Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä syön koko ajan. Miksi?

Vierailija
23.01.2020 |

En liiku paljoa. Kavelylenkkejä teen, mutta liikunta siis ei selitä asiaa mitenkään.

Aamulla syön leipää, kananmunia tai mysliä ja jogurttia ja puuroa, rahkaa, hedelmiä jne. Syön ison aamupalan.
Tunti aamupalan jälkeen napsin pari keksiä tai suklaata, hedelmiä
Lounaalla: reilu annos kotiruokaa ja salaattia
Iltapäivällä: pientä herkkua, hedelmiä, leipää, rahkaa tms
Päivällinen: iso annos kotiruokaa ja pian päivällisen jälkeen naahin jo kaapista jotain.

Iltaisin mulla on koko ajan nälkä ja syön koko ajan. Mä siis syön pitkin päivää jatkuvasti.

Olen normaalipainoinen, mutta haluan silti tästä tavasta eroon. Mua henkisesti ahdistaa tämä, kun on nälkä koko ajan.

Vettä juon noin 2-3l päivässä, pari kupillista kahvia ja maitoa noin muumimukillinen päivässä. Pepsi maxia menee toisinaan.

Kilpparit ja muut arvot kunnossa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on mato.

Vierailija
2/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et listannut melkein mitään proteiinipitoista paitsi rahkan ja kananmunan.

Tuolla ruokavaliolla ei ole ihme että verensokeri nousee ja laskee muutaman tunnin välein.

Karppaamaan ei tarvitse ruveta, mutta lisää nyt hyvä ihminen ruokavalioosi proteiinia ja terveellisiä rasvoja. Nälkä ei kauaa pysy noilla kekseillä, puuroilla, suklailla, leivillä ja "pienillä herkuilla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kunnon ruokia eikä keksiä, leipiä ja suklaita. Sinähän olet sokeripallo koko ihminen.

Vierailija
4/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tylsää ja olet tottunut syömään ajankuluksi? Eihän tuo mitään oikeaa nälkää voi olla. Tai sitten kuulut niihin ihmisiin, joille ei hiilihydraatit sovi.

Vierailija
5/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eikö sulla tee mieli lihaa eli proteiinia? Sillä se nälkä lähtee.

Ja toisekseen: keksi jotakin tekemistä, niin et ole jatkuvasti jääkaapilla.

Vierailija
6/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ruokavaliolla ei ole ihme että verensokeri nousee ja laskee muutaman tunnin välein.

Karppaamaan ei tarvitse ruveta, mutta lisää nyt hyvä ihminen ruokavalioosi proteiinia ja terveellisiä rasvoja. Nälkä ei kauaa pysy noilla kekseillä, puuroilla, suklailla, leivillä ja "pienillä herkuilla".

No mun mielestä saan aika hyvin protskua? Lounaalla ja päivällisellä syön aika paljon lihaa, lisäksi rahkoja menee kolme päivässä ja näistä 1-2 on profeel proteiinirahkoja.

Tänään olen syönyt: lautasellinen vispipuuroa, kaksi ruisleipää ja kaksi kananmunaa, kaksi riviä suklaata, omena, lasillinen maitoa ja vettä ja kahvia.

Lounaalla syön varmaan kaksi kanapihviä, riisimoniviljaseosta ja porkkanaa ja parsakaalta ja puolikkaan laskiaispullan.

Vierailija
7/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eikö sulla tee mieli lihaa eli proteiinia? Sillä se nälkä lähtee.

Ja toisekseen: keksi jotakin tekemistä, niin et ole jatkuvasti jääkaapilla.

AP:n ruokailutottumuksilla ei taida kirjan lukeminen, Netflixin katselu tai pelailukaan onnistua ilman parin tunnin välin toistuvia jysäreitä ja päänsärkyjä, kun hän syö lähes pelkästään nopeita hiilareita.

Missä proteiini? Kuitu? Monityydyttymättömät rasvat?

