syksynä.
Viime yönä kappale soi vielä uneni taustalla ja vedet silmissä herättiin. Osuu mulla hyvin arkaan kohtaan.
Bella Ciao (kaikki sata versiota)
Vierailija kirjoitti:
Maustetyttöjen Jos mulla ei ois sua, mulla ei ois mitään.
Tämä ollut viime aikojen nyyhkybiisini. Herkisti jo ensi kuulemalta kun livenäkin kuulin sen heiltä viime syksynä.
Viime yönä kappale soi vielä uneni taustalla ja vedet silmissä herättiin. Osuu mulla hyvin arkaan kohtaan.
Siis mulla on tää sama. Oli viimeisiä päiviä ennen kuin korona muutti kaiken, ja ajoin lapseni kanssa uimahalliin, tämä tuli radiosta. Kuulin ekaa kertaa ja tykkäsin, rallateltiin mukana, aurinko paistoi, alkukevään toiveikasta tuntua.
Sitten korona tuli ja muutti niin paljon. Olin niin onnellinen perheestäni ja itkin pelkoa ja huolta, menetyksiä. Kuuntelin tätä, lauloin ja itkin.
Meinasin jo aiemmin kirjoittaa tämän tähän ketjuun,mutta se en pystynyt, oli niin henkilökohtainen asia. Mutta kirjoitinpa sittenkin 😊
Mikko Alatalo - Suojelusenkeli
Laura Närhen Mä annan sut pois
Eppu Normaalin Kaikki häipyy, on vain nyt.
Seurustelun alkuaikoina selvisi, että tämä on mieheni herkistelykappale. Tilanne jossa tämä selvisi oli kaikin tavoin herkkä ja kaunis. Olen päättänyt, että jos joskus mennään naimisiin niin tämä esitetään häissä jollakin tavalla, yllätyksenä miehelle.
Niin kaunista musiikkia sitä aikoinaan tehtiin,.Pistää kaiho mieliseksi kun muistelee noita nuoruuden vuosia
Irwin Goodmanin Haistakaa paska koko valtiovalta.
Paula Vesalan Ruotsin euroviisut.
Erin: Sinä olet minun
Kent: 747
PMMP: Hyvin hiljaa
Kari Rydman: Niin kaunis on maa
Pariisin kevät: Kesäyö
Laura Närhi: Sä annat mut pois
Samuli Edelmann: Tähtipölyä
Chisu: Yksinäisen keijun tarina
PMMP: Salla tahtoo siivet
Aerosmith: Dream on
Vesala: Tulkoon mitä vaan
Itku tuli jo kirjoittaessa
Jyri Sariolan Suomenmaa Juha Poikelan esittämänä
Liittyy aikaan, jolloin elämässä oli vaikeaa.
Muistot tulvivat vieläkin hyvin vahvoina.
Paula Koivuniemi - Kaiken antanut