Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää ruma puoliso

Svens
24.01.2020 |

En kestä enää katsella. Enkä kuunnella ainaista luulosairasta valitusta että hänellä varmaan on 10 kamalaa tautia kun on kaikenlaista oiretta. Ruokavouhotuksia tulee, viikon päästä ne jo "tappaa". Ei pysty oikasemaan pihan kautta vaan kiertää kilometrin päästä kun kerran kaatui siellä jäällä, jota ei nyt enää ole ollut viikkoihin helvetti soikoon. Avioliittovuosia lähemmäs 10 alkaa olemaan mutta ei saatana, että voi olla niin että se on kaikista rumin naama mitä maa päällään kantaa. Se ei oo töissä mutta on ihan jumalattoman kiireinen kun puhelin vie niin paljon aikaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sinä vaikutat niin kivalta ja mukavalta ihmiseltä. Vähän vastapainoa.

Vierailija
2/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mieheen. Miehet ei ulise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos kuullut sanonnan: vakka kantensa valitsee?

Vierailija
4/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä.

Vierailija
5/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tunnutte olevan match made in heaven ❤

Vierailija
6/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä valitat....tee jotain asialle.Sano suoraa että muutosta tarvitaan tai lähde.Ei tarvitse uhriutua.

Vierailija
7/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herran tähden, kuka käski mennä naimisiin maailman rumimman naaman omistavan naisen kanssa? Tuskin siellä oli naisen isäpappa halulikon kanssa sinua alttarille saattelemassa. Itse valitsit, jos nyt kadut, niin eroa hyvä mies - ei se vaimo vauva-palstalla valittamalla kauniimmaksi muutu.

Vierailija
8/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut, koska ei kiinnosta ap: n ongelmat, mutta rumuudesta sen verran ettei sitä tarvitse sietää lähipiirissään. Itse olen karsinut rumilukset ja snorlaxit pois ystäväpiiristä ja se parantaa kyllä elämänlaatua. Suosittelen.

Vierailija
9/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ammattivalittajan mieskin eksynyt palstalle?

Vierailija
10/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi on vain masentunut. Oma meni lääkärille ja palasi lääkityksellä takaisin. Nykyään istuu suu auki kuolaa valuen, seiniä tuijotellen hiljaa.

Ei enää valita ja on paljon mietteissään. Jotenkin syvällinen nainen.

Reseptihän oli mirtzapin.

Seksielämässä ei ollut ongelmia. Ainoastaan ettei haluttanut. Ei nykyäänkään haluta, mutta on passiivinen ja ohjailtavissa oleva. Tykkää jos toinen tykkää ja uhrautuu parisuhteen vuoksi.

Vierailija
11/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettet vaan enaa rakasta puolisoasi. Kun rakkaus loppuu, puolisostakin tulee ruma, olipa tama (ollut) miten kaunis hyvansa. 

Vierailija
12/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä.

Ei niin. Tiukkaan nahkaan ja farkkuihin sonnustautuneet sonnit vain murisee ja irvistelee viiksien alta valkosia kiiltäviä hampaitaan. Notkauttaa seksikkäästi selkäänsä ja puree omaa alahuultaan.

Vierailija
13/13 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Sillä siitä rumasta pääsee. Jos olet itse jotakuin ok näköinen niin ainakin pk-seudulla sinulla on valinnanvaraa hyvännäköisistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi