Mies auttaa lastenhoidossa
Miten paljon miehen ne auttaa lastenhoidossa? Minulla ei koskaan omaa aikaa, jotta mies vahtii lasta on minun ilmoiteytava ajoissa menoistani, mieluiten viikkoa aikasemmin ja kysyä milloin miehellä sopii. Itse hän vaan häipyy joskus ilmoittamattakin omiin menoihin. Lisäksi jättää minulle huilehdittavaksi yhteisen lasten lisäksi lapsipuoleni.
Kommentit (29)
En ymmärrä miten lapsilla voi edes olla tuollaisia kelvottomia isiä. Saati naisilla tuollaisia miehiä kuten aplla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olettanut alusta asti että hoidan myös lapsipuolen jopa silloin kun olin viimeisillään raskaana. Jopa tyõmatkojen ajan. Vaikka lapselle myös oma äiti, joka tekee osa aikaista
Ap
Ja tuollaisen miehen kanssa teit lapsen :Då
Mä tein lapsen vaikka mies kuoli, kun olin kolmannella kuulla
En oo koskaan katunut :)
Luulen, että aika moni nainen (ja varmasti, ainakin osa miehistä, jos se olisi mahdollista) tekisi mieluummin yksin lapsia tai vaikka vain yhden lapsen kuin saisi lapsia -paremman termin puuttuessa- mies vauvan kanssa.
Ei ole ollenkaan tavatonta, että joukosta saattaa löytyä nainen, joka saa osakseen sympatiaa ja myötätuntoa, jos tai kun hän kertoo, että hän haluaa saada lapsen mutta ei ole lainkaan vakuuttunut ja varma, että haluaisiko ketään miestä sotkemaan ja pilaamaan koko juttua jakamalla tämän haaveen ja unelman hänen (miehen) kanssa yhdessä; kun kaikki saattaisi olla ni-in paljon ihananpmaa ihan vain lapsen kanssa kahden.
Sen sijaan, jos miehenä menet sanomaan samalla tavoin julkisesti ääneen, niin saatat saada aikaan vähintään vaivautuneen hiljaisuuden ja kulmien kohoamista; melkein kuin sanosit jotain rikollista ja siten tuomittavaa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olettanut alusta asti että hoidan myös lapsipuolen jopa silloin kun olin viimeisillään raskaana. Jopa tyõmatkojen ajan. Vaikka lapselle myös oma äiti, joka tekee osa aikaista
Ap
Miehen kanssa joka hoidatti toisen liiton lapsensa sinulla?
Mieheni yrittää välillä luistaa tilanteista ja jättää ne minun ratkottavaksi. Vaan enpäs suostukaan siihen. Eilenkin yritti lähteä menemään, kun tulin suihkusta ja lapset olivat kiukkuisia ja väsyneitä. Vaan enpäs ottanutkaan ohjia, vaan painuin makkariin ja laitoin oven kiinni. Hyvin sai mieskin hoidettua lasten iltapuuhat.
Vierailija kirjoitti:
Toivosin itse olevani, joskus vielä samassa asemassa kuin veljeni. - Hänellä on vaimonsa kanssa yhteisiä lapsia, joista huolehtivat ja kasvattavat (jne) yhdessä. - Ei veljeni ole vaimonsa (lapsiensa äidin), mikään (huolto-)apulainen, vaan aikuinen mies, joka suunnilleen yhtä paljon osallistuu lapsien hoitoon ja heistä huolehtimiseen. Kun sanon suunnilleen tarkoitan sitä, että välillä veljeni huolehtii lapsista enemmän välillä hänen vaimonsa. Sanalla sanoen voisi puhua yhteiselosta lapsien rinnalla. Kyse ei heillä ole mistään nolla- summa pelistä, missä tarkasti seurattaisiin ja vahdittaisiin, ettei vaan jompi kumpi vanhemmista tekisi välillä enemmän (tai vähemmän) kuin toinen. Koska elävät ns. ruuhavuosiaan, niin kumpikin heistä tiedostaa, että aina välillä toisen täytyy joustaa mutta siitä ei luultavsti tulisi mitään, jos vain toinen joustaisi ja kuinka todennäköisesti menisi liian haastvaksi, jos kaiken pitäsi mennä jatkuvasti fifti-fifti.
Sinkkumies
Miksi sä haluaisit olla yhtä taukki kuin ilmeisesti vajaa-älyinen veljesi? - Jos veljesi olisi alffa se tajuais ämmänsä hoitaa skidit ja tois vain fyffee kotiin. Se on paljo parempi malli lapsille ku leikkii tasa-arvosta suhetta. Vai kuin monen mis muka oikeesti imuroi tai pesee pyykkii. Haloo! Joo varmaa osaa laittaa ruokaaki niin ku lämmittää mkrossa itelleen pitzaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehen kanssa joka hoidatti toisen liiton lapsensa sinulla?
No mitä sä sieltä luit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luulen, että aika moni nainen (ja varmasti, ainakin osa miehistä, jos se olisi mahdollista) tekisi mieluummin yksin lapsia tai vaikka vain yhden lapsen kuin saisi lapsia -paremman termin puuttuessa- mies vauvan kanssa.
Ei ole ollenkaan tavatonta, että joukosta saattaa löytyä nainen, joka saa osakseen sympatiaa ja myötätuntoa, jos tai kun hän kertoo, että hän haluaa saada lapsen mutta ei ole lainkaan vakuuttunut ja varma, että haluaisiko ketään miestä sotkemaan ja pilaamaan koko juttua jakamalla tämän haaveen ja unelman hänen (miehen) kanssa yhdessä; kun kaikki saattaisi olla ni-in paljon ihananpmaa ihan vain lapsen kanssa kahden.
Sen sijaan, jos miehenä menet sanomaan samalla tavoin julkisesti ääneen, niin saatat saada aikaan vähintään vaivautuneen hiljaisuuden ja kulmien kohoamista; melkein kuin sanosit jotain rikollista ja siten tuomittavaa.
Sinkkumies
Olet kyllä oikeassa siinä, että olen aivan varma siitä, että minulla on ollut näin paljon parempi, kuin, että olisin ollut liitossa ihmisen kanssa joka on mitään aikaan saamaton luuseri. Sellainen jonka kanssa syntyy vain eripuraa josta lapsi kärsii ( kirjoitin kolme kertaa järsii :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinkkumies
Mies nyt vain tarvitsee sitä naista muuhunkin kuin vain yhteen lemmenhetkeen saadakseen lapsen... Ainakin niin kauan kunnes keinokohtuja on olemassa. Nainen ei tarvitse huonoa miestä positiivisen raskaustestin jälkeen mihinkään. Näin se vain menee.
Teillä on selvästi mietitty hyvin juuri molempien jaksamista.Mukava lukea myös tällaisia positiiviisia kommentteja.