Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Kajn Bara bada bastu, tekee heti mieli tanssia sen tahdissa. Huippu biisi.
Aina mun pitää siivota..aina mun pitää tiskata..aina mun pitää..aina mun pitää..
Missä muruseni on, Veteraanien iltahuuto, Kehtolaulu, Finlandia, Karjalaisten maakuntalaulu, Evakonlaulu...
Kuningas Erik. Peltoniemen Hindriikan surumarssi ja monet hienot vanhat balladit.
Veteraanin lltahuuto tänään muistui mieleen mikä hirveä vääryys tapahtuikaan kun Viipuria pommitettiin Venäjältä. Siellä kuoli ahneuden varastamisen takia lapsia vain että pääset varastamaan taloja ja maata. Minä uskon että luoja kostaa talo talosta vielä. Kuin Ukrainassa. Lapsi lapsesta. Mooses karmaa. Suomalaisilla oli oikeus puolustautua siitä ei ole epäilystäkään. Mutta ne jotka on tehnyt pahaa Jeesuksen omille kristityille , he ovat helvetissä ! Heidän sielut . Kadotetut. Kyseessä on oikea LUOJA JUMALA KUN KRISTITTYYN KOSKET. JA KOSKIT.
Kuulkaa suomalaiset kuin jopa suuri osa saksalaisista virolaisista oli 2 maailman sodan uhreja niin Jeesuksen omia kristittyjä. Se on antimessias kun kristittyjä tappaatavaraa ryöstää. 666. Juudas. Kieltäjäpettäjä. Varas ja saatananluonne on varas.
Evakon laulu - Niin hemmetin surullinen
M43
Vakooja venäläisiä nämä näyttelijät jotka kulkee koteihin vakoojina medioista TV ohjelmia muka !!! Ilmaista ruokaa käyttävät ja vakoilevat.
Varkaille se varastettu on tuhoonvihittyä Mooses laki. Jos varastat rikot koko lain. Nyt meillä soi SOI KUNNIAKSI LUOJAN VIRSI KIITOKSEN TUON KAIKEN HYVÄN SUOJAN JA LUOJAN AINAISEN. HÄN ISÄ RAKKAHASTI AIN VAALII LUOTUJAAN JA KAIKEN TAITAVASTI HÄN OHJAA TUOLTA TAIVAASTA. AMEN .
Samuli Putron Olet puolisoni nyt.
Olis vaikka kuinka paljon mutta sanotaan vaikka Scorpionsin Send me an Angel.
Pekka Streng Sisältäni portin löysin. M36
Vierailija kirjoitti:
Oi, kallis Suomenmaa; Finlandia; Suomalainen rukous.
Tulee mieleen, löytyykö esim. ruotsalaisilta mitään vastaavaa.
Oi, kallis Suomenmaa; Finlandia; Suomalainen rukous.