Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapseni kaveri ei kiitä tarjoamastani kyydistä,

Vierailija
24.01.2020 |

en kuskaa häntä enää koskaan minnekään. Olen huomannut urheiluharrastuksessa että okt-alueen perheiden lapset osaavat aina kiittää, lähiön puolelta tuleva porukka ei. Toiset tajuaa kasvattaa lapsena, toiset ei.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee, elämä on 😬

Vierailija
2/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Muistan itse että olin lapsena ihan kertakaikkiaan niin ujo, etten uskaltanut/kehdannut kiittää kyydistä vaikka kotona oli käsketty niin tekemään. Hävettää vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla rankka elämä.

Vierailija
4/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloissa asuu räkänokkakakaroita joilla ei ole käytöstapoja. OKTssa asuu vain kauniita ja hyväkäytöksisiä kullannuppuja.

Vierailija
5/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sun lapsen kaveri onkin ujo ettei uskalla sanoa kiitosta?

Vierailija
6/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, Ei ole lapsen vika jos häntä ei ole opetettu sanomaan kiitos.

B, Lapsi saattaa olla ujo ja arka.

C, Se on lapsi. Se saattaa innoissaan unohtaa.

Vierailija
7/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin ujo ettei uskalla, menköön bussilla. Omat lapseni ovat kohteliaita. Ujous ei ole syy olla töykeä.

Ap

Vierailija
8/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Muistan itse että olin lapsena ihan kertakaikkiaan niin ujo, etten uskaltanut/kehdannut kiittää kyydistä vaikka kotona oli käsketty niin tekemään. Hävettää vieläkin.

Sinulla on syytäkin hävetä, törkeää käytöstä.

Vierailija
9/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Itse huudan kovaan ääneen ole hyvä kyydistä jos sattuu oleen sellainen lapsukainen kyydittävänä joka ei tajua kiitellä.

Vierailija
10/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin päin se usein menee. Lellipennut ovat kiusaajia. Huonoista oloista tulevat yrittävät rämpiä ylös henkensä kaupalla.

Vierailija
11/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin se usein menee. Lellipennut ovat kiusaajia. Huonoista oloista tulevat yrittävät rämpiä ylös henkensä kaupalla.

No se että perhe asuu omakotitalossa ja kasvattaa lapsistaan yhteiskuntakelpoisia, ei tee lapsista lellipentuja. Se, että asuu lähiössä ei tarkoita huonoja oloja.

Mun yläasteella todellakin kiusaajat oli huono-osaisia. Osa linnassa nykyään. Kamalia tyyppejä. En muista kenenkään tavallisen normaalin hyvin kasvatetun lapsen kiusanneen, ala-asteen porukka kävi pientaloalueen koulua. Lähiösankarit jotka kasvoi huonoissa perheissä, sitten yläasteella kiusasivat paljon.

Vierailija
12/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin ujo ettei uskalla, menköön bussilla. Omat lapseni ovat kohteliaita. Ujous ei ole syy olla töykeä.

Ap

Eli tää oli taas porvoolainen. Mistä v*tusta sä näitä keksit? Ootko joku hermiitti jolla ei ole muuta elämää kuin kirjoittaa bullshittiä av"lle?

Vierailija
13/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin lapsena niin ujo että en uskaltanut sanoa edes kiitos.

Vierailija
14/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

*itun dorka. Ujous ei ole töykeyttä. Ei kaikki ole suurisuisia öykkäreitä.

Vierailija
15/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

*itun dorka. Ujous ei ole töykeyttä. Ei kaikki ole suurisuisia öykkäreitä.

Se ettei käyttäydy kohteliaasti on töykeää. Pidätkö tosiaan kauniisti kiittämistä suurisuisen öykkärin käytöksenä?

Ujot vetoaa kaikessa tuohon ujouteen. Ei se ole syy olla kiittämättä. Sitten ei ota kyytiä/lahjaa mitään muutakaan vastaan jos on siihen liian ujo. Ymmärrän että esitelmän pitäminen luokan edessä on ujolle vaikeaa mutta kiitoksen saa jokainen jolla on käytöstapoja, suustaan ulos. Näin se nyt vaan on. Kohteliaat ihmiset kiittää, muut ovat kaikki töykeitä ja huonokäytöksisiä.

Vierailija
16/16 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä kaikkein henkisesti julmin kiusaaja oli opettajan lapsi ja asui omakotitalossa. (Niin minäkin, niin ei nokkelasti tarvi tätä nyt kateudeksi vetää).

Toinen omakotitalossa kasvanut puukotti toista teiniä, yksi "kiltti" tyttö piti kunnon h*umebileitä vanhempiensa OMAkotitalossa. Hmm ja mikäs olikaan sen seinäjoen t*ppajateinin asumismuoto..?

Lähiössä asujista on tullut mm. lakimiehiä, lääkäreitä, opettajia, jne jne. 

Hienosti kyllä leimataan vanhempien mukaan jo pienet lapset, koko ikä sitten saa yrittää pyristellä eroon näistä nirppanokkien asettamista ennakkoluuloista. 

Mekin asutaan kerrostalossa, koska kumpaakaan meistä ei miehen kanssa kiinnosta lumityöt, pihatyöt, jatkuva remppaaminen ja säätäminen. Mutta vissiin pitää harkita muuttoa kouluiässä viimeistään, jos nirppanokat tällä tavalla luokittelee ja pistää lapset tiukkoihin laatikoihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi