Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut läksiäisiä

Vierailija
23.01.2020 |

Vaihdoin nyt vuoden alussa työtehtäviä saman yrityksen sisällä. Olin ollut edellisessä tehtävässä viisi vuotta. Ylireagoinko, kun tuntuu kurjalta, ettei kukaan mitenkään huomioinut lähtöäni, saati järjestänyt mitään? Esimieskään ei kiittänyt. Itse olen vuosien varrella osallistunut ties mihin valmistujaislahjakeräyksiin, mutta kukaan ei muistanut minua. Ei edes korttia tullut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aion kyllä itse muistaa lähtijöitä ja työtehtävien vaihtajia. Ei se paljon vaadi!

Ap

Vierailija
22/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin opintovaalle, ei läksiäisiä.

Lähdin hoitovapaalle, ei läksiäisiä.

Samassa yrityksessä ollut 10 vuotta enkä läksiäisiä kaipaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin opintovaalle, ei läksiäisiä.

Lähdin hoitovapaalle, ei läksiäisiä.

Samassa yrityksessä ollut 10 vuotta enkä läksiäisiä kaipaa

Meillä kun ihmisiä lähti äitiyslomalle, niin rahaa kerättiin hienoihin lahjoihin. Samaten valmistujaislahjoja on ostettu. Jopa syntymäpäivälahjoihin on kerätty rahaa joillekin.

Ap

Vierailija
24/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan tuo kurjalle, mutta olisit itse järjestänyt pirskeet. Näin meillä menee melkein säännönmukaisesti, toki työkaverit järkkää lahjan ja kortin.

Vierailija
25/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että tuntuu kurjalta. Kyllähän tuo jotain kertoo näiden työkavereiden suhtautumisesta sinuun. Tiedän kyllä tunteen. Minä en ole saanut työpaikallani minkäänlaista muistamista syntymäpäivinä enkä saanut edes onnitteluja naimisiin mennessäni, vaikka kaikkien muiden työkavereiden merkkipäiviä juhlistetaan lahjalla, kortilla ja kakkukahvittelulla. Itse osallistun aina näiden muiden lahjomisiin, vaikka ei kyllä enää pahemmin kiinnostaisi.

Vierailija
26/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että tuntuu kurjalta. Kyllähän tuo jotain kertoo näiden työkavereiden suhtautumisesta sinuun. Tiedän kyllä tunteen. Minä en ole saanut työpaikallani minkäänlaista muistamista syntymäpäivinä enkä saanut edes onnitteluja naimisiin mennessäni, vaikka kaikkien muiden työkavereiden merkkipäiviä juhlistetaan lahjalla, kortilla ja kakkukahvittelulla. Itse osallistun aina näiden muiden lahjomisiin, vaikka ei kyllä enää pahemmin kiinnostaisi.

Ilmeisesti työkaverin synttärit on tärkeämpi asia kuin pitkäaikaisen tiimiläisen pois lähteminen. Enkä tarkoita pyöreitä vuosia. Toisille ei edes kiitosta sanota.

Ap

Vierailija
27/27 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti ylireagoit.

Piditkö itseäsi niin tärkeänä, että juuri sinulle olisi pitänyt jonkun juhlat järjestää.

Itse olisin kyllä vähintään jonkun kortin ja suklaarasian hommannut. Olisi hävettänyt, että joku vaan lähtee noin.

Ap

Nii-i. Mutta sää sait kato ylennyksen, ei ne semmoisia osaa toisen puolesta juhlistaa.