Vierailija
8/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä välipalat pois ja nälän iskiessä juo reilusti vettä ja kato oliko kyse vain janosta.

ja edellisille: tuskin puute proteiinista, sitä kun nyt on ihan kaikessa ja normaalipainonen nainen sitä ei tartte kuin 80g päivässä.

Vierailija
9/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis aina lounaalla ja päivällisellä lihaa tai kalaa.

Vierailija
10/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielestä saan aika hyvin protskua? Lounaalla ja päivällisellä syön aika paljon lihaa, lisäksi rahkoja menee kolme päivässä ja näistä 1-2 on profeel proteiinirahkoja.

Tänään olen syönyt: lautasellinen vispipuuroa, kaksi ruisleipää ja kaksi kananmunaa, kaksi riviä suklaata, omena, lasillinen maitoa ja vettä ja kahvia.

Lounaalla syön varmaan kaksi kanapihviä, riisimoniviljaseosta ja porkkanaa ja parsakaalta ja puolikkaan laskiaispullan.

Näistäkin listaamistasi ruuista 90% on hiilarihöttöä (mukaanlukien ne rahkat ellei ole keinomakeutettuja). Lisää kasvisten ja proteiinin määrää.

Vierailija
11/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juon aika paljon päivässä.

Paino ja pituus 170/59. Eli siis laihduttaa ei tarvitse, mutta muuten mua rasittaa jatkuvasti syödä ja se, että on kova nälkä.

Vierailija
12/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt tylsyyteen.

Vierailija
13/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin listaamistasi ruuista 90% on hiilarihöttöä (mukaanlukien ne rahkat ellei ole keinomakeutettuja). Lisää kasvisten ja proteiinin määrää.

Lounaalla ja päivällisellä syön kasviksia. Tulee kyllä reilusti.

Vierailija
14/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan tekeväni samaa. Syön enimmäkseen herkkuja. En silti liho mistään niin ainoastaan vihaan sitä että rahat menee olemattomiin ruokiin...

Vierailija
15/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhäm ap syö proteiinia. Lihaa joka aterialla ja kananmunat ja rahkat päälle. Kasviksia ja hedelmiäkin syö.

Vierailija
16/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis juuri sellaista ruokaa, joka vain lisää ruokahalua.

Vierailija
17/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä syöt silti todella terveellisesti, vaikka lisänä menee herkkua.

Mä syön vaan makeaa ja hiilaria. Leipää, makeaa jogurttia, suklaata, keksiä, pullaa ja illalla suolaisen nälkään juustoa.

Olen tosi hoikka, niin ongelmaa ei ehkä samalla tavalla tajua, kuin jos olisi ylipainoa.

Vierailija
18/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syö koko perhe järjettömät määrät makeaa joka päivä. Ollaan todella sokerikoukussa ja vihanneksia menee tosi vähän. Lapset alipainon rajalla ja vanhemmat normaalipainoisia, niin sitä ei tosiaan tajua, että jotain on pielessä.

Ap syö aika monipuolisesti silti

Vierailija
19/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä juon aika paljon päivässä.

Paino ja pituus 170/59. Eli siis laihduttaa ei tarvitse, mutta muuten mua rasittaa jatkuvasti syödä ja se, että on kova nälkä.

Ehkä sä vaan kuluttat enemmän? Kaikilla on erilainen aineenvaihdunta ja jotkut tarttee paljon enemmän ruokaa kuin toiset. Olisit onnellinen että saat syyä paljon ja silti et liho, kun joku voi lihoo jo pelkästä sun aamupalasta ja lounaasta.

Vierailija
20/20 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi totuttaa itsensä vaikka mihin. Yksi mun kaveri kävi ennen puolen tunnin välein pissalla, mutta opetteli harventamaan sitä ja nykyään on ihan normaali. Sullakin on korvien välissä joku juttu, että iltaisin ”kuuluu” napsia jotain suuhunsa koko ajan. Luulet sitten virheellisesti sitä näläksi.

Ei tuohon oikein muuta lääkettä ole kuin rehellinen itsetutkiskelu ja itsekuri. Nämä useimmilta puuttuvat.