Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä tehty suomenkielistä versiota? Tutunkuuloinen melodia.
Eli tarkoitin tätä
Usado kirjoitti:
Anna-Lena Löfgren - Lyckliga Gatan (1967), upea viikinkimäinen ääntämys
Oj Lena 1986-1991 🍸💐
Kukaan ei koskaan - Vesterinen yhtyeineen
Vierailija kirjoitti:
Missä muruseni on, Veteraanien iltahuuto, Kehtolaulu, Finlandia, Karjalaisten maakuntalaulu, Evakonlaulu...
Olet varmaan noin 70-vuotias nainen ja asut Lappeenrannassa? Muutama liikuttava tuossakin, mutta Missä muruseni on laulu tuo liikaa ahdistusta niiltä ajoilta kun olin masentunut ja pelkäsin menettäväni ystäväni.
Gabriel Kivivuori Sereno, Italian yössä.
Tämä on liian omakohtainen esitys ja etenkin tulkinta, näin rikki menin aikanaan, ja se jätti pysyvät jäljet, suojauduin uudelta hylkäämiseltä.
Hymni rakkaudelle on ihana laulu, sekä ranskaksi että suomeksi. Kyyneleet nousee silmiin.
Taivaan kartta (onkohan se Anne Mattilan biisi?)
Suojelusenkeli Suvi Teräsniskan versio.
Nuo ainakin. Ihan takuuvarmat itkettäjät, ei tarvitse sipulia kuoria.
Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää (ja tämän kun vielä kuulee lapsen esittämänä, niin kyllä nousee kyyneleet silmiin).
Timo Rautiainen ja niskalaukaus - Lumessakahlaajat
Europen Angels with broken hearts.
Aki Sirkesalo & Lena Nilsson: Mysteriet
Vesterinen: Kiljut riemusta
Lionel Richie: Hello (Is it me you're looking for? Olen, olen. Älä etsi enää, tässä olen... nuori rakkaus 1984)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muruseni on, Veteraanien iltahuuto, Kehtolaulu, Finlandia, Karjalaisten maakuntalaulu, Evakonlaulu...
Olet varmaan noin 70-vuotias nainen ja asut Lappeenrannassa? Muutama liikuttava tuossakin, mutta Missä muruseni on laulu tuo liikaa ahdistusta niiltä ajoilta kun olin masentunut ja pelkäsin menettäväni ystäväni.
60+ ja Päijät-Häme
Äitimme kuollessa soi Muruseni usein
Hebrealaisten vankien kuoro Verdin oopperasta Nabucco ja Veteraanien iltahuuto.
Geog Ottsin muuttuuko ihminen.