Minkä takia Kylmä rinki-sarjassa vangit eivät kertaakaan ulkoilleet sarjassa?
Kuitenkin USA:ssa kaikkein eristetyimmätkin vangit pääsevät sentään joskus ulkoilemaan jossain betonihäkissä.
Kommentit (15)
Studiossa kohtuullisen pienellä budjetilla kuvattu sarja, eli ei varmaan ollut resursseissa mahdollisuutta kuvata vankilan pihalla. Ehkä. Outoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koska he haluavat olla mahdollisimman tunkkaisessa kiveshikiympäristössä ja nuuhkia sitä atmosfääriä ihan kiimoissaan.
Aha, kuten uli_laudan väki.
Katso urheiluruudusta potkupalloilua, jos poikienvälistä ulkoliikuntaa haluat...!
Vierailija kirjoitti:
Studiossa kohtuullisen pienellä budjetilla kuvattu sarja, eli ei varmaan ollut resursseissa mahdollisuutta kuvata vankilan pihalla. Ehkä. Outoa kyllä.
Sitähän ei edes kuvattu missään oikeassa vankilassa vaan jossain hylätyssä tehtaassa, joka lavastettiin sarjaa varten näyttämään vankilalta. Varmaan tehtaan pihassa ei ollut mitään vankilan muurien ympäröimää ulkoilualuetta muistuttavaa tilaa.
Mä kyllä muistelisin jotain kohtauksia jossa jonossa kävellään verkkoaitojen välissä? Ja sit joku tuikkaa puukon kylkiluiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä muistelisin jotain kohtauksia jossa jonossa kävellään verkkoaitojen välissä? Ja sit joku tuikkaa puukon kylkiluiden väliin.
Ei se tapahtunut ulkona vaan vankilan sisällä palloiluhallissa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ns. pihalla oli myös punnerruspenkki.
Enpä olisi tällaista muistanut. Lienee merkki siitä, että sarjan voisi katsoa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei kun palloiluhalli on eri paikka. Tarkoitan paikkaa jossa oli kellertävää valoa ja pölyinen maa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei kun palloiluhalli on eri paikka. Tarkoitan paikkaa jossa oli kellertävää valoa ja pölyinen maa.
Ei ole tuollaista kyllä tapahtunut. Koko vankila näytettiin ulkoapäin vaan pari kertaa koko sarjan aikana.
AP
Ohis, mutta tietääkö kukaan, mistä sarjan voisi tosiaan katsoa uudelleen? Vinkkejä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tietääkö kukaan, mistä sarjan voisi tosiaan katsoa uudelleen? Vinkkejä, kiitos!
Muistaakseni HBOlla.
Oli hyvä sarja aikanaan, mutta nyt tuntui aika kankealta ja epäloogiselta.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä sarja aikanaan, mutta nyt tuntui aika kankealta ja epäloogiselta.
Muistan lehtiartikkelin, jossa sarjasta näytettiin yksi jakso parhaillaan tuomiota kärsiville suomalaisvangeille. Heidän kommenttinsa oli, että yhden päivän aikana sarjassa tapahtui enemmän kuin heillä vuodessa.
Itseäni hämmästytti se, että vaikka sarjassa lahdattiin kasapäin vankeja, niin harvoin kukaan jäi siitä kiinni.
Koska he haluavat olla mahdollisimman tunkkaisessa kiveshikiympäristössä ja nuuhkia sitä atmosfääriä ihan kiimoissaan.