laborantit yms! Borrelioositestin teko kestää "3-5 päivää", mitä tarkoittaa?
Jos kestää enemmän kuin 3 päivää, niin onko jotain löydetty mitä vielä varmistellaan? Ohjeissa luki erikseen, että 3-5 päivää enemmän voi kestää sitten jos saadaan ekan vaiheen testistä positiivinen. Mutta onko tuossa ekassa vaiheessa jotain, että enemmän kuin 3pvä jos jotain löytyy?
Kiitokset avusta, täällä ollaan ns. paniikissa.
Kommentit (12)
Se tarkoittaa sitä että siihen mene 10 minuuttia mutta resurssit on määritelty siten että käsittelyajaksi on laitettu 3 arkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu lähinnä siitä, onko välissä viikonloppu.
3-5 työpäivää, eli ei.
ap
Täysin aiheetonta panikoida, paranee antibiooteilla täysin kunhan ei keskeytä kuuria.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä että siihen mene 10 minuuttia mutta resurssit on määritelty siten että käsittelyajaksi on laitettu 3 arkipäivää.
Onneksi ei.
Joskus jossain muussa asiass mulle selvisi, että labrat saattavat tehdä joitain testejä vain kerran tai kaksi viikossa. Siis tekevät useamman sitten kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Täysin aiheetonta panikoida, paranee antibiooteilla täysin kunhan ei keskeytä kuuria.
Niinpä. Se olisi loistavaa! Panikoin, että mulla EI olisi sitä, koska sitten on joku muu aika helvetin huonosti ja tuskin parannettavissa. Se tiedetään jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus jossain muussa asiass mulle selvisi, että labrat saattavat tehdä joitain testejä vain kerran tai kaksi viikossa. Siis tekevät useamman sitten kerrallaan.
Oiskohan se sitten tää?
Vierailija kirjoitti:
Valmiskitit, reagenssit jne ovat kalliita ja siksi tehdään täysiä sarjoja.
Monet labrakokeet lähetetään etemmäksi testattavaksi, matkoihinkin menee aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiskitit, reagenssit jne ovat kalliita ja siksi tehdään täysiä sarjoja.
Borreliaa ei varmaan hirveesti joo päivittäin kerry testattavaksi.
Riippuu lähinnä siitä, onko välissä viikonloppu.