Exmies halusi lasta mutta mä en
Olenko ainoa jolla näin päin?
Kerroin heti alussa etten sitten halua ikinä
lapsia. Olisi voinut lähteä kalppimaan mutta ei lähtenyt.
Erottiin vasta parikyt vuotta myöhemmin.
Kommentit (8)
Tuohan toinen haluaa lapsen, toinen ei on ihan tuttua nykyisin. Sitä odotellaan vaikka maailman tappiin asti, että se haluamaton haluaisi rakkaudesta toiseen osapuoleen. Siinä vaan tuhlataan molempien "aikaa".
Mä en jäänyt odottelemaan. Pakkasin laukkuni heti seuraavalla viikolla kuullessani tuosta. Jäi vikisemään perään ettei se ei ole niin helppoa löytää ketään joka haluaa lapsia. Ei ole enää mun ongelma, käykööt vaikka ulkomailta etsimässä lapsista haaveilevan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan toinen haluaa lapsen, toinen ei on ihan tuttua nykyisin. Sitä odotellaan vaikka maailman tappiin asti, että se haluamaton haluaisi rakkaudesta toiseen osapuoleen. Siinä vaan tuhlataan molempien "aikaa".
Miten niin tuhlataan aikaa?
Tein kantani selväksi, koska en halunnut että asia nousee ongelmaksi sitten kun ollaan jo kiinnytty toisiimme.
Mies valitsi minut hypoteettisen lapsen sijasta.
Elimme keskenämme kunnes erosimme.
Niinhän tekee puolet pareista.
Millä tavoin tämä susta on ajan tuhlaamista?
Lapsia haluamattomien ei koskaan pidä ryhtyä ihmissuhteeseen.
Olkoot sitten periaatteidensa mukaisesti yksin maailman tappiin saakka.
Kannataa mennä yhteen vain rakkaudesta sitten lapsikin on automaatio.
Ikävä juttu exälle. Mutta nyt varmaan löytää oikean rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin tuhlataan aikaa?
Tein kantani selväksi, koska en halunnut että asia nousee ongelmaksi sitten kun ollaan jo kiinnytty toisiimme.
Mies valitsi minut hypoteettisen lapsen sijasta.
Elimme keskenämme kunnes erosimme.
Niinhän tekee puolet pareista.Millä tavoin tämä susta on ajan tuhlaamista?
Todennäköisesti yksi syy eroon oli se, että mies halusi niitä lapsia, mies ei vaan sano sinulle sitä. Nyt miehellä voisi olla jo aikuisia lapsia, mutta koska "tuhlasi" aikaa sinun kanssasi joutuu aloittamaan ihan alusta. Miehen puolelta tyhmä veto.
Haihattelijamies.