Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tinderin pitäisi olla ainoa väylä parisuhteeseen?

Vierailija
23.01.2020 |

Osaako joku kertoa minulle miksi muut väylät, kuten kirjasto ja kassajono, eivät ole valideja väyliä? Miksi ihmiset rajaavat itsensä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ihan hoopo, tietenkään Tinder ei ole ainoa tie parisuhteeseen, kaukana siitä.

Harvempi sieltä löytää vakituista kumppania, eiköhän se ole vain pelkkää yhden asian metsästystä, ja ulkonäköön perustuvaa tilapäisen seuran hakemista.

Vierailija
2/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kassajonossa on liikaa erityyppisiä ihmisiä, vanhoja, nuoria, lapsia, perheitä, varattuja.

Hankalaa alkaa valkata siinä sopivaa ihmistä tutustumiseen kiireen keskellä.

Kirjasto sen sijaan on hyvinkin sellainen paikka, mistä on mahdollisuus tutustua ja löytää kumppani, siellä on rauhalliset puitteet ja samanhenkisiä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa ei kukaan nainen ikinä ole osoittanut kiinnostusta. Ne selailee ihan outoja kirjoja. Paska kirjavalikoima sitäpaitsi.

Kaupan kassajonossa kiinnostusta herättää ainoastaan se kassaneiti, mutta se ei käy kun se on kuulemma töissä siellä. Sillä ei oo tunteita.

Tinder on itsekeskeisten epätoivoisten seksihullujen tavisten paikka. Ei kiinnosta.

Niinpä.

Vierailija
4/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen mielenkiintoisia miehiä esim. kaupassa mutta kynnys mennä heidän juttusille on kyllä korkea. Ei tiedä onko se toinen sinkku, mitä sitä oikein sanoo jne. Tuleehan sitä juteltua ihmisille mutta jos tarkoitus olisi pyytää treffeille niin ei se niin helppoa ole. Harvassa on varmasti parit jotka tutustuneet jossain kassalla tai kirjastossa..

Vierailija
5/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näen mielenkiintoisia miehiä esim. kaupassa mutta kynnys mennä heidän juttusille on kyllä korkea. Ei tiedä onko se toinen sinkku, mitä sitä oikein sanoo jne. Tuleehan sitä juteltua ihmisille mutta jos tarkoitus olisi pyytää treffeille niin ei se niin helppoa ole. Harvassa on varmasti parit jotka tutustuneet jossain kassalla tai kirjastossa..

No mitä luulet sen miehille olevan, koska mies tekee aina aloitteen? Helppoa?

Vierailija
6/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sä meinaat, että ihmiset, jotka ovat Tinderissä, eivät käy kirjastossa ja ruokakaupassa?

Vierailija
7/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et mene sinne kassajonoon iskemään ihmisiä? Mikä sinua estää?

Vierailija
8/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa ei kukaan nainen ikinä ole osoittanut kiinnostusta. Ne selailee ihan outoja kirjoja. Paska kirjavalikoima sitäpaitsi.

Kaupan kassajonossa kiinnostusta herättää ainoastaan se kassaneiti, mutta se ei käy kun se on kuulemma töissä siellä. Sillä ei oo tunteita.

Tinder on itsekeskeisten epätoivoisten seksihullujen tavisten paikka. Ei kiinnosta.

Niinpä.

Missä muka on parempi kirjavalikoima kuin kirjastossa?

Vierailija
9/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä luulet sen miehille olevan, koska mies tekee aina aloitteen? Helppoa?

Ai silloinkin, kun minä olen tehnyt aloitteen, mies on tehnyt aloitteen?

Vierailija
10/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Missä muka on parempi kirjavalikoima kuin kirjastossa?

Amazon.co.uk, Alibris, Abebooks...

Itse olen hieman friikahtanut aihepiiriin, mistä ei ole suomennettu kirjoja eikä englanninkielisiä kirjoja löydy kirjastoista tai antikvariaateista koko maasta. Ainoa keino on tilata briteistä nettidivareista ( esim: https://www.worldofbooks.com/en-gb ) ja toivoa, että ovat kelvollisessa kunnossa. Brexit hieman huolestuttaa.

Vierailija
11/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pelkää ihmisiä. Katopa ihmisiä kaupungilla niin joko tuijottavat kännykkää tai tuijottavat tylsänä suoraan eteensä.

Vierailija
12/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sä meinaat, että ihmiset, jotka ovat Tinderissä, eivät käy kirjastossa ja ruokakaupassa?

Niin no en meinannut. Kuinka tuollaista voi lukea?

Vierailija
13/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pelkää ihmisiä. Katopa ihmisiä kaupungilla niin joko tuijottavat kännykkää tai tuijottavat tylsänä suoraan eteensä.

No miten se tinderi muuttaa tuon?

Vierailija
14/17 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et mene sinne kassajonoon iskemään ihmisiä? Mikä sinua estää?

Minua ei estä mikään, mutta käsität varmaan itsekin, että kun kaikki muut ovat sitä mieltä että hyihyihyi, ei kassajonossa saa lähestyä ketään byää. Suuri osa ihmisistä on sitä mieltä että ainoa sallittu paikka lähestyä ketään missään mielessä on tinder. Se on aika surullista.

Vierailija
15/17 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Jos sinä näkisit sen kassaneidin vapaalla, voisit yrittää käydä juttusille, mutta ei työpaikalla.

Vierailija
16/17 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle rumana ja tissittömänä, resting bitch-facen omaavana naisena ei oo yksikään mies IKINÄ tullut juttelemaan muualla kuin Tinderissä. Edes baareissa kännissä eivät miehet lähesty. Olisin täysin kokematon ilman Tinderiä. N31

Vierailija
17/17 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tinderistä kumppania hae.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi