Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä palstalla tuhlaa vaan oman elämänsä?

Vierailija
23.01.2020 |

Olen tullut siihen tulokseen, että lopetan tänne kirjoittelun.
Mitä järkeä on pohtia täällä tuntemattomien ihmisten kanssa mitä lissun naapuri osti kaupasta ja mitä se ja se tv-julkkis teki.Elämä on liian lyhyt siihen, että sen käyttäisi netissä roikkumiseen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että et tule katumaan päätöstäsi.

Vierailija
2/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Facebookista ja instasta lähdin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ap, itse harkitsen samaa. Roikun täällä vain siitä syystä että hyviäkin keskusteluja vielä löytyy. Mutta onhan se totta että aikansa voisi käyttää paremminkin esim. opiskeluun tai muuhun itsensä kehittämiseen.

Vierailija
4/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehitän täällä kirjoitustaitojani. Ei päivää ilman riviä.

Muiden mielipiteet ja vinksahtaneet luulot eivät minua kiinnosta muuta kuin aineistonhankintamielessä. Täältä saa toisinaan kivoja pätkiä teksteihin.

Vierailija
5/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kehitän täällä kirjoitustaitojani. Ei päivää ilman riviä.

Muiden mielipiteet ja vinksahtaneet luulot eivät minua kiinnosta muuta kuin aineistonhankintamielessä. Täältä saa toisinaan kivoja pätkiä teksteihin.

Järkevää!

Vierailija
6/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen miettinyt, että mitä järkeä on lukea näitä keskusteluita joiden viesteistä ainakin kolmasosa on provoamista tai jotain muuta alatyylistä saissea. Kuraahan tämä netti on  ja anonyymit ihmiset.

Vierailija
7/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikeskustelun tulisi olla mielekästä ja tarjota mahdollisuus itsensä kehittämiseen kirjoittajana ja paitsi ajatustensa ilmaisuun myös ajatustensa ilmaisijana, mutta...

Niin, turha kai sanoakaan , miksei se anonyymipalstalla juuri koskaan ole mahdollista.

Vierailija
8/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä jotain opettanut. Esimerkkinä ainakin sen kuinka kiinnostuneita ollaa silikonien liikkeistä. Olen luullut, että vain miehet niistä kiinnostuvat, mutta onkin niin, että naiset johtaa tällä saralla.

Vierailija
9/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaan mä sitä töissäkin ja arjen askareissakin, niin miksipä ei sitten täälläkin.

Vierailija
10/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaan mä sitä töissäkin ja arjen askareissakin, niin miksipä ei sitten täälläkin.

Tämähän on turhaa elämää,vai muisteletko edes kuukauden päästä, että kirjoittelin silloin ja silloin tänne palstalle sitä ja tätä.

Tästä ei jää mitään muistelemisen arvoista. Jos käy lenkillä niin senkin muistaa paremmin kuin tuhat tuntia täällä.

Vierailija
11/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon keskusteluita on ehkä kerran pari vuodessa. Valtaosa keskusteluista on wt-naisten aloittamia jaaritteluita jostain tissiliiveistä, ruokakaupassa käynnistä tai siitä mitä kukakin julkkis on tehnyt tällä viikolla. Helvetin masentava paikka, pitäisi mennä palstavieroitushoitoon. Ei tämä ainakaan elämääni lisäarvoa tuo, epätoivoista naurua ja surua tämä vain aiheuttaa joka päivä.

Vierailija
12/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä jotain opettanut. Esimerkkinä ainakin sen kuinka kiinnostuneita ollaa silikonien liikkeistä. Olen luullut, että vain miehet niistä kiinnostuvat, mutta onkin niin, että naiset johtaa tällä saralla.

Minulla oli niin ikivanhaa, kiinteää  silikonipitoista 'Johnson'in'  "Glow-coat" lattiavahaa , että kun purkinkansi oli siellä  vessan nurkassa ollut muutaman vuoden auki, oli se sinä aikana kuivunut aivan 'kökkö-kakuksi' .

Eli ei auttanut sen muu sen pelastamiseksi ja  käyttökelpoistamiseksi  kuin sulattaa se hellalla vanhassa kattilassa sulaksi juoksevaan muotoon ja valaa kaatamalla se takaisn purkkiinsa ja pistää tällä kertaa purkin suu tiukasti kiinni haihtumisen estämiseksi.

Hyvin tuo sitten kattilasta purkkiin liikkui ja ilmaan jäi vielä  hyvä tuoksukin siitä-ei siis oikeasti ensinkään paha ... 

Vierailija
13/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään ole pakko täällä pyöriä.

Keskustelupalstahan tämä ei suurilta osin ole; hyvin harvoin kukaan keskustelee, vaan vänkkää omaa totuuttaan tai odottelee kommentteja aloitukseensa osallistumatta sen kummemmin itse aloituksen jälkeen koko tarinaan...

Vierailija
14/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä ihan laiskuuttani. Tietokoneen ääressä on kiva istua ja hiirellä skrollata juttuja eteenpäin. Välillä vastaan johonkin jos keksin jotakin aihepiiriin sopivaa.

Vierailija
15/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on turhaa elämää,vai muisteletko edes kuukauden päästä, että kirjoittelin silloin ja silloin tänne palstalle sitä ja tätä.

Tästä ei jää mitään muistelemisen arvoista. Jos käy lenkillä niin senkin muistaa paremmin kuin tuhat tuntia täällä.

Voin luvata etten muista viime viikkoisista lenkeistäni enää mitään :D Eipä siinä, en muista mitä kirjoittelin silloin tännekään.

Vierailija
16/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon keskusteluita on ehkä kerran pari vuodessa. Valtaosa keskusteluista on wt-naisten aloittamia jaaritteluita jostain tissiliiveistä, ruokakaupassa käynnistä tai siitä mitä kukakin julkkis on tehnyt tällä viikolla. Helvetin masentava paikka, pitäisi mennä palstavieroitushoitoon. Ei tämä ainakaan elämääni lisäarvoa tuo, epätoivoista naurua ja surua tämä vain aiheuttaa joka päivä.

tätä mietin, että miksi käyttäisin aikaani enää tälläisen lukemiseen.

Vierailija
17/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ärsyttää olla koukussa tähän. Muita sosiaalisia kontakteja ei kuitenkaan oikein ole joten jollain tapaa mielenkiintoista tulla tänne katsomaan kanssaihmisten ajatuksia.

Vierailija
18/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat provoaloitukset ovat miesten aloittamia.

Vierailija
19/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa kehittää itseäni aamusta iltaan, välillä pitää olla kehittämättäkin.

Vierailija
20/26 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin pitkän tauon ja olen nyt pari päivää täällä pyörinyt,  töitä en ole saanut paljon tehtyä, ja täällä turhaan pahoittaa mielensä ja voi ahdistua idioottien mielipiteistä ja trollauksista. Toki on hyviä ja hauskojakin ketjuja, toivoisin, että ne voisi siirtää omaan kategoriaansa.

Joten bye bye ainakin vähäksi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan