Join juuri ison lasillisen sitruuna-suolavettä
Noin sinne meni viimeinen kulaus.
Tekee niin hyvää, juothan sinäkin.
Kommentit (57)
Ite kans otin oppia huippu-urheilijalta.
Join kaksi kupillista mustaa kahvia.
Minä myös!
Tai siis, melkein myös. Join appelsiini-sokerivettä.
No, jokainen saa juoda mitä haluaa. Itse join kahvia ja tuoremehua.
Täällä perheelle valmiina isot lasilliset!!!!!
When life gives you lemons, add salt.
Harmi kun Martina poisti hyvän ohjeen.
Oottehan muistanut taas nauttia huippuvalmentajan ohjeen mukaan?
Rattijuoppo antoi vaan hyvän Tequila-ohjeen.
Mara ei vain osannut kirjoittaa tequilaa oikein, joten siitä syystä se oli tipahtanut rattijuopon ohjeesta pois.
Kai laitoit ne hopeaveden sekaan?
Siis aikuiset ihmiset. En ole mikään Martina fani mutta vastaavia ohjeita netti ja lehdet pullollaan.
Jokainen päättää ihan itse mitä ohjeita noudattaa. Jos hyppy katolta on jonkun mielestä terveellinen, niin ei sitäkään ole pakko noudattaa.
Itse aion kokeilla suolasitruunavettä ihan omasta tahdostani. Lisään helteelläkin sodastreamilla tehtyyn hiilihappoveteen ripauksen vuorisuolaa ja sitruunaa. Jos treenaa ja hikoilee paljon niin suolaakin tarvitaan. Olen jo aikoja sitten kuullut tuon merisuolalisämunuaisjutunkin joten miksi tälläinen haloo?
Kiilteetkin on hampaissa tallella vaikka ikäni olen tuoremehuja, cokista ja muita ns. vaarallisia aineita nauttinut. Teini vetelee kaksin käsin energiajuomia.
Onko vaan kiva haukkua toisia kun oma elämä on mitä on?
Join juuri ison lasillisen punaviiniä. Tuli hyvä olo. Suosittelen lämpimästi kaikille.
53v.sohvaperunapallero kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset. En ole mikään Martina fani mutta vastaavia ohjeita netti ja lehdet pullollaan.
Jokainen päättää ihan itse mitä ohjeita noudattaa. Jos hyppy katolta on jonkun mielestä terveellinen, niin ei sitäkään ole pakko noudattaa.
Itse aion kokeilla suolasitruunavettä ihan omasta tahdostani. Lisään helteelläkin sodastreamilla tehtyyn hiilihappoveteen ripauksen vuorisuolaa ja sitruunaa. Jos treenaa ja hikoilee paljon niin suolaakin tarvitaan. Olen jo aikoja sitten kuullut tuon merisuolalisämunuaisjutunkin joten miksi tälläinen haloo?
Kiilteetkin on hampaissa tallella vaikka ikäni olen tuoremehuja, cokista ja muita ns. vaarallisia aineita nauttinut. Teini vetelee kaksin käsin energiajuomia.
Henkilöllä, jonka instagramin kuvauksessa lukee nutrition coach, on todellakin vastuu siitä, että hänen ohjeensa ovat paikkansapitäviä. Nuo väitteet sitruunevedestä eivät sitä olleet. Tuo neuvo ei ollut vaarallisuuden suhteen pahimmasta päästä, mutta kaikki mihinkäänperustumaton huuhaa, etenkin terveyteen liittyvä, tulisi kitkeä pois.
Kuukkeloikaas lisämunuaisten vajaatoiminta.
Vierailija kirjoitti:
53v.sohvaperunapallero kirjoitti:
Henkilöllä, jonka instagramin kuvauksessa lukee nutrition coach, on todellakin vastuu siitä, että hänen ohjeensa ovat paikkansapitäviä. Nuo väitteet sitruunevedestä eivät sitä olleet. Tuo neuvo ei ollut vaarallisuuden suhteen pahimmasta päästä, mutta kaikki mihinkäänperustumaton huuhaa, etenkin terveyteen liittyvä, tulisi kitkeä pois.
Seisotko sanojesi takana myös oikeudessa? Oletko joku yleinen syyttäjä? Miksi seuraat hänen Instaa? Otat tämän kummallisen henkilökohtaisesti?
No just on samanlainen lasi tässä nenän edessä :D