Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halveksi miekkosta. Kun hommahan meni niin, että

Vierailija
23.01.2020 |

Miekkonen pääsi töistä. Joskus tunnin kuluttua kysyin että missä hän on. En missään tenttaamismielessä, vaan ihan halusin tietää että hän on ok ja päässyt kotiin. No miekkonen sitten oli jäänyt firman omistajien kanssa hengailemaan. Olen itse hakenut kyseiseen paikkaan työssäoppimaan ihan hetki sitten, kun en vielä edes tiennyt miekkosen olemassaolosta saati että hän työskentelee samassa paikassa XD. Niin eli tiedän kuka pomo on.

Sitten miekkonen kertoi juoneensa lasin viiniä. Kertoi, että jäävät joskus omistajien kanssa ottamaan parit ryypyt. Kellot kilkattivat ja kysyin toistamiseen, että kuinka usein ja paljon miekkonen todellisuudessa juo alkoholia.

No siitä alkoi show XDDD Kun miekkonen vastasi jotain minkä merkitystä ei edes tiennyt ja minä ajattelin hänen valehdelleen ja sitten meni hermo kun miekkonen ei edes myöntänyt, ettei tiedä mitä kirjoittelee minulle.

Hänen englannin kielen taitonsa ei ole mikään kymppi plus.

No tällä hetkellä en tiedä totuutta juomingeista, mutta olen tehnyt selväksi etten mitään juoppoja katsele. Että jos selviää, että miekkonen oikeasti juo usein... Sitten se on bye bye!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi