Miksi paikallisbusseissa ei ole vessoja?
Monesti tullut mietittyä, eIkö se kuitenkin olisi aika hyvää asiakaspalvelua? Vähän lisää työtä mutta kukapa ei olisi sitä joskus kaivannut?
Kommentit (15)
Oletko ihan tyhmä? Kauanko paikallisbussissa yleensä matkustetaan? Mietipä sitä ensin.
Myös polkupyörässä pitäisi olla vessa.
Kaikille meille tulee joskus pyöräreissulla tarve käydä vessassa.
Baari myös niinkuin siinä sporassa, ja pikkukikkari.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan tyhmä? Kauanko paikallisbussissa yleensä matkustetaan? Mietipä sitä ensin.
Juuri niin. Jos ei niin lyhyttä aikaa pysty olemaan ulostamatta tai virtsaamatta, kannattaa alkaa käyttää vaippoja.
Ota ämpäri aina mukaan ja voit tehdä tarpeesi bussissa, taksissa tai polkupyörän selässä. Kätevää ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Usein yhtä kauan kuin paikallisjunassa. Niissä on vessat.
Minä olen kävellessä kaivannut vessaa. Tietääkö kukaan, saisiko jostain perässävedettäviä vessoja?
Mua usein kakattaa kovasti paikallisbussissa. Rasittaa ettei vessoja ole.
Bussissa voisi olla takaovi tai pieni ikkuna josta ainakin miehet voisivat tehdä tarpeensa.
Kuka niitäkin jaksaisi kuurata puhtaaksi juoppojen sotkujen jäljiltä
Meinaatko, että penkit olis vähemmän kusessa, jos dösässä olis vessa? Jeesus!!
Vierailija kirjoitti:
Mua usein kakattaa kovasti paikallisbussissa. Rasittaa ettei vessoja ole.
Voihan bussissa kakata housuun, kuten 2 naistoimittajaa taannoin tekivät. Tosin se taisi olla pitkän matkan vuoro.
Eihän se itse matka kauan kestä, mutta mielelläni kyllä kävisin! Usein tilanne töiden vuoksi, että pissalle ei tahdo päästä missään ja kiire on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kävellessä kaivannut vessaa. Tietääkö kukaan, saisiko jostain perässävedettäviä vessoja?
Jos jostakin löydät sellaisen, niin yksi myös minulla. Voi miten mukavaa olisi tallustella Espalla ja torilla ja välillä vetäytyä omaan rauhaan omaan vessaan. Ja taas eikun menoksi.
Hyvä kysymys! Myös takseissa pitäisi olla vessa. Kun maksaa yksityisestä kyydistä, pitäisi saada parempaa palvelua